PROFIL
Historia recenzji i ocen użytkownika Berestaszek

obrazek
Władca Pierścieni LCG - Hobbit Górą i Dołem
,
Hobbit Górą i Dołem jest drugim dużym dodatkiem, lecz pierwszym z cyklu \"SAGI\". Dzięki temu dodatkowi będziemy mogli odbyć przygodę prosto z książki Tolkiena - Hobbit. W tym dodatku dostajemy pierwsze 3 scenariusze (z 6), w których przyjdzie nam podróż z bilbem w towarzystwie krasnoludów. Moim zdaniem, dodatek jest naprawdę fajny. Mówiąc o zawartości dostajemy naprawdę sporo fajnych kart graczy oraz ciekawe (choć czasami wydaje mi się że za trudne) scenariusze. Co więcej dostajemy nowy rodzaj kart - skarby, które po zdobyciu będziemy mogli wtasować do talii. Minusem są przede wszystkim grafiki na kartach. Nie są aż tak ładne w porównaniu do poprzednich. Mimo wszystko polecam zakupić.

obrazek
Władca Pierścieni LCG - Cień i płomień
,
Ostatni scenariusz z cyklu Dwarrowdelf, który jest dobrym zakończeniem. Nagle stajemy przed niemożliwym. Jest to naprawdę trudny scenariusz, w którym spotkamy się z największym koszmarem Morii. Bez dobrego deckbuildingu niemożliwy do przejścia. Poza samym scenariuszem dostajemy również nowe karty, które pozwalają na naprawdę niezłe kombinowanie z talią. Każdemu polecam ten dodatek. Im więcej scenariuszy tym lepiej :)

obrazek
Warhammer: Inwazja - Nadchodzący Świt
,
Nadchodzący Świt to pierwszy dodatek z cyklu mrocznej wyprawy do gry karcianej Warhammer Inwazja. Dostajemy nowe karty(po 3 kopie!) dla każdej frakcji, które urozmaicają rozgrywkę oraz wzbogacają system deckbuildingu. Ciekawostką jest to, że w dodatku dostajemy również nową kartę legendy. Poza legendą dostajemy nowe karty artefaktów oraz dosyć sporo misji, które wreszcie są użyteczne. Polecam serdecznie każdemu, kto gra w warhammera

obrazek
Warhammer: Inwazja - Tarcza Bogów
,
Tarcza Bogów to szósty - ostatni dodatek z cyklu krwawej wyprawy do gry karcianej Warhammer Inwazja. Dostajemy nowe karty(po 3 kopie!) dla każdej frakcji, które urozmaicają rozgrywkę oraz wzbogacają system deckbuildingu. Ciekawostką jest to, że w dodatku dostajemy również nową kartę legendy. Poza legendą dostajemy nowe karty artefaktów oraz dosyć sporo misji, które wreszcie są użyteczne. Polecam serdecznie każdemu, kto gra w warhammera

obrazek
Warhammer: Inwazja - Zwiastun Śmierci
,
Zwiastun Śmierci to piąty dodatek z cyklu krwawej wyprawy do gry karcianej Warhammer Inwazja. Dostajemy nowe karty(po 3 kopie!) dla każdej frakcji, które urozmaicają rozgrywkę oraz wzbogacają system deckbuildingu. Ciekawostką jest to, że w dodatku dostajemy również nową kartę legendy. Poza legendą dostajemy nowe karty artefaktów oraz dosyć sporo misji, które wreszcie są użyteczne. Polecam serdecznie każdemu, kto gra w warhammera

obrazek
Warhammer: Inwazja - Naczynie Wiatrów
,
Naczynie Wiatrów to czwarty dodatek z cyklu krwawej wyprawy do gry karcianej Warhammer Inwazja. Dostajemy nowe karty(po 3 kopie!) dla każdej frakcji, które urozmaicają rozgrywkę oraz wzbogacają system deckbuildingu. Ciekawostką jest to, że w dodatku dostajemy również nową kartę legendy. Poza legendą dostajemy nowe karty artefaktów oraz dosyć sporo misji, które wreszcie są użyteczne. Polecam serdecznie każdemu, kto gra w warhammera

obrazek
Warhammer: Inwazja - Przeklęci Zmarli
,
Przeklęci Zmarli to trzeci dodatek z cyklu krwawej wyprawy do gry karcianej Warhammer Inwazja. Dostajemy nowe karty(po 3 kopie!) dla każdej frakcji, które urozmaicają rozgrywkę oraz wzbogacają system deckbuildingu. Ciekawostką jest to, że w dodatku dostajemy również nową kartę legendy. Poza legendą dostajemy nowe karty artefaktów oraz dosyć sporo misji, które wreszcie są użyteczne. Polecam serdecznie każdemu, kto gra w warhammera

obrazek
Warhammer: Inwazja - Fragmenty Potęgi
,
Fragmenty Potęgi to drugi dodatek z cyklu krwawej wyprawy do gry karcianej Warhammer Inwazja. Dostajemy nowe karty(po 3 kopie!) dla każdej frakcji, które urozmaicają rozgrywkę oraz wzbogacają system deckbuildingu. Ciekawostką jest to, że w dodatku dostajemy również nową kartę legendy. Poza legendą dostajemy nowe karty artefaktów oraz dosyć sporo misji, które wreszcie są użyteczne. Polecam serdecznie każdemu, kto gra w warhammera

obrazek
Posiadłość Szaleństwa: Zakazana Alchemia
,
Jeżeli grałeś w posiadłość szaleństwa i gra Ci się spodobała to koniecznie kup ten dodatek! W pudełku znajdziesz nowe kafelki, 4 nowych badaczy i 4 nowe figurki potworów (2 rodzaje). Dostajemy dodatkowe 3 scenariusze. Polecam serdecznie!

obrazek
Talisman Magia i Miecz: Góry
,
Góry - drugi duży dodatek do gry planszowej - Talizman, w której będziemy badali świat, aby zdobyć legendarną koronę władzy. W tym dodatku dostajemy dodatkową planszę narożną, w której będziemy mogli spróbować przedrzeć się przez tytułowe góry w strone króla orłów pokonać go i zyskać jego skarby. Poza planszą dostaniemy nowych bohaterów, nowe zakończenia oraz wiele nowych kart przygód. Serdecznie polecam każdemu, kto lubi grać w Talizmana :)

obrazek
Talisman Magia i Miecz: Podziemia
,
Podziemia - pierwszy duży dodatek do gry planszowej - Talizman, w której będziemy badali świat, aby zdobyć legendarną koronę władzy. W tym dodatku dostajemy dodatkową planszę narożną, w której będziemy mogli spróbować przedrzeć się przez tytułowe podziemia w strone władcy podziemi pokonać go i zyskać jego skarby. Poza planszą dostaniemy nowych bohaterów, nowe zakończenia oraz wiele nowych kart przygód. Serdecznie polecam każdemu, kto lubi grać w Talizmana :)

obrazek
Talisman Magia i Miecz: Królowa Lodu
,
Królowa lodu - drugi mały dodatek do gry planszowej - Talizman, w której będziemy badali świat, aby zdobyć legendarną koronę władzy. W dodatku znajdziemy :nowych bohaterów, nowe zakończenia oraz wiele nowych kart przygód. Serdecznie polecam każdemu, kto lubi grać w Talizmana :)

obrazek
Władca Pierścieni LCG - Kamienne Podstawy Ziemi
,
Kamienne Podstawy Ziemi to piąty mały dodatek z cyklu Dwarrowdelf do gry karcianej Władca Pierścieni. Ta gra różni się od innych gier LCG, ponieważ tutaj gracze walczą ramię w ramię z systemem (scenariuszem).

W scenariuszu z tego dodatku będziemy przemierzać najgłębsze jaskinie Morii. Okaże się, że jest tam mnóstwo rzek, które rozdzielą badaczy. Ponadto będą nas atakowały istoty, o których lepiej nie wspominać. Scenariusz jest oznaczony w skali trudności na 6 także jest pewnym wyzwaniem.

Ale ale! Z pomocą przychodzą nam nowe karty dla graczy!

Po pierwsze nowy bohater dla ducha Glorfindel, który ma siłę zagrożenia równą 5! Niestety gdy przydzielimy go do wyprawy będziemy musieli podnieść swój poziom zagrożenia o 1. Jednakże w tym dodatku dostajemy również kartę która to niweluje - Światło Valinoru, którą możemy dołączyć do bohatera z cechą Noldor lub Leśny Elf i powoduje, że nie będziemy wyczerpany, gdy zostanie przydzielony do wyprawy - anuluje wymuszenie Glorfindela :)

Ponadto otrzymujemy również wierzchowca dla Glorfindela - Asfalotha, którego możemy wyczerpywać aby umieścić żetony postępu na dowolnym obszarze.

Oczywiście to nie są wszystkie karty, ale nie będę spoilerowac ;) Polecam każdemu, komu podoba się gra Władca Pierścieni LCG ponieważ zawsze jest to kolejny możliwy scenariusz do rozegrania :)


obrazek
Call of Cthulhu LCG Asylum Deck: Breathing Jungle
,
The Breathing Jungle jest trzecim małym dodatkiem z cyklu Ancient Relics do gry karcianej Call of Cthulhu, w której gracze będą walczyc pomiędzy sobą o cenne karty historii. Dostajemy po dwa rodzaje kart do każdej z 7 frakcji(Cthulhu, Shub-Nigurath, Hastur,Yog-Sothot,Syndykat,Miscatonic university, Agency i Silver Twilight). Ważną rzeczą jest to, że każda karta jest w 3 kopiach, które znacznie urozmaicą rozgrywki w grę karcianą Call of Cthulhu, polecam każdemu!


obrazek
Call of Cthulhu LCG Asylum Deck: Never Night
,
Never Night jest czwartym małym dodatkiem z cyklu Ancient Relics do gry karcianej Call of Cthulhu, w której gracze będą walczyc pomiędzy sobą o cenne karty historii. Dostajemy po dwa rodzaje kart do każdej z 7 frakcji(Cthulhu, Shub-Nigurath, Hastur,Yog-Sothot,Syndykat,Miscatonic university, Agency i Silver Twilight). Ważną rzeczą jest to, że każda karta jest w 3 kopiach, które znacznie urozmaicą rozgrywki w grę karcianą Call of Cthulhu, polecam każdemu!

obrazek
Call of Cthulhu LCG Asylum Deck: Into Tartarus
,
Into Tartarus jest piątym małym dodatkiem z cyklu Ancient Relics do gry karcianej Call of Cthulhu, w której gracze będą walczyc pomiędzy sobą o cenne karty historii. Dostajemy po dwa rodzaje kart do każdej z 7 frakcji(Cthulhu, Shub-Nigurath, Hastur,Yog-Sothot,Syndykat,Miscatonic university, Agency i Silver Twilight). Ważną rzeczą jest to, że każda karta jest w 3 kopiach, które znacznie urozmaicą rozgrywki w grę karcianą Call of Cthulhu, polecam każdemu!

obrazek
Call of Cthulhu LCG Asylum Deck: Shadow of the Monolith
,
Shadow of the monolith jest szóstym małym dodatkiem z cyklu Ancient Relics do gry karcianej Call of Cthulhu, w której gracze będą walczyc pomiędzy sobą o cenne karty historii. Dostajemy po dwa rodzaje kart do każdej z 7 frakcji(Cthulhu, Shub-Nigurath, Hastur,Yog-Sothot,Syndykat,Miscatonic university, Agency i Silver Twilight). Ważną rzeczą jest to, że każda karta jest w 3 kopiach, które znacznie urozmaicą rozgrywki w grę karcianą Call of Cthulhu, polecam każdemu!

obrazek
Call of Cthulhu LCG Asylum Pack: The Twilight Beckons
,
The Twilight Beckons jest pierwszym małym dodatkiem z cyklu Rituals of the Order do gry karcianej Call of Cthulhu, w której gracze będą walczyc pomiędzy sobą o cenne karty historii. Dostajemy po dwa rodzaje kart do każdej z 7 frakcji(Cthulhu, Shub-Nigurath, Hastur,Yog-Sothot,Syndykat,Miscatonic university, Agency i Silver Twilight). Ważną rzeczą jest to, że każda karta jest w 3 kopiach, które znacznie urozmaicą rozgrywki w grę karcianą Call of Cthulhu, polecam każdemu!

obrazek
Call of Cthulhu LCG: The Gleaming Spiral
,
The Gleaming Spiral jest piątym małym dodatkiem z cyklu Rituals of the Order do gry karcianej Call of Cthulhu, w której gracze będą walczyc pomiędzy sobą o cenne karty historii. Dostajemy po dwa rodzaje kart do każdej z 7 frakcji(Cthulhu, Shub-Nigurath, Hastur,Yog-Sothot,Syndykat,Miscatonic university, Agency i Silver Twilight). Ważną rzeczą jest to, że każda karta jest w 3 kopiach, które znacznie urozmaicą rozgrywki w grę karcianą Call of Cthulhu, polecam każdemu!

obrazek
Władca Pierścieni LCG – Brama Czerwonego Rogu
,
Brama Czerwonego Rogu to pierwszy mały dodatek z cyklu Dwarrowdelf do gry karcianej Władca Pierścieni. Ta gra różni się od innych gier LCG, ponieważ tutaj gracze walczą ramię w ramię z systemem (scenariuszem).

W tym dodatku spotkamy Arwenę, która będzie chciała odwiedzic swojego ojca. Naszym zadaniem będzie bezpieczne przejście przez góry do bramy czerwonego rogu. Nie będzie to łatwo wyprawa....

Ale ale! Z pomocą przychodzą nam nowe karty dla graczy!

Po pierwsze nowy bohater dla przywództwa Elohir, który przy współpracy ze swoim bratem Elladanem będzie się dopakowywac(i vice versa) Ponadto, jeśli zostanie obrońcą to można zapłącic jeden żeton aby go ponownie przygotowac.

Po drugie: Raz dwa trzy - liczysz ty - dodatek dla taktyki, który dołączamy do bohaterów. Będzie on umieszczac żetony na tej karcie kiedy zabije się przeciwnika. Ponadto ten dodatek ma treśc: \"Bohater do którego dołączono tę kartę otrzymuje +1 siły za każdy żeton zasobów na innej kopii karty raz dwa trzy- liczysz ty.

Oczywiście to nie są wszystkie karty, ale nie będę spoilerowac ;) Polecam każdemu, komu podoba się gra Władca Pierścieni LCG ponieważ zawsze jest to kolejny możliwy scenariusz do rozegrania :)


obrazek
Władca Pierścieni LCG – Droga do Rivendell
,
Droga do Rivendel to drugi mały dodatek z cyklu Dwarrowdelf do gry karcianej Władca Pierścieni. Ta gra różni się od innych gier LCG, ponieważ tutaj gracze walczą ramię w ramię z systemem (scenariuszem).

W tym dodatku spróbujemy dokończyc nasze zadanie tj. zapewnienie bezpiecznej podróży Arwenie do Rivendell. Przygoda nie należy do najprostszych...

Ale ale! Z pomocą przychodzą nam nowe karty dla graczy!

Po pierwsze nowy bohater dla taktyki Elladan, który przy współpracy ze swoim bratem Elohirem będzie się dopakowywac(i vice versa) Ponadto, jeśli zostanie zadelkarowny jako atakujący to można zapłącic jeden żeton aby go ponownie przygotowac.

Po drugie: Deszcz Kamieni- wydarzenie taktyki o koszcie 1 , z akcją: Wyczerp X postaci, aby zadac X obrażeń dowolnemu wrogowi w strefie przeciwności.

Oczywiście to nie są wszystkie karty, ale nie będę spoilerowac ;) Polecam każdemu, komu podoba się gra Władca Pierścieni LCG ponieważ zawsze jest to kolejny możliwy scenariusz do rozegrania :)


obrazek
Władca Pierścieni LCG - Czatownik
,
Czatownik to trzeci mały dodatek z cyklu Dwarrowdelf do gry karcianej Władca Pierścieni. Ta gra różni się od innych gier LCG, ponieważ tutaj gracze walczą ramię w ramię z systemem (scenariuszem).

W celu sprawdzenia wzmożonej aktywności orków w górach mglistych zostajemy wysłani w podróż do Morii. Ci którzy oglądali lub czytali Władcę Pierścieni, napewno pamiętają scenę tuż przed wejściem do jaskiń, a mianowicie zaczarowane drzwi i wielki czatownik. To nie będzie łatwa przygoda

Ale ale! Z pomocą przychodzą nam nowe karty dla graczy!

Po pierwsze nowy - stary bohater dla wiedzy Aragorn, o takich samych statystykach jak poprzedni, natomiast posiada zupełnie inną umiejętność: Akcja Odpoczynku: Zmniejsz swój poziom zagrożenia do jego początkowej wartości (tylko raz na grę) Fajna sprawa, zwłaszcza jak by grało się talią opartej o tajność ;)

Po drugie: Miecz, co został złamany - artefakt, który świetnie współdziała z aragornem - jeśli bohaterem, do którego dołączono tę kartę, jest Aragorn, każda kontrolowana przez Ciebie postać otrzymuje +1 siły woli. Czyż to nie cudowne ?:)

Oczywiście to nie są wszystkie karty, ale nie będę spoilerowac ;) Polecam każdemu, komu podoba się gra Władca Pierścieni LCG ponieważ zawsze jest to kolejny możliwy scenariusz do rozegrania :)


obrazek
Władca Pierścieni LCG - Mroki Morii
,
Mroki Morii to czwarty mały dodatek z cyklu Dwarrowdelf do gry karcianej Władca Pierścieni. Ta gra różni się od innych gier LCG, ponieważ tutaj gracze walczą ramię w ramię z systemem (scenariuszem).

Po wejściu do Morii, okazuje się, że jest tam strasznie ciemno a korytarze kręte, czy uda się bohaterom znaleźć jakiekolwiek wskazówki? Scenariusz nie należy do najprostszych ponieważ jest tutaj wprowadzony system zagubionych, który nie jest dla nas korzystny

Ale ale! Z pomocą przychodzą nam nowe karty dla graczy!

Po pierwsze nowy bohater dla taktyki Hama, który może wyciągać wydarzenia taktyki ze stosu kart odrzuconych, lecz będzie musiał wtedy jedną kartę z ręki odrzucić.

Po drugie: Ereborski Mistrz Bitwy - krasnoludzki wojownik dla taktyki, który ma tym więcej siły im więcej jest krasnoludów pod twoim dowództwem.

Oczywiście to nie są wszystkie karty, ale nie będę spoilerowac ;) Polecam każdemu, komu podoba się gra Władca Pierścieni LCG ponieważ zawsze jest to kolejny możliwy scenariusz do rozegrania :)


obrazek
Call of Cthulhu LCG: The Shifting Sands
,
The Shifting Sands jest pierwszym małym dodatkiem z cyklu Ancient Relics do gry karcianej Call of Cthulhu, w której gracze będą walczyc pomiędzy sobą o cenne karty historii. Dostajemy po dwa rodzaje kart do każdej z 7 frakcji(Cthulhu, Shub-Nigurath, Hastur,Yog-Sothot,Syndykat,Miscatonic university, Agency i Silver Twilight). Ważną rzeczą jest to, że każda karta jest w 3 kopiach. Ponadto otrzymujemy również 12 zupełnie nowych kart historii, które obowiązywały na turniejach z roku 2011. Ale przejdźmy do tego co pewnie was najbardziej interesuje - mianowicie do kart, które w tym dodatku otrzymujemy:

Nassor - kryminalista z syndykatu, który tuż po ustaleniu, które postaci będą brały udział w danej historii, może wybrac jedną postac przeciwnika i dac mu wybór, albo przeciwnik cofnie tą postac na rękę teraz, albo po rozpatrzeniu historii będzie musiał go poświęcic. Karta fajna moim zdaniem grywalna.

Frakcja Cthulhu dostaje kultystę Aziza Chatuluka, który ma bardzo fajną zdolnośc a mianowicie- wyczerp wszystkie niewyczerpane domeny aby umieścic do gry Przedwiecznego z ręki, jeśli przetrwa zmagania pod koniec tury cofnij przedwiecznego na wierzch talii. Bardzo fajna zdolnośc :)

Oczywiście to nie są wszystkie karty które dostaniemy w tym dodatku, lecz nie będę wszystkich opisywac. Polecam każdemu ten dodatek! ;)


obrazek
Call of Cthulhu LCG Secrets of Arkham Expansion
,
TSecrets of Arkham jest pierwszym pierwszym dużym dodatkiem do gry karcianej Call of Cthulhu, w której gracze będą walczyc pomiędzy sobą o cenne karty historii. Dostajemy po dwa rodzaje kart do każdej z 7 frakcji(Cthulhu, Shub-Nigurath, Hastur,Yog-Sothot,Syndykat,Miscatonic university, Agency i Silver Twilight). Ponadto otrzymujemy również 12 zupełnie nowych kart historii, które obowiązywały na turniejach z roku 2010. Ale przejdźmy do tego co pewnie was najbardziej interesuje - mianowicie do kart, które w tym dodatku otrzymujemy:

Dla frakcji Cthulhu znajdziemy nowego przedwiecznego - Hydre, dzięki której nasze potwory (Deep One) będziemy mogli wyciągac z otchłani piekieł(discarda), aby pomogły nam szerzyc zniszczenie.

Druga arcyciekawa karta to Azathoth (The blind idiot god ;)) jest to karta neutralna, jeżeli ją zagramy to wszyscy muszą poświęcic swoje supporty i postaci, lecz coś za coś jeżeli w tym ruchu nie uda nam się wygrac gry sami przegrywamy ponieważ tak mówi karta.

Oczywiście to nie są wszystkie karty które dostaniemy w tym dodatku, lecz nie będę wszystkich opisywac. Trochę gorszą rzeczą jest to, że każda karta jest tylko w 2 kopiach, no ale cóż.. mimo wszystko polecam każdemu ten dodatek! ;)


obrazek
Blood Bowl: Menedżer Drużyny
,
Blood Bowl Menadżer Drużyny jest grą karcianą, w której wcielamy się w tytułowych menadżerów drużyny, którzy zajmą się dowodzeniem drużynami rodem z warhammera. Skavenami, Orkami, Ludźmi, Leśnymi Elfami, Chaosem lub Krasnoludami. Każda z frakcji różni się od pozostałych. Głównym celem gry jest zebranie większej ilości kibiców niż przeciwnik, a można to uzyskać na wiele sposobów. Wygrywanie wydarzeń, pucharów to są najbardziej widoczne dla świeżych graczy. Natomiast jest jeszcze parę innych metod. Np karty personelu lub rozwinięć drużyny. Ponadto jeszcze można wygrać za oszukiwanie, lecz z tym ostatnim trzeba uważać bo może się skończyć wywaleniem z boiska. Pierwszym elementem losowości są kości ataku, gdzie różne rzeczy mogą się zdarzyć od powalenia przeciwnika po przewrócenie się samemu. Drugim natomiast są żetony oszustwa, gdzie możemy zyskać dodatkowych kibiców, dostać dodatkowe punkty sławy, lub zostać wywaleni z boiska. Zasady są dosyć proste, lecz instrukcja jest moim zdaniem zbyt długa i zbyt skomplikowana.

obrazek
Small World
,
Gra small world Jest grą, która polega na podbijaniu regionów i zbieraniu za to korzyści w postaci żetonów zwycięstw. Wygrywa osoba, która zbierze najwięcej tych żetonów. Najciekawszą sprawą jest to, że w tej grze nie ma kart! Są same żetony plus kostka posiłków. Jest to gra typowo taktyczna z drobną domieszką losowości w postaci kości posiłków,w podstawowej grzej dostaniemy 15 żetonów ras oraz 21 specjalnych mocy, które po połączeniu dadzą nam różne rasy, którymi będziemy mogli podbijać obszary. Zasady są proste przy pomocy żetonów podbijamy nowe obszary. Jeśli nie ma żadnych żetonów na obszarze to potrzeba 2 żetonów aby podbić region. Za każdy żeton na obszarze potrzeba dodatkowego żetonu naszej rasy aby go podbić. Ciekawą sprawą jest to, że otrzymujemy dla każdego gracza po karcie pomocy, w której są opisane wszystkie zasady dotyczące każdej rasy i każdej mocy, co znacznie ułatwia dobór nowych ludów, którymi będziemy niszczyć plany przeciwników! Polecam każdemu, kto szuka gier strategicznych oraz osobom, których dziewczyny nie lubią kart w grach ;)

obrazek
Packa na muchy
,
Packa na muchy jest grą imprezową, w którą zdecydowanie jest lepiej grać w większym gronie. Gra polega na zbijaniu much. Lecz nie wszystkich po kolei, lecz tych których jest najwięcej. Gra jest naprawdę prosta, więc większość osób już po pierwszej partii załapie o co chodzi. Kiedy pojawia się packa, lub 6 kolor muchy wszyscy gracze mają szanse na przechwycenie największej ilości much, których jest aktualnie najwięcej. Kiedy jednemu z graczy skończą się karty należy przeliczyć swoje punkty, które znajdują się na koszulkach much. Osoba, która zdobywa więcej punktów wygrywa.

Uważam, że to dziwny system, bo na końcu gry nagle wszyscy zaczynają liczyć i wszystko się dłuży, lecz z drugiej strony osoby mogą mieć dwie różne taktyki. Albo zbierają te, które są więcej warte, albo idą na ilość. Obie te taktyki są skuteczne. Czas gry jest w porządku jest naprawdę szybką grą.

Polecam każdemu kto chce mieć w swojej kolekcji grę, która jest szybka, lub chcecie podarować znajomemu, który nie lubi gier planszowych.


obrazek
Call of Cthulhu LCG: Core Set
,
Gra karciana - może być. Żywa gra karciana - spoko. Żywa gra karciana w klimatach horroru H.P. Lovecrafta - Cthulhu? - MEGA!

Bardzo fajna mechanika gry, w której dwóch graczy walczy ze sobą o karty opowieści. Do dyspozycji mają postacie, bohaterów, przedmioty, zaklęcia oraz inne rodzaje kart, które mają doprowadzić nas do zwycięstwa. W grach żywych nie ma miejsca na nudy. Co miesiąc wychodzą nowe dodatki, które urozmaicają rozgrywkę dodając nowe mechanizmy, lub ulepszając stare. Ciekawostką jest to, że w tej grze nie musimy się wcielać w ludzi. Możemy grać przedwiecznymi, którzy będą zabijać przeciwników, lub sprawią, że przeciwnicy staną się obłąkani. Ludzie natomiast też nie są bezbronni. Są lepsi w odkrywaniu tajemnic, a niektórzy z nich są w stanie nawet pokonać hordy potworów.

Problemem jest to, że karty są niestety w 1 kopii każda, natomiast dostajemy 6 znaczników domen - figurki Cthulhu co całkiem fajnie wprowadza klimat do gry. Polecam każdemu zarówno fanowi prozy Lovecrafta jak i osobom, które lubią gry deck-buildingowe


obrazek
Władca Pierścieni LCG - Khazad-dum
,
Khazad-dum to pierwszy duży dodatek do gry karcianej Władca Pierścieni LCG, w której wcielamy się w nieustraszonych bohaterów świata środziemia, którzy odbędą wiele przygód. Zwiedzanie obszarów i walka z potworami. Ten dodatek wprowadza nas do morii - kopalni krasnoludzkiej w której zalęgło się zło. W samym dodatku czeka nas mnóstwo kart do talii przeciwności (z tego co pamiętam to aż 9 różnych talii) oraz karty dla graczy( szkoda że ich jest tak mało). Głównie dostajemy karty dla krasnoludów, którzy będą siali postrach wśród wrogów!

Pare kart z talii gracza:

Bifur bohater krasnoludzki dla sfery wiedzy. Początkowy koszt zagrożenia 7. 2 siły woli 1 siły 2 wytrzymałości i 3 życia. z zdolnością: Zapła 1 żeton zasobów z puli dowolnego bohatera aby umieścic 1 żeton zasobów w puli zasobów Bifura. Tę zdlnośc może aktywowac dowolny gracz(tylko raz na rundę) No cóż.. w krytycznych momentach użyteczny, ale chyba znajdę lepszych zamienników..

Dwalin - krasnoludzki bohater dla sfery ducha. startowe zagrożeni9e 9 1 siły woli 2 sił 2 wytrzymałości i 4 siły. Z naprawdę dobrą zdolnością! Odpowiedź: kiedy dwalin zaatakuje i zabije wrogiego orka, zmniejsz swój poziom zagrożenia o 2. Całkiem w porządku chociaż cały czas się zastanawiam czy zmieści się w mojej talii..

Wiedza Przodków - wydarzenie wiedzy o koszcie 1 z kacją: Wyczerp postac z cechą krasnolud, aby umieścic 2 żetony postępu na aktywnym obszarze(4 żetony postępu jeśli to obszar Podziemi lub Gór) No cóż nic dodac nic ując miodna karta!

Oczywiście w tym dodatku otrzymujemy całą masę innych kart mniej lub bardziej ciekawych, lecz polecam każdemu sprawdzic! Ważną informacją jest to, że aby cieszyc się następnym cyklem (Dwarrowdelf) potrzbujemy tego dodatku. Polecam każdemu kto lubi grę Władca Pierścieni LCG ;)


obrazek
Warhammer: Inwazja - Skaveńska Zaraza
,
Skaveńska zaraza to pierwszy mały dodatek do gry karcianej warhammer: inwazja w której 6 wielkich nacji (Krasnoludy, Elfy, Mroczne Elfy, Imperium, Zielonoskórzy i Chaos) walczą o dominacje. W cyklu spaczenia otrzymamy dodatkową neutralną armię dla sił zła - skavenów. Co ciekawego możemy znaleźc w dodatku?

Jeźdźcy pająków - orcza (a raczej goblinia) jednostka dosiadająca pająki o koszcie 1 bez młotka z 1 wytrzymałością ale z zdolnością \"kiedy ta jednostka atakuje, zyskuje 2 młotki) także napór orczy pełną parą ;)

Pegaz Morathii - jednostka mrocznych elfów o koszcie 3, 1 młotek i 3 wytrzymałości. Ale ma za to odpornośc 3, oraz akcje , gdzie przeciwnik może wydac 3 żetony zasobów aby zdjąc cała odpornośc z tej jednostki. Bądź co bądź przegięta karta...

Utrzymac pozycje - taktyka krasnoludów o koszcie 1 która pozwala umieścic w grze wybraną jednostkę krasnoludów, która podczas tej tury trafiła na stos kart odrzuconych. Dosyc mocna karta, która napewno pasuje do natury krasnoludów.

Oczywiście to nie są wszystkie karty, gdyż znajduje się ich aż 40 w tym małym dodatku. Minusem tego dodatku zdecydowanie jest to, że nie każda karta jest w 3 egzemplarzach. Lecz za to dostajemy dużo naprawdę ciekawych kart, które urozmaicą nasze rozgrywki w warhammera inwazje. Polecam!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Ścieżka Zeloty
,
Ścieżka Zeloty to drugi mały dodatek do gry karcianej warhammer: inwazja w której 6 wielkich nacji (Krasnoludy, Elfy, Mroczne Elfy, Imperium, Zielonoskórzy i Chaos) walczą o dominacje. W cyklu spaczenia otrzymamy dodatkową neutralną armię dla sił zła - skavenów. Co ciekawego możemy znaleźc w dodatku?

Bule, ropiejący lord - bohater chaosu o koszcie 5, 3 sił i 4 wytrzymałości ze zdolnością gdzie na początku tury trzeba spaczyc wybraną jednostkę. No cóż spaczenia wrogich jednostek nigdy za wiele ;)

Krasnoludzki Górnik - jednostka krasnoludzka o koszcie 2 1 młotku 1 wytrzymałości z bardzo ciekawą zdolnością, a mianowicie: kiedy ta jednostka wchodzi do gry wylecz do 2 obrażeń tej strefy swojej stolicy. Zawsze lepiej jest miec mniej obrażeń na niej niż więcej prawda? ;)

Zniweczenie Vaula - taktyka elfów o koszcie 0 z zdolnością: zniszcz wybrany dodatek. No cóż chyba nic więcej nie muszę na temat tej karty pisac prawda? ;)

Oczywiście to nie są wszystkie karty, gdyż znajduje się ich aż 40 w tym małym dodatku. Minusem tego dodatku zdecydowanie jest to, że nie każda karta jest w 3 egzemplarzach. Lecz za to dostajemy dużo naprawdę ciekawych kart, które urozmaicą nasze rozgrywki w warhammera inwazje. Polecam!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Kieł i Szpon
,
Kieł i Szpon to trzeci mały dodatek do gry karcianej warhammer: inwazja w której 6 wielkich nacji (Krasnoludy, Elfy, Mroczne Elfy, Imperium, Zielonoskórzy i Chaos) walczą o dominacje. W cyklu spaczenia otrzymamy dodatkową neutralną armię dla sił zła - skavenów. Co ciekawego możemy znaleźc w dodatku?

Szczurogry - jednostka neutralna - skaven - koszt 4 2 siły i 3 wytrzymalości. Natomiast ma to coś dzięki czemu karty skavenów zaczną byc grywalne. Na większości skaveńskich kart jest informacja, że wchodzi spaczona. Dzięki szczurogrom możemy wreszcie je odpaczyc od razu gdy je wyłożymy i przyłożyc wrogowi!

Elita klanu moulder - kolejna jednostka skavenów tym razem koszt 2 2 sił i 5 wytrzymałości. Jedynym minusem jest to, że nie może się bronic ani nie może byc zagrana gdzie indziej niż na polu bitwy. Lecz coś za coś.

Smoczy Czarodziej to jednostka elfów o koszcie 5, sile równej 2 i wytrzymałości 3. Niby droga i takie beznadziejne statystyki ale ma arcyciekawą zdolnośc : Za każdym razem kiedy tej jednostce zostają przydzielone obrażenia, anuluj wszystkie prócz 1 z tych obrażeń. także 3 szturmy przetrzyma ;)

Oczywiście to nie są wszystkie karty, gdyż znajduje się ich aż 40 w tym małym dodatku. Minusem tego dodatku zdecydowanie jest to, że nie każda karta jest w 3 egzemplarzach. Lecz za to dostajemy dużo naprawdę ciekawych kart, które urozmaicą nasze rozgrywki w warhammera inwazje. Polecam!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Taniec Mistrza Śmierci
,
Taniec Mistrza Śmierci to czwarty mały dodatek do gry karcianej warhammer: inwazja w której 6 wielkich nacji (Krasnoludy, Elfy, Mroczne Elfy, Imperium, Zielonoskórzy i Chaos) walczą o dominacje. W cyklu spaczenia otrzymamy dodatkową neutralną armię dla sił zła - skavenów. Co ciekawego możemy znaleźc w dodatku?

Kupom na nich! - taktyka zielonoskórych, która ma koszt X i naprawdę ciekawą akcję: Zadaj X obrażeń wybranej broniącej się jednostce. X to liczba jednostek i rozwinięc na twoim polu bitwy. No cóż można się w ten sposób pozbyc mocnego przeciwnika bo czemu nie ;)

Sniktch Mistrz Śmierci - bohater skaveński koszt 4 siły 2 i 2 wytrzymałości. Jego akcja jest również ciekawa: Spacz tę jednostkę, aby zniszczyc wybraną jednostkę posiadają mniej wytrzymałości niż znajduje się w grze kart skavenów.

Biczownicy - jednostka imperium o ksozcie 1 bez sił ale ma 2 wytrzymałości i jakże ciekawą zdolnością. Poświęc tę jednostkę, aby anulowac następne 2 obrażenia zadane w tej turze twojej stolicy

Oczywiście to nie są wszystkie karty, gdyż znajduje się ich aż 40 w tym małym dodatku. Minusem tego dodatku zdecydowanie jest to, że nie każda karta jest w 3 egzemplarzach. Lecz za to dostajemy dużo naprawdę ciekawych kart, które urozmaicą nasze rozgrywki w warhammera inwazje. Polecam!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Kroniki Spaczenia
,
Kroniki Spaczenia to piąty mały dodatek do gry karcianej warhammer: inwazja w której 6 wielkich nacji (Krasnoludy, Elfy, Mroczne Elfy, Imperium, Zielonoskórzy i Chaos) walczą o dominacje. W cyklu spaczenia otrzymamy dodatkową neutralną armię dla sił zła - skavenów. Co ciekawego możemy znaleźc w dodatku?

Snotlingska drezyna - orcza (a raczej goblinia) jednostka o koszcie 2 z 2 młotkami i wytrzymałością. Bardzo fajna sprawa do naporów. i tak pewnie większośc pomyśli że lepiej dac ją do królestwa ale niestety karta może wejśc tylko na pole bitwy.

Kartaczownica Piekłomiot - wsparcie imperium o koszcie 1, które należy dołączyc do jednostki na polu bitwy. Co daje to wsparcie? jednostka do której dołączono ową kartę zadaje + x obrażeń gdzie x to liczba rozwinięc na twoim polu bitwy. No cóż może byc za dobre w pewnym momencie, ale zawsze jest pare opcji aby się pozbyc dodatku lub jednostki ;)

Furia berserkera - taktyka chaosu o koszcie 2 z naprawde dobrą zdolnością, która może zdziałac cuda. Do końca tej tury wybrana jednostka zyskuje 3 młotki. Pod koniec tej tury ta jednostka otrzymuje 2 obrażenia. gdzie można śmiało jakąś jednostkę poświęcic rzucając w wir walki, wróg nie pomyśli że może to byc jakaś podpucha i nagle ciach! + 3 obrażenia a jednostka i tak umrze :)

Oczywiście to nie są wszystkie karty, gdyż znajduje się ich aż 40 w tym małym dodatku. Minusem tego dodatku zdecydowanie jest to, że nie każda karta jest w 3 egzemplarzach. Lecz za to dostajemy dużo naprawdę ciekawych kart, które urozmaicą nasze rozgrywki w warhammera inwazje. Polecam!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Mistyczny Ogień
,
Mistyczny Ogień to szósty mały dodatek do gry karcianej warhammer: inwazja w której 6 wielkich nacji (Krasnoludy, Elfy, Mroczne Elfy, Imperium, Zielonoskórzy i Chaos) walczą o dominacje. W cyklu spaczenia otrzymamy dodatkową neutralną armię dla sił zła - skavenów. Co ciekawego możemy znaleźc w dodatku?

Po pierwsze dla każdej z frakcji epickie zaklęcie o koszcie 10. Dla jednych lepsze dla innych gorsze, ale i tak wydaje się, że zagranie takiego zaklęcia jest raczej niemożliwe bo zanim uzbieramy 10 surowców(+ ewentualne lojalki) to już będzie koniec gry. Jednak zdolności z tych kart są naprawdę mistrzowskie. Takie zadanie 8 obrażeń stolicy, zabicie wszystkich przeciwników, czy ożywienie wszystkich poległych jednostek.

Wykuty z gór - taktyka krasnoludzka o koszcie 2, z ciekawą akcją , która może zaskoczyc pewnego przeciwnika. Do końca tej tury każda z twoich broniących się jednostek zyskuje 2 młotki

Szarża Srebrnych hełmów - to taktyka elficka o koszcie 1, która pozwala dopakowac jednorazowo jakąś postac 3 młotkami , gdzie ponadto otrzymuje - 1 wytrzymałości. W sam raz aby dobrac trochę więcej zasobów i młócnąc czymś porządnie? ;)

Oczywiście to nie są wszystkie karty, gdyż znajduje się ich aż 40 w tym małym dodatku. Minusem tego dodatku zdecydowanie jest to, że nie każda karta jest w 3 egzemplarzach. Lecz za to dostajemy dużo naprawdę ciekawych kart, które urozmaicą nasze rozgrywki w warhammera inwazje. Polecam!


obrazek
Władca Pierścieni LCG – Martwe Bagna
,
Martwe Bagna to piąty mały dodatek z cyklu Cienie Mrocznej Puszczy do gry karcianej Władca Pierścieni. Ta gra różni się od innych gier LCG, ponieważ tutaj gracze walczą ramię w ramię z systemem (scenariuszem).

W tym dodatku będziemy mieli szansę schwytania golluma na tytułowych martwych bagnach. W talii spotkań znajdującej się w dodatku nie zobaczymy dużej ilości przeciwników, będzie mnóstwo podstępów oraz obszarów. a jedyny potwór jaki się znajduje jest ciężki do zabicia.

Ale ale! Z pomocą przychodzą nam nowe karty dla graczy!

Pieśń Bitwy - neutralny dodatek o koszcie 1, który może zostac dołączony do bohatera, aby on zyskał symbol zasobów dla taktyki. Co znacznie ułatwi tworzenie talii na dwóch lub trzech strefach.

Wasal Pana Wiatrów jest to orzeł dla taktyki , kosz 1 , 1 życia, 0 siły woli i 0 obrony, natomiast aż 3 siły. Natomiast po ataku w którym brał udział Wasal, trzeba będzie go niestety odrzucic z gry. No ale gdyby było inaczej to byłby chyba za dobry prawda? ;)

Ponadto otrzymujemy nowego bohatera dla taktyki - Boromira. Startowy poziom zagrożenia - 11 (całkiem spory) 1 sił woli 3 sił 2 wytrzymałości i 5 życia. Ponadto ma dwie akcje. 1 - podnieś zagrożenei o 1 aby przygotowac Boromira. Co może byc przydatne jak nagle jakiś potwór będzie nas atakowac, a nie mamy żadnego sojusznika do poświęcenia lub obrony. Natomiast druga akcja jest obroną ostateczną. Akcja: Odrzuc Boromira, aby zadac po 2 punkty obrażeń każdemu wrogowi będącemu w zwarciu z danym graczem.

Oczywiście to nie są wszystkie karty, ale nie będę spoilerowac ;) Polecam każdemu, komu podoba się gra Władca Pierścieni LCG ponieważ zawsze jest to kolejny możliwy scenariusz do rozegrania :)


obrazek
Władca Pierścieni LCG – Powrót do Mrocznej Puszczy
,
Powrót do Mrocznej puszczy to szósty mały dodatek z cyklu Cienie Mrocznej Puszczy do gry karcianej Władca Pierścieni. Ta gra różni się od innych gier LCG, ponieważ tutaj gracze walczą ramię w ramię z systemem (scenariuszem).

W tym dodatku naszym zadaniem jest dostarczenie Golluma do pałacu Thrandurila. Scenariusz jest 4 etapowy, także łatwo nie będzie!

Poza kartami do scenariusza otrzymujemy również karty graczy:

Plotki Ziemi - > wydarzenie wiedzy o koszcie 0. Akcja: Podglądnij wierzchnią kartę z talii spotkań. Następnie możesz zapłacic 1 żeton zasobów wiedzy aby cofnąc Plotki Ziemi z powrotem na swoją rękę. Zawsze lepiej wiedziec co na nas czeka prawda? ;)

Cień Przeszłości - > wydarzenie neutralne o koszcie 2. Akcja: Przesuń wierzchnią kartę ze stosu odrzuconych kart spotkań na wierzch talii spotkań. Zawsze lepsze coś znanego bo wiemy na co się przygotowac.

Orły gór mglistych -> sprzymierzeniec orzeł dla taktyki o koszcie 4, po 2 sił woli, siły oraz wytrzymałości. 4 życia. Natomiast za każdego orła który spadnie na stos kart odrzuconych (który zostanie dodany do tego orła) możemy dostac dodatkowo +1 do siły i wytrzymałości. Całkiem porządny orzeł :)

Ponadto otrzymujemy nowego bohatera dla sfery przywództwa Dain Żelazna Stopa jest krasnoludem o startowym zagrożeniu 11. 1 siły woli, 2 sił 3 wytrzymałości 5 życia. Z całkiem fajną zdolnością. Kiedy Dain żelazna Stopa jest gotowy, postacie z cechą krasnolud otrzymują + 1 siły i +1 sił woli. Jeśli byłoby tylko więcej krasnoludzkich jednostek to mus do talii na krasnoludach ;)

Oczywiście to nie są wszystkie karty, ale nie będę spoilerowac ;) Polecam każdemu, komu podoba się gra Władca Pierścieni LCG ponieważ zawsze jest to kolejny możliwy scenariusz do rozegrania :)


obrazek
Warhammer: Inwazja - Miasto Zimy
,
Miasto Zimy jest to piąty dodatek z cyklu Stolic do gry karcianej Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Chaos, Zielonoskórzy oraz Mroczne Elfy walczą pomiędzy sobą. Sam cykl Stolic bazuje na rozwijaniu zdolności stolic oraz wspieraniu legend. Ten dodatek będzie najbardziej wspierał jednostki Mrocznych Elfów. Natomiast przejdźmy do tego co ciekawego możemy znaleźc w tym dodatku:

Pięści Morka - taktyka orcza, która mówi: zadaj 2 niebezpośrednie obrażenia każdemu graczowi. Następnie możesz umieścić tę kartę na wierzchu swojej talii. Znowu combo do skarsnika i gobbli? :D

Kolejna karta to combo genna taktyka HE - Konwokacja Orłów za 0, która mówi: zyskujesz 1 żeton zasobów. Następnie możesz umieścić ę kartę na wierzchu swojej talii. Całkiem w porządku jak na HE

I oto nastała karta DE Kolczaste Sidła taktyka o koszcie 1, gdzie możesz odrzucić 2 wierzchnie karty z talii wybranego przeciwnika. Następnie możesz umieścić tę kartę na wierzchu swojej talii. To co spamujemy zdejmowaniem kart z talii przeciwnika.

Chorąży z grani naprawdę dobra karta, problemem jest tylko brak młotka na niej, lecz zdolność ma zabójczą. Kiedy w tej strefie pojawai się jakaś jednostka, odrzuć wierzchnią kartę z talii wybranego gracza.


Oczywiście dostajemy masę innych równie ciekawych kart, ale nie będę wam opisywac wszystkich, lepiej sami otwórzcie swojego battle packa i cieszcie się nowościami, które umocnią wasze talie :) Polecam każdemu, kto lubi karcianego warhammera!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Imperialny Tron
,
Imperialny Tron jest to ostatni dodatek z cyklu Stolic do gry karcianej Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Chaos, Zielonoskórzy oraz Mroczne Elfy walczą pomiędzy sobą. Sam cykl Stolic bazuje na rozwijaniu zdolności stolic oraz wspieraniu legend. Ten dodatek będzie najbardziej wspierał jednostki Imperium. Natomiast przejdźmy do tego co ciekawego możemy znaleźc w tym dodatku:

Zębaczątko - jednostka za 0 dla orków, która ma bardzo fajną zdolność do decku na skarsniku i gobbli - na początku tury zadaj jedno obrażenie swoim jednostkom, fajne? :)

Husaria z Kislevu - bardzo fajna jednostka za 5, która dostaje młotki za każdą atakującą jednostkę. Naprawdę potężna karta dla imperium, która może być silniejsza od Hemmlera.

Imperialne Zoo - naprawdę dobre wsparcie dla imperium, które dostaje młotek za każdy żeton na tej karcie, naprawdę dobra karta aby dopakować sobie królestwo.

Oczywiście dostajemy masę innych równie ciekawych kart, ale nie będę wam opisywac wszystkich, lepiej sami otwórzcie swojego battle packa i cieszcie się nowościami, które umocnią wasze talie :) Polecam każdemu, kto lubi karcianego warhammera!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Żelazna Skała
,
Żelazna Skała jest to trzeci dodatek z cyklu Stolic do gry karcianej Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Chaos, Zielonoskórzy oraz Mroczne Elfy walczą pomiędzy sobą. Sam cykl Stolic bazuje na rozwijaniu zdolności stolic oraz wspieraniu legend. Ten dodatek będzie najbardziej wspierał jednostki Orków. Natomiast przejdźmy do tego co ciekawego możemy znaleźc w tym dodatku:

Szalony Ząb Żelazna Noga jest to bohatera dla zielonoskórych, który pozwala dopakować jednostkę orków o liczbę lojalności, lecz niestety później tę jednostkę trzeba poświęcić Ponadto ma aż 5 żywotności. Żyć nie umierać

Ciskacz zębaczy. Jeśli tę jednostkę położymy na polu bitwy, i będziemy jej dzielnie bronić, to wróg będzie otrzymywać sporo niebezpośrednich obrażeń, czy się opłaca tego nie wiem. Ale zawsze warto spróbować

Snotlińska Zasadzka to taktyka orcza o koszczie 2 z naprawdę genialną zdolnością! Akcja: Odrzuć ze swojej ręki kartę o lojalności X, aby odrzucić wybranemu graczowi X żetonów zasobów, trochę przepakowana, ale czemu nie!

Zembowy rytuał Morka to taktyka orcza za 0, która ma naprawdę fajną akcję: Poświęć jednostkę orczą, aby umieścić w grze jednostkę z ręki, następnie zadaj 3 obrażenia jednej ze stref swojej Stolicy. Niedość że odrodzisz swoją jednostkę to jeszcze możesz wykorzystać umiejętność Skarsnika i Gobbli :)

Błogosławieństwo Asuryana to wsparcie za 2 z ciekawą zdolnością. Dodaje się tę kartę do karty czarodzieja, następnie kiedy ta jednostka nie atakowała, to pod koniec fazy pola bitwy, można wziąć kartę zaklęcia ze stosu kart odrzuconych i położyć ją na wierzchu talii, bardzo fajne wsparcie, które naprawdę może przypakować HE.

Oczywiście dostajemy masę innych równie ciekawych kart, ale nie będę wam opisywac wszystkich, lepiej sami otwórzcie swojego battle packa i cieszcie się nowościami, które umocnią wasze talie :) Polecam każdemu, kto lubi karcianego warhammera!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Karaz-a-Karak
,
Karaz-a-karak jest to czwarty dodatek z cyklu Stolic do gry karcianej Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Chaos, Zielonoskórzy oraz Mroczne Elfy walczą pomiędzy sobą. Sam cykl Stolic bazuje na rozwijaniu zdolności stolic oraz wspieraniu legend. Ten dodatek będzie najbardziej wspierał jednostki Krasnoludów. Natomiast przejdźmy do tego co ciekawego możemy znaleźc w tym dodatku:

Poszukiwacz Wiedzy - jest to jednostka krasnoludów o koszcie 2 + lojalność o sile 1 wytrzymałości 2, która mówi kiedy zagrywasz taktykę umieść na tej karcie żeton zasobów, po czym można owe zasoby przerzucać na inną kartę na której znajduje się już żeton zasobów. dosyć ciekawa karta, ale raczej ciężko będzie z taką talią dla krasnoludów, ale w połączeniu z elfami....

Kuźnia serca - wsparcie za 2 z 1 młotkiem. Jeśli je położymy na królestwie to obniżamy koszt zagrania kazdej zagranej przez nas karty runów o 1. Dosyć ciekawa jeżeli myślisz nad talią na runach w innym przypadku raczej odpada.

Wielkie działo z karak, jest fortyfikacją za 2, które wykorzystuje rozwinięcia. Akcja: kiedy ta strefa zostanie zaatakowana poświęć X rozwinięć w tej strefie aby zadać po 2 obrażenia x atakującym jednostkom. Naprawdę fajna sprawa dla krasnoludów. Już widzę jak ta karta niszczy szarżę naporów orczych :D

Natomiast bez śladu jest wisienką na torcie. Jest to taktyka za 1 z akcją odrzuć ze swojej ręki kartę o lojalności X , aby zadać X obrażeń wybranej broniącej się jednostce.

Oczywiście dostajemy masę innych równie ciekawych kart, ale nie będę wam opisywac wszystkich, lepiej sami otwórzcie swojego battle packa i cieszcie się nowościami, które umocnią wasze talie :) Polecam każdemu, kto lubi karcianego warhammera!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Kometa z dwoma warkoczami
,
Kometa z dwoma warkoczami jest to trzeci dodatek z cyklu Morrslieba do gry karcianej Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Chaos, Zielonoskórzy oraz Mroczne Elfy walczą pomiędzy sobą. Sam cykl Morrslieba bazuje na łączeniu zdolności kart z wykładaniem rozwinięc (krasnoludy dostają coś naprawdę wspaniałego dla ich talii!). Natomiast przejdźmy do tego co ciekawego możemy znaleźc w tym dodatku:

Mistrz Run krasnoludzki kapłan o koszcie 3 1 młotku i 2 wytrzymałości, który może wydawać żetony z jego karty aby zagrywać taktyki. A dostaje je poprzez zagrywania rozwinięcia z ręki.

Skarsnik i gobbla to bohater goblini, który ma naprawdę fajną zdolność, a mianowicie: Usuń 3 obrażenia z tej jednostki, aby zadać 1 obrażenie każdej strefie Stolicy przeciwnika następnie wylosuj kartę. Także z kartami ,które będą zadawały obrażenia naszym jednostkom, które będą zadawały obrażenia DO 3 Skarsnikowi będą naprawdę wymiatały, i nie aż tak trudno będzie użyć tej zdolności, aczkolwiek jeżeli przewnik przypadkiem doda dodatkowy jeden punkt obrażeń na niego to niestety umiera :(

Szaman orków jest jednostką orczą, która będzie idealnie współgrała ze skarsnikiem i gobblą ponieważ może przesunąć x obrażeń z tej strefy stolicy na wybraną kontrolowaną jednostkę, co prawda muszą nam zostać zadane obrażenia na stolice, ale zawsze coś ;]

Oczywiście dostajemy masę innych równie ciekawych kart, ale nie będę wam opisywac wszystkich, lepiej sami otwórzcie swojego battle packa i cieszcie się nowościami, które umocnią wasze talie :) Polecam każdemu, kto lubi karcianego warhammera!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Zapisane w Gwiazdach
,
Zapisane w Gwiazdach jest to czwarty dodatek z cyklu Morrslieba do gry karcianej Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Chaos, Zielonoskórzy oraz Mroczne Elfy walczą pomiędzy sobą. Sam cykl Morrslieba bazuje na łączeniu zdolności kart z wykładaniem rozwinięc (krasnoludy dostają coś naprawdę wspaniałego dla ich talii!). Natomiast przejdźmy do tego co ciekawego możemy znaleźc w tym dodatku:

Szczfany drań to goblinia jednostka, która będzie grała z szamanem orków, posiada akcje, dzięki ktorej odkrywa wierzchnią kartę z talii, jeśli jest to karta o koszcie nieparzystym to zadajemy 2 obrażenia wrogiej stolicy, jeśli parzysta to naszej. Także i w tym przypadku i w tym możemy śmiało ryzykować bo zawsze szaman orków może przenieść te obrażenia na skarsnika i gobble, który i tak zada obrażenia stolicy super!

Mistrz Miecza elficka jednostka, która pierwsza dwa obrażenia przekierowuje innej wybranej jednostce w odpowiadającej strefie. Także coś naprawdę fajnego zwłaszcza że ma jeszcze 3 młotki i 4 wytrzymałości ;]

Kometa Casandory jest to zaklęcie HE, które mówi: Odkryj 2 wierzchnie karty ze swojej talii. Zadaj X niebezpośrednich obrażeń każdemu graczowi,X to całkowity wydrukowany koszt odkrytych kart. Nie uważacie że kapkę przepakowane? ;>

Oczywiście dostajemy masę innych równie ciekawych kart, ale nie będę wam opisywac wszystkich, lepiej sami otwórzcie swojego battle packa i cieszcie się nowościami, które umocnią wasze talie :) Polecam każdemu, kto lubi karcianego warhammera!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Ognisty Świt
,
Ognisty Świt jest to ostatni dodatek z cyklu Morrslieba do gry karcianej Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Chaos, Zielonoskórzy oraz Mroczne Elfy walczą pomiędzy sobą. Sam cykl Morrslieba bazuje na łączeniu zdolności kart z wykładaniem rozwinięc (krasnoludy dostają coś naprawdę wspaniałego dla ich talii!). Natomiast przejdźmy do tego co ciekawego możemy znaleźc w tym dodatku:

Furia Aenariona - zaklęcie HE o koszcie 2, które ma akcję dzieki której możemy dopakować jednorazowo jednostkę używając np jednostki smoka? :). Akcja: Odkryj jednostkę HE ze swojej ręki. Do końca tej tury wybrana atakująca lub broniąca się jednostka zyskuje siłę równą wydrukowanej sile odkrytej karty.

Zew stada rykowców to natomiast zaklęcie chaosu o koszcie 4, które mówi: odkryj pięć wierzchnich kart ze swojej talii. Wszystkie jednostki posiadające wydrukowany koszt równy 3 lub mniejszy umieść na swoim Polu Bitwy. Mocne? :)

Kąpiel w kotle jest taktyką mrocznych elfów o koszcie 3, która jest idealnym boostem do discardu. Akcja: wybierz gracza. Ten gracz odrzuca pięć kart wierzchnich ze swojej talii za każdą odrzuconą w ten sposób jednostkę wylosuj 1 kartę.

Oczywiście dostajemy masę innych równie ciekawych kart, ale nie będę wam opisywac wszystkich, lepiej sami otwórzcie swojego battle packa i cieszcie się nowościami, które umocnią wasze talie :) Polecam każdemu, kto lubi karcianego warhammera!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Nieuchronne Miasto
,
Nieuchronne miasto jest to pierwszy dodatek z cyklu Stolic do gry karcianej Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Chaos, Zielonoskórzy oraz Mroczne Elfy walczą pomiędzy sobą. Sam cykl Stolic bazuje na rozwijaniu zdolności stolic oraz wspieraniu legend. Ten dodatek będzie najbardziej wspierał jednostki Chaosu. Natomiast przejdźmy do tego co ciekawego możemy znaleźc w tym dodatku:

Tropiciele zębaczy - orcza jednostka o koszcie 2. która posiada fajną zdolność. Kiedy ta jednostka wchodzi do gry przejrzyj pięć wierzchnich kart ze swojej talii. Jeśli znalazłeś jakąś z dowolną odmianą słowa \"zębacz\" w nazwie umieść ją w grze w dowolnej strefie. Bardzo fajna karta, może postawić jakąś talię na squigach ;]

Khorvak Srogi Oddech - na tego bohatera czekał chaos! posiada zdolność, która miażdży wszystko! a mianowicie: Kontrolowane przez Ciebie spaczone jednostki chaosu mogą atakować z dowolnej strefy. Cudo miód i orzeszki!

Shaggoth - wspaniała jednostka chaosu, która kosztuje 5 ma 5 wytrzymałości i 3 siły, która ma zabójczą zdolność ,która mówi, że jeżeli shoggoth znajduje się na polu bitwy, to zyskuje młotek za każdą spaczoną kontrolowaną przez Ciebie jednostkę. Czy to aby nie cudowne?! :) Co lepsze, ta karta nie jest unikalna, 3 shoggothy w polu bitwy + 3 spaczone jednostki? klękajcie narody!

Krawiący Mur jest wsparciem za 2 dla chaosu, które dzięki spaczaniu swoich jednostek potrafi zmasakrować spaczone jednostki przeciwników.

Oczywiście dostajemy masę innych równie ciekawych kart, ale nie będę wam opisywac wszystkich, lepiej sami otwórzcie swojego battle packa i cieszcie się nowościami, które umocnią wasze talie :) Polecam każdemu, kto lubi karcianego warhammera!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Kraina Króla Feniksa
,
Kraina Króla Feniksa jest to drugi dodatek z cyklu Stolic do gry karcianej Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Chaos, Zielonoskórzy oraz Mroczne Elfy walczą pomiędzy sobą. Sam cykl Stolic bazuje na rozwijaniu zdolności stolic oraz wspieraniu legend. Ten dodatek będzie najbardziej wspierał jednostki Wysokich Elfów. Natomiast przejdźmy do tego co ciekawego możemy znaleźc w tym dodatku:

Morski Lord Aislinn jest dosyć ciekawym bohaterem elfickim, jego zdolność pozwala na niszczenie rozwinięć kiedy tylko zagrasz czarodzieja lub bohatera, dosyć ciekawa zdolność, ale raczej nie przydatna. a napewno nie aż w takim stopniu.

W dodatku dostajemy nowego smoka o koszcie 10(OMG?!) z 5 siły i 5 wytrzymałości o postrachu 2 (tutaj już nieco lepiej ;]) ponadto możemy obniżyć koszt zagrania Gwiezdnego smoka o 1 za każdą kartę zaklęcia na stosie kart odrzuconych. Witajcie decki na smokach i zaklęciach!

Strzały z Ilthilmaru które się dołącza do kontrolowanej przez siebie jednostki elfów. Ta karta wchoidzi do gry z 3 zasobami. Kiedy się zdejmuje jeden żeton z tej karty to można zadać obrażenie wybranej atakującej jednostki

Ponadto dwie karty które mogą z sobą współgrać. Ochrona Feniksa za 0 która mówi, że ta strefa nie może być atakowana, lecz przeciwnik może odrzucić kartę z ręki, aby wyłączyć tę zdolność raz na turę. ale dostajemy za to jelenia ze świętej polany za 2, który ma zdolność: Kiedy ta strefa jest atakowana atakujący gracz nie może aktywować akcji, chyba fajne kombo co? :)

Oczywiście dostajemy masę innych równie ciekawych kart, ale nie będę wam opisywac wszystkich, lepiej sami otwórzcie swojego battle packa i cieszcie się nowościami, które umocnią wasze talie :) Polecam każdemu, kto lubi karcianego warhammera!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Proroctwo Zagłady
W porządku,
Proroctwo zagłady jest to pierwszy dodatek z cyklu Morrslieba do gry karcianej Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Chaos, Zielonoskórzy oraz Mroczne Elfy walczą pomiędzy sobą. Sam cykl Morrslieba bazuje na łączeniu zdolności kart z wykładaniem rozwinięc (krasnoludy dostają coś naprawdę wspaniałego dla ich talii!). Natomiast co ciekawego możemy znaleźc w tym dodatku:

Jadowity Wywern - orcza jednostka o koszcie 4 która posiada 2 młotki oraz 6(aż 6!) wytrzymałości. Nie ma żadnej zdolności, ale przy takim zestawieniu statystyk szczęka opada ;)

Zagroda dzików - orcze wsparcie 2 koszt 1 siły ale z jaką zdolnością! Jednostki w strefie pozbawionej rozwinięc tracą swoją siłę. Napory bez problemu będą się przebijały przez wrogów! :)

Ponadto 2 ciekawe combo genne karty HE które podczas atakowania będą mogły sprawdzic czy na wierzchu talii nie ma jednostki HE o koszcie 3 lub mniejszym/ 2 lub mniejszym, jeżeli tak to się je umieszcza w polu bitwy jako atakujące, nie fajne? :)

Oczywiście dostajemy masę innych równie ciekawych kart, ale nie będę wam opisywac wszystkich, lepiej sami otwórzcie swojego battle packa i cieszcie się nowościami, które umocnią wasze talie :) Polecam!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Księżyc Chaosu
,
Księżyc Chaosu jest to drugi dodatek z cyklu Morrslieba do gry karcianej Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Chaos, Zielonoskórzy oraz Mroczne Elfy walczą pomiędzy sobą. Sam cykl Morrslieba bazuje na łączeniu zdolności kart z wykładaniem rozwinięc (krasnoludy dostają coś naprawdę wspaniałego dla ich talii!). Natomiast przejdźmy do tego co ciekawego możemy znaleźc w tym dodatku:

Łańcuch błyskawic taktyka imperium o koszcie 2, która pozwala zniszczyć do dwóch wybranych jednostek każda o wydrukowanym koszcie 3 lub mniejszym. I kolejna mocno przegięta karta dla imperium...

Księżycowy smok - elficka jednostka o koszcie 7, 4 siły 5 wytrzymałości z zabójczą akcją, która zniszczy większość jednostek w grze

Chyba najciekawszą jest karta Grzmocnij Ich - taktyka zielonoskórych o koszcie 5, która pozwala przeprowadzić dodatkową faze pola bitwy. Nie uważacie że za przepakowana karta? ;]

Oczywiście dostajemy masę innych równie ciekawych kart, ale nie będę wam opisywac wszystkich, lepiej sami otwórzcie swojego battle packa i cieszcie się nowościami, które umocnią wasze talie :) Polecam każdemu, kto lubi karcianego warhammera!


obrazek
Posiadłość Szaleństwa: Polowanie na Czarownicę
,
Posiadłość Szaleństwa: Polowanie na Czarownicę to pierwszy dodatek POD(druk na życzenie) do najlepszej gry z mojej kolekcji - posiadłość szaleństwa, w której badacze odkrywają tajemnice skryte w podanej przez historię posiadłości. Sam dodatek bazuje na opowiadaniach Lovecrafta. Jak tylko dostałem do swoich rączek owy dodatek i przeczytałem \"co się stało wcześniej\" od razu skojarzyło mi się, że skądś to znam. Historia zaprowadza nas do domu czarownicy, w której zniknęła studentka z uniwersytetu Miscatonic. Okazuje się, że.... A nie jednak nie napiszę aby nie spoilerować ;) Dodatek zawiera większe strony: 2 dla mistrza gry, dzięki którym wybierze historię oraz ją rozłoży oraz jedną stronę z \"co wydarzyło się wcześniej\" oraz jak zbudować planszę. Ponadto dodatkowe karty akcji strażnika tajemnic używane tylko do tej historii, karty celów i wydarzeń(odpowiednio 3 i 5) oraz karty wskazówek, zamków i przeszkód i tylko z nich będziemy korzystać układając tę historię. Dlaczego tak zrobiono? Ponieważ prawdopodobnie założono, że kolorystyka będzie odbiegała od oryginałów i stworzono pełną talię, aby się nie wyróżniały przy pozostałych (SUPER POMYSŁ!). Ten scenariusz nie jest ani za trudny ani za prosty. Dlatego polecam go każdemu! :)

obrazek
Posiadłość Szaleństwa: Srebrna Tabliczka
,
Posiadłość Szaleństwa: Srebrna Tabliczka to drugi dodatek POD(druk na życzenie) do najlepszej gry z mojej kolekcji - posiadłość szaleństwa, w której badacze odkrywają tajemnice skryte w podanej przez historię posiadłości. Historia zaprowadza nas do domu profesorki, która zniknęła wraz z własnością uniwersytetu - tajemniczą starożytną srebrną tabliczką. Zadaniem badaczy jest odnalezienie tabliczki oraz dowiedzenie się co się dzieje z profesorką Dodatek zawiera większe strony: 2 dla mistrza gry, dzięki którym wybierze historię oraz ją rozłoży oraz jedną stronę z \"co wydarzyło się wcześniej\" oraz jak zbudować planszę. Ponadto dodatkowe karty akcji strażnika tajemnic używane tylko do tej historii, karty celów i wydarzeń(odpowiednio 3 i 5) oraz karty wskazówek, zamków i przeszkód i tylko z nich będziemy korzystać układając tę historię. Dlaczego tak zrobiono? Ponieważ prawdopodobnie założono, że kolorystyka będzie odbiegała od oryginałów i stworzono pełną talię, aby się nie wyróżniały przy pozostałych (SUPER POMYSŁ!). Ten scenariusz moim zdaniem jest za prosty dla badaczy. Przez co traci nieco w moich oczach, chociaż mistrz gry musi się bardziej postarać, aby przeszkodzić badaczom. Mimo wszystko polecam, zawsze więcej dodatkowych historii co urozmaici wieczory :)

obrazek
Warhammer: Inwazja - Cykl Morrslieba
,
Cykl Morrslieba, to trzeci cykl do żywej gry karcianej - Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji walczy pomiędzy sobą o dominację: Długobrodzi wojownicy (Krasnoludy), Ludzie z Pólnocnych Pustkowi (Chaos), Władający wiatrami Magii (Wysokie Elfy), Polujący na niewolników (Mroczne Elfy), Wolni Ludzie (Imperium) oraz Zielonoskórzy (Orkowie). Wcześniej otrzymaliśmy 3 dodatkowe frakcje neutralne (oraz zalążki 2 nowych) Skaveny, Nieumarli oraz Jaszczuroludzie. W tym cyklu dostajemy czwartą neutralną rasę dla porządku - Leśne Elfy, które będą współgrały z dużą ilości rozwinięć (może talia oparta na krasnoludach i leśnych elfach? czemu nie!) Ponadto mnóstwo kart dla każdej z frakcji, które bądź co bądź będą współgrały z rozwijaniem stref. Obowiązkowa pozycja dla każdego fana karcianego warhammera

obrazek
Warhammer: Inwazja - Szturm na Ulthuan
,
Szturm na Ulthuan to pierwszy duży dodatek do gry karcianej Warhammer: Inwazja. Dodatek ten może nie jest najlepszy, gdyż dużo kart nie jest w 3 kopiach, lecz casualowym graczom to nie powinno przeszkadzac, chociaż trudniej sobie ułożyc talie. Natomiast zawartośc jest obowiązkowa dla każego gracza WH:I dlaczego? Ponieważ w środku znajdujemy dwie zupełnie nowe grywalne frakcje wraz z stolicami. Elfy i Mroczny elfy. Elfy są wyspecjalizowane w rzucaniu zaklęc oraz rozsypywaniu niebezpośrednimi obrażeniami, a mroczne elfy discard oraz obniżanie wytrzymałości przeciwników. Do tego oczywiście otrzymujemy karty, które będą wspomagały poprzednie frakcje. Jeżeli jesteś osobą, która będzie chciała jeździc na turnieje to prawdopodobnie będziesz musiał kupic ten dodatek 3 razy, lecz jeżeli jesteś zwykłym casualowym graczem to jeden dodatek Ci starczy. Polecam! :)

obrazek
Warhammer: Inwazja - zestaw podstawowy
,
Warhammer Inwazja do gra karciana, która opiera się o świat Warhammera - świat, w którym ciągle dochodzi do wielu starc pomiędzy ludźmi, chaosem, orkami i krasnoludami.. Gra przeznaczona jest dla 2 osób, lecz śmiało można stworzyc różne zasady domowe pozwalające grac większej ilości osób. W grze dostajemy 4 grywalne frakcje - orków, krasnoludów, chaos oraz imperium. Każda z tych frakcji ma zupełnie inną taktykę na zwycięstwo. Gra jest żywą karcianką co oznacza że co miesiąc wychodzi mały dodatek zazwyczaj zawierający 20 różnych całkowicie nowych kart w 3 kopiach, dzięki czemu cały czas można kombinowac z nowymi deckami. Zasady nie są jakieś trudne, dzięki czemu nowi gracze nie będą od razu odkładali na bok, bo nie pojmą zasad. Polecam każdemu!

obrazek
Warhammer: Inwazja - Zguba Derricksburga
,
Pierwszy dodatek z cyklu Wrogów i zarazem pierwszy dodatek, który posiada po 3 kopie każdej z kart, co jest super rozwiązaniem ze strony FFG. Ten battle pack jest skierowany głównie na chaos. W środku znajdziemy małe opowiadanko dotyczące konfliktu Chaosu i Imperium. W dodatku ujrzymy więcej kart imperium i chaosu niż kart z innych frakcji. Otrzymujemy parę naprawdę fajnych kart takich jak: tunele górnicze, dzięki którym krasnoludy będą pobierały mnóstwo kart, czy też brying gor, który będzie chaosowi pozwalał na tańsze zagrywanie jednostek.
Polecam dodatek każdemy graczowi :)


obrazek
Warhammer: Inwazja - Upadek Karak Grimaz
,
Upadek Karak Grimaz to już drugi dodatek z cyklu wrogów. Tym razem dodatek jest skoncentrowany na walkach pomiędzy orczymi plemieniami, a nieustraszonymi krasnoludami. Każda karta jest w 3 kopiach dzięki czemu nie trzeba kupowac więcej razy niż 1 tego dodatku :) Mamy wiele kart, które umacniają aktualne strony konfliktu. Najciekawszymi kartami jakie trafiły do tego dodatku są karty krasnoludów a konkretnie: Strażnik Uraz, który dopakowuje się kiedy jakaś jednostka krasnoludów opuszcza grę. Poza tym jest dodatkowa runa, która niewątpliwie ucieszy graczy: Mistrzowska Runa Złośliwości, któr będzie pozbywała się jednostek, które mają tyle samo(lub więcej) młotków niż wytrzymałości ;) Poza tym dostajemy fajne choroby dla chaosu oraz wspaniałego bohatera imperium Wilhelma z Osterknachtów, który podczas ataku będzie przesuwał jednostki wrogów do różnych stref.
Polecam dodatek każdemu!


obrazek
Warhammer: Inwazja Kuźnia Ciszy
,
Kuźnia Ciszy to już trzeci dodatek z cyklu wrogów. Tym razem dodatek jest skoncentrowany na walkach pomiędzy wysokimi elfami, a mrocznymi elfami. Każda karta jest w 3 kopiach dzięki czemu nie trzeba kupowac więcej razy niż 1 tego dodatku :) Mamy wiele kart, które umacniają aktualne strony konfliktu. Najciekawsze karty z tego dodatku moim zdaniem to:

Potomek Indraugnira dla Wysokich elfów. Jest to pierwszy smok, który może i jest drogi(6), ale naprawdę warto go miec dlaczego? 4 siły 4 wytrzymałości, a jego akcja mówi, że gdy atakuje to przeciwnik przydziela sobie 4 niebezpośrednie obrażenia :)

Chaos dostał świetnego bohatera Esli\'ana, który jeśli atakuje może spaczac jednostki w broniącej się strafie. Super sprawa!

Mroczne elfy dostają wspaniałą taktykę - W poszukiwaniu nowych niewolników, która pozwala zabrac jednostkę, która właśnie trafiła na stos kart odrzuconych przeciwnika i przejąc kontrolę nad nią (można umieścic w której się zechce strefie)

Są jeszcze inne ciekawe karty w tym dodatku, lecz te są jednymi z ciekawszych moim zdaniem ;) Polecam dodatek każdemu!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Czwarty Kamień Ścieżki
,
Czwarty Kamień Ścieżki to już czwarty dodatek z cyklu wrogów. Tym razem dodatek jest skoncentrowany na walkach pomiędzy wysokimi elfami, a mrocznymi elfami. Każda karta jest w 3 kopiach dzięki czemu nie trzeba kupowac więcej razy niż 1 tego dodatku :) Mamy wiele kart, które umacniają aktualne strony konfliktu. Najciekawsze karty z tego dodatku moim zdaniem to:

Wysokogórski Troll dla orków jest naprawdę drogą jednostką(koszt 6) lecz ma 4 młotki 5 wytrzymałości i wspaniałe wymuszenie: Na początku swojej tury wylecz wszystkie obrażenia tej jednostki. Fajna jednostka która będzie mogła przyjmowac niebezporednie obrażenia od Wysokich Elfów :)

Zatruta studnia - wsparcie dla chaosu, dzięki której można rozsiewac obrażenia spaczonym jednostkom szkoda że koszt jest aż tak wysoki... (4)

Taktyka dla zniszczenia : Zbezczeszczenie czystości koszt 1 akcja: do końca tej tury, kiedy wybrana jednostka zostanie przywrócona, spacz dwie inne jednostki w tej samej strefie. Również fajna karta, dzięki której można pospaczac dużo jednostek :)

Są jeszcze inne ciekawe karty w tym dodatku, lecz te są jednymi z ciekawszych moim zdaniem ;) Polecam dodatek każdemu!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Odkupienie Czarodzieja
,
Okdupienie Czarodzieja to już piąty dodatek z cyklu wrogów. Tym razem dodatek jest skoncentrowany na walkach pomiędzy imperium, a chaosem. Każda karta jest w 3 kopiach dzięki czemu nie trzeba kupowac więcej razy niż 1 tego dodatku :) Mamy wiele kart, które umacniają aktualne strony konfliktu. Najciekawsze karty z tego dodatku moim zdaniem to:

Wsparcie dla imperium Przewaga wysokości, która dopakowuje jednorazowo każdego rycerza zagranego na pole bitwy.

Bohater Imperium: Friedrich Hemmler. Koszt 5 siła 5 wytrzymałośc 5! Gdyby nie akcja to stwierdziłbym, że jest to przepakowana karta: wymuszony: jeśli ta jednostka ma przeciwnika w walce zadaj 1 nieanulowane obrażenie każemu atakującemu i broniącemu się.

Do tego dla imperium jest całkiem fajna karta misji: Kuźnie nuln, która obniża koszt zagrania pierwszego wsparcia

Orkowie dostają ciekawego bohatera goblina. koszt 5 2 siły 4 wytrzymałości z stałą zdolnością, która mówi że za każdą kontrolowaną jednostkę z obrażeniami otrzymuje dodatkowy młotek

Są jeszcze inne ciekawe karty w tym dodatku, lecz te są jednymi z ciekawszych moim zdaniem ;) Polecam dodatek każdemu!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Marsz Potępionych
,
Marsz Potępionych jest drugim dużym dodatkiem do gry karcianej Warhammer: Inwazja. Ten dodatek jest pierwszym który zapoczątkował 3 kopie każdej z kart. Super sprawa! Od teraz nie trzeba kupowac 3 tych samych dodatków! Rozszerzenie poza kartami do aktualnych frakcji wprowadza dwie zupełnie nowe frakcje z kart neutralnych. Dzikich jaszczuroludzi oraz nieumarłych. Jaszczuroludzie mają ciekawą zdolnośc - dzikośc X(kiedy ta jednostka otrzymuje obrażenia może zadac x obrażeń wybranej jednostce w dowolnej odpowiadającej strefie), które można by było połączyc z HE i może by coś z tego wyszło? Jaszczuroludzie otrzymują oczywiście własnego bohatera - Loqtza, który może za 2 żetony zasobów zadac X obrażeń gdzie X to liczba jednostek Jaszczuroludzi w tej strefie. Jednak ciężko jest stworzyc talię na jaszczuroludziach przez co ten bohater może byc niewykorzystywany. Nieumarli natomiast maja zdolnośc nekromancja dzięki czemu można zagrac kartę ze swojego stostu kart odrzuconych. U nieumarłych jest jedna naprawdę dobra karta- Lord upiorów, której akcja mówi, że kiedy Lord upiorów wchodzi do gry to zniszcz wybraną jednostkę w dowolnej odpowiadającej strefie.

Jest oczywiście wiele innych ciekawych kart, ale nie będę dawac pełnego spoilera :) Polecam każdemu!


obrazek
Warhammer: Inwazja - Legendy
,
Legendy to trzeci duży dodatek do gry karcianej Warhammer: Inwazja. Tym razem wprowadza on nowy rodzaj kart - legendy. Są to lepsze jednostki, które zagrywa się na środek stolicy, które dają młotki do każdej ze stref. Poza tym mają ciekawe umiejętności. Każda z 6 frakcji dostała po 2 legendy. Prawdopodobnie najmocniejszą jest Kairos Chaosu, który zamienia rozwinięcia w jednostki z dwoma młotkami i 2 wytrzymałości. Poza legendami oczywiście otrzymujemy wiele innych kart do każdej z frakcji. Jest dużo kart, które działają wtedy, kiedy kontroluje się legendy, widac, że FFG starało się tworzyc karty, które będą współgrały z legendami. Poza tym warto dodac, że i w tym dodatku dostajemy po 3 kopie każdej z kart. Polecam dodatek każdemu graczowi Warhammer: Inwazja

obrazek
Posiadłość Szaleństwa
,
Posiadłośc Szaleństwa jest grą opartą na prozie H.P. Lovecrafta. Ów pisarz pisał treści w stylu horroru, które dzieją się w naszym świecie. Wielcy przedwieczni, którzy śpią, aby przebudzic się i zniszczyc świat. Może ta gra nie pokazuje samych postaci przedwiecznych. Nie są oni tutaj najważniejsi. Ta gra to takie połączenie sesji rpg z planszówka. Sa super klimatyczne historie, która odgrywają się w różnych posiadłościach. Każda posiadłośc przedstawia zupełnie inne historie, które są związane z różnymi dziwnymi wydarzeniami. To odprawianie jakiś rytuałów, to jakiś potwór wszedł do budynku i zniszczył częśc elektryki. Gra się w nią naprawdę przyjemnie. Jest potrzebna jedna ogarnięta osoba w tematach gier planszowych -> strażnik tajemnic, który odpowiedzialny jest za odgrywanie wszystkiego co się dzieje dookoła pozostałych graczy -> badaczy. Owi badacze mają niewiele zasad, które muszą zapamiętac. Najważniejsze jest to, że mogą zrobic 2 ruchy + akcje. Jak to zrozumieją to potrafią już grac w tę grę ;). Gra jest przeznaczona dla 2-5 graczy. Im więcej tym więcej dziwnych rzeczy dzieje się w świecie gry. Polecam każdemu, kto chce spędzic miło wieczór ze swoimi znajomymi.

obrazek
Gears of War (edycja polska)
,
Gears of War. Sama nazwa powinna wam się skojarzyc, z grą konsolową o tym samym tytule. Garstka COGów -> odpowiedników komandosów, próbują oczyścic świat z Szarańczy -> złowrogich istot, które opanowały ziemie. Jest to gra kooperacyjna, w której wykonuje się różne misje, które głównie polegają na zabiciu przeciwników. Każda misja jest podzielona na parę etapów. Gra jest przeznaczona dla 1-4 graczy. Z moich gier wnioskuję, że stopień trudności misji jest uzależniony od tego ilu graczy gra. Gra jest na tyle prosta, że można po jednorazowym przeczytaniu instrukcji spokojnie zasiąśc i skupic się na rozwalaniu przeciwników ]:-> Fajna sprawa, że jest to kolejna gra kafelkowa firmy FFG (aktualnie jestem wielkim fanem gier kafelkowych). Specjalne karty obszarów, powodują, że każda kolejna rozgrywka będzie się nieco różniła od poprzedniej. Ponieważ inaczej zostaną ułożone właśnie owe kafelki ;) Kolejną wspaniałą rzeczą jest fakt, że właśnie przez to, że są te kafelki to można śmiało samemu na swój sposób ułożyc je, a później do tego wymyślec jakąś misję. Przez co gra jest czymś wspaniałym dla osób z wyobraźnią. Polecam każdemu kto lubi gry, w których głównym celem jest zabicie jak największej ilości przeciwników

obrazek
Munchkin Zombie
,
Kolejna gra munchkin! Tym razem wcielamy się w tytułowych zombie, którzy rozpoczynają apokalipsę. Twoimi przeciwnikami teraz są ludzie oraz inne nieżywe istoty. Zasady są takie same jak w poprzednich munchkinach. Pokonujesz przeciwników zyskujesz różne śmieci(skarby) np. Dużą zbroję -> drzwi od samochodu, które będą Cię chronic przed atakami wrogów, Rękę i Nogę, które będą pomagały w okładaniu przeciwników. Kiedy zdobędziesz 10 poziom to wygrywasz grę (poprzez pokonanie przeciwników, sprzedaż przedmiotów lub innych przypadków). Najfajniejszą rzeczą poza prześmiewczymi kartami, jest granie w większym gronie znajomych, gdzie każdy po prostu knuje co by tu zrobic, aby zdobyc więcej skarbów, lub po prostu byc tą osobą, która otrzyma jako pierwsza 10 poziom. Polecam każdemu :)

obrazek
Horror w Arkham: Koszmar z Dunwich
w porządku!,
Jest to dodatek do gry osadzonej w realiach prozy lovecrafta - Horror w Arkham prawdopodobnie w najfajniejszej grze kooperacyjnej jaka powstała. Dodatek udostępnia nam teraz przejście do wioski Dunwich w której niedługo przebudzi się największe zło! (o ile w tym nie przeszkodzimy). Dostajemy mnóstwo nowych udoskonaleń do gry dzięki którym nie będzie już tak prosto. Karty obłędu oraz karty ran, które będą nam utrudniały testy,a jeżeli będziemy mieli dwie takie same to nasza postac umiera :(. Ponadto 4 nowych przedwiecznych, którzy też potrafię swoje zrobic. Nie są najtrudniejszymi przeciwnikami, ale najprostszymi również nie. Ale Ale! Mamy do dyspozycji 8 badaczy, w tym jednego który ma nieskończone skupienie a stając na polach miejsc może podjąc się pracy aby zyskac 1 dollara :) Pod koniec chciałbym dopisac iż instrukcja do tego dodatku jest po prostu wspaniała! Niedośc że jest dobrze napisana to posiada jeszcze pare stron FAQ, które odpowiadają na najbardziej nurtujące pytania! Jeżeli jesteś fanem tej gry koniecznie zakup sobie ten dodatek polecam! :)

obrazek
Dobble
Rewelacja! :D,
Gra taka niepozorna... małe pudołeczko 55 kart, które na pierwszy rzut oka są dziecinne. Po pierwszej grze można było zauawżyc, że gra zaczęła się przyjmowac :) Krzyczenie co znajdziesz oraz pokazanie, że pierwszy zrobisz odpowiednią czynnośc jest naprawdę fajne! W krótkich zasadach jest opisanych 5 minigier oczywiście można samemu wymyślec jakieś inne. Co do tego komu poleciłbym tę grę. hm.. Przedewszystkim osobom, które są dziecmi, albo które się ciągle czują wiecznie młode i mają w sobie coś z dziecka. Napewno ta gra jest super sprawą dla osób, które zajmują się wyjazdami na kolonie, gdyż naprawdę może wkręcic podopiecznych :). Mimo wszystko polecam każdemu, aby spróbował zagrac z jakimś znajomym w tą grę a nóż, widelec się spodoba :)

obrazek
Czarne historie
Całkiem w porządku ;),
Gra jest naprawdę dosyc ciekawa. Jeżeli marzyłeś o zostaniu detektywem, to ta gra Ci się spodoba :) Większośc historii jest naprawdę pokręconych, przy których naprawdę musisz się napocic, aby wymyślec co mogło się stac wtedy. Sama gra jest naprawdę prosta. Gracze wybierają między sobą jedną osobę, która poznaje historię. To ona będzie pomagała detektywom w rozwiązaniu zagadki. Badacze będą mogli jej zadawac pytania na które będzie musiała odpowiadac \"tak\" lub \"nie\". Zdarzenia są przedstawiane za pomocą kart. Pierwsza strona jest dostępna dla każdego zawiera tytuł wydarzenia, obrazek oraz krótką podpowiedź. Z drugiej natomiast strony mamy przedstawioną całą sytuację, którą muszą odgadnąc badacze. Gra jest naprawdę dobra, lecz niestety tylko na raz, gdyż po pewnym czasie wszystkie misje staną się dla was doskonale znane

obrazek
Munchkin Edycja Rozszerzona
Rewelacja!!,
Jest to gra karciana, w której możesz stac się postacią jaką sobie tylko zażyczysz (o ile Ci na to karty pozwalają). Jest to gra prześmiewcza, dzięki której wielokrotnie widząc nazwy potworów (takich jak wszy łonowe) pojawi Ci się uśmiech. A jeszcze większy uśmiech pojawi się jak przeciwnik walczy z w/w potworem, a Ty sprawisz, że ten potwór będzie rozwścieczonymi, niewidzialnymi, monstrualnymi wszami łonowymi, przez co przeciwnik z nimi przegra :) Gra jest naprawdę cudowna! Celem gry jest zdobycie 10 poziomu, który można zdobyc na wieeeele sposobów takich jak walki z potworami, sprzedaż przedmiotów, specjalne karty. Grafiki są naprawdę ładne. Problemem jest tylko to, że karty nie są standardowe jak do gier takich jak Warhammer: inwazja, Władca pierścieni LCG etc. przez co zakup koszulek do nich jest naprawdę sporym wydatkiem :(. Jednak mimo wszystko polecam tę grę jest naprawdę fajna

obrazek
Munchkin 4 - Rumaki do Paki
Kolejny dodatek Super!,
Munchkin to gra karciana w której odgrywamy pewne postacie, które spotyka wiele różnych dziwnych rzeczy. To spotykają potwora, który wygląda na naprawdę prostego przeciwnika, który chwilę później zmienia się w krwiożerczą bestię. Czasami ktoś Cię zaczaruje i nie będziesz mógł nosic butów, gdyż będziesz miał za duże stopy. W tym dodatku dostajemy karty rumaków oraz przydupasów. i jedne i drugie posiadają teraz swoje wspomagacze, które dodają nam większe bonusy! :) Gra się kończy standardowo po wbiciu 10 poziomu na wiele różnych sposobów. Nie zapominajmy, że najciekawsza gra jest wtedy, kiedy bardzo często uprzykrzamy życie innym graczom ;) Dodatek polecam dla każdego munchkinomaniaka :)

obrazek
Munchkin - Pudła Trzymania
W porządku :),
Zasadniczo rzecz biorąc jest to mały dodatek, który usprawnia grę w munchkina. Przy zakupie dostajemy 2 pudełka, które mieszczą po 500 kart. Jedne na drzwi i drugie na skarby. Ciekawą rzeczą jest to, że oprócz samych pudeł otrzymujemy również karty z polskich dodatków oraz mały dodatek MUNCHKINOMIKON wraz z zaklęciami. Tak tak jest to trudna nazwa. pochodzenie tej nazwy wzięło od prozy Lovecrafta gdzie pisarz wymyślił księgę necronomicon, w której były zapisane różne zaklęcia, rytuały do złych bogów. Jak można łatwo zauważyc zaklęcia jak i sam munchkinomikon dodają naprawdę wiele świeżości do gry. Jeżeli przeszkadza Ci za duża ilośc dodatków to zawsze możesz nie używac ich (jest to osobna talia), natomiast pudła trzymania naprawdę są przydatne. Polecam!

obrazek
Talisman Magia i Miecz: Pani Jeziora
W porządku dodatek,
Jest to dodatek do prawdopodobnie najlepszej gry planszowej - Talizman. Gracze wcielają się w bohaterów, którzy wyruszają w niebezpieczną podróż, by zdobyc koronę władzy. Czeka ich wiele niebezpieczeństw. W tym dodatku otrzymujemy wiele nowości. 4 bohaterów (w tym jeden który zaczyna rozgrywkę w 2 krainie. zadania Czarownika, karty stajni dzięki którym nasi bohaterowie mogą sobie kupic rumaki, wozy, które będą ułatwiały poruszanie się po planszy oraz przewożenie większej ilości przedmiotów, 4 karty neutralnego charakteru (super sprawa!) oraz 3 karty alternatywnych zakończeń, które będą zmieniały nasze priorytety )
Dodatek nie jest najgorszy a zawsze warto miec większą ilośc kart przygód prawda? :)


obrazek
Prawo dżungli (stare wydanie)
Wspaniała gra! :D,
104 karty na każdej obrazek do tego jakieś berło... niby nic niezwykłego ale jednak! Gra ma bardzo proste zasady. Musisz jako pierwszy odnaleźc takie same obrazki u siebie i u przeciwnika i jako pierwszy podnieśc berło. Proste? to dodaj do tego, że większośc obrazków będzie się różniła tylko odrobinę od siebie. Poza zwykłymi kartami z obrazkami otrzymujemy również karty specjalne (są ze strzałkami), które mają swoje własne zasady, które bądź co bądź urozmaicają rozgrywkę ;) Polecam bardzo na wieczory imprezowe. Radzę jednak uważac, gdyż starsza młodzież będzie miała tyle zabawy, że mogą uszkodzic siebie lub innych (ewentualnie stół, okno, drzwi....) Polecam tę grę!

obrazek
Runebound (druga edycja) (uszkodzony)
,
Gra jest naprawdę dobra. Motyw znany z wielu gier przygodowych w klimacie fantasy. Wcielasz się w awanturnika przemierzasz świat odbywają się różne spotkania, zabijasz potwora i jesteś najsławniejszym wojownikiem w świecie. Tak też jest tutaj. Gra sama w sobie nie jest trudna. Co natomiast można znaleźc nowego w tej grze czego nie ma w innych? Otóż ruch jest nieco inny niż w innych planszówkach. Do gry runebound zostały dodane specjalne kości które pokazują po jakich polach można przejśc co jest bardzo ciekawą opcją(dodatkowo kiedy postac będzie zmęczona to odejmuje się kości - to dosyc logiczna nieprawdaż?:)) Gra posiada naprawdę wiele dodatków dzięki którym przygody nie staną się nudne. Same elementy są w porządku. Natomiast problemem jest rozlokowanie ich w pudełku. Dostajemy karty w dwóch pudełkach. hmm niby w porządku ale mamy karty postaci, wyzwań(w 4 różnych kolorach) oraz karty handlu. Czemu nie mogli już dac tych 4 dodatkowych pudełeczek na wyzwania? (albo chociaż jednego dodatkowego?). To jeszcze pikuś. Jeśli chodzi o żetony to jakaś masakra dostajemy dwie plansze z żetonami. Ale gdzie je włożyc skoro nie ma żadnej wypraski? Można się pokusic o wsadzenie do woreczka strunowego po tych planszach ale jednak wszystko się cudownie pomiesza. Także do samego zakupu polecam dokupic pare woreczków strunowych na różne żetony ;)

Mimo wszystko gra jest naprawdę ciekawa, która zdecydowanie umili planszowe wieczory.


obrazek
Munchkin Cthulhu (edycja polska)
Cudo!,
Munchkin... jeżeli kojarzysz cokolwiek z tym tytułem to od razu wiesz że ta gra ma za zadanie rozbawic graczy poprzez wiele absurdów, które się spotyka zagrywając karty. Tym razem przyjdzie nam się zmierzyc z klimatem prosto ze świata wykrowanego przez H.P. Lovecrafta. Tak chodzi tutaj o Mity Cthulhu. Nigdy nie spodziewałbym się że tak mroczny świat może zostac przedstawiony w taki prześmiewczy sposób! W tej wersji można zostac Kultystą, Pogromcą potworów, badaczem lub profesorem. Do tego dostajemy dużo skarbów, które wzmocnią nasze postacie np. Oficjalny licencjonowany miotacz ognia młodszych bogów. A przyjdzie nam się zmierzyc z takimi potworami jak Wielki Cthulhu czy Mordercze Drożdże.

Gra jest naprawdę dobra, jeśli grałeś w inne wersje munchkina i Ci się spodobały to ta wersja również Ci się spodoba (no chyba że bardzo Cie boli dobór kolorów karty są jaskrawo zielono-żółte(tak wiem że kobiety to jakoś inaczej określą ale ja nie potrafie)). Naprawdę polecam! Na koniec napiszę tylko że w już niedługo można się spodziewac pierwszego dodatku do wersji Cthulhu :)


obrazek
Talisman Magia i Miecz
super gra!,
Grę poznałem na wyjeździe ze znajomymi. Grając w munchkina nagle ktoś powiedział że może pogramy w planszóweczkę. W sumie małe doświadczenie z nimi wtedy mieliśmy. Ale jednak się skusiliśmy i ten tytuł stał się wielkim hitem wyjazdu! Cała gra jest podzielona na 3 krainy. Krainę zewnętrzną, środkową i wewnętrzną. W każdej z nich dzieją się różne rzeczy. W zewnętrznej są dosyć łatwe spotkania. Taka rozgrzewka. Po czym powinno się przejść do krainy środkowej (za pomocą tratwy lub pokonania strażnika). Tutaj już jest nieco trudniej, ale jednak nadal do przejścia. Po wyważeniu drzwi do krainy wewnętrznej gracz zaczyna liczyć na szczęście aby wygrać ze śmiercią lub wyjść z kopalni. Jeśli gracz zrobi to jako pierwszy i ma w zanadrzu talizman to już ma szansę na wygraną.
Każdy z graczy wciela się w losowo wybranego bohatera (co moim zdaniem jest mega plusem bo nigdy nie będzie się miało taką samą taktykę). W wersji podstawowej mamy ich aż 14. Do każdej z nich dostajemy figurkę, którą można pomalować (wow!). Plansza jest naprawdę solidna. W wersji podstawowej szybko mogą się oklepać karty przygód, ale firma Galakta stara się na bieżąco drukować nowe dodatki.

Pamiętajcie im więcej osób tym ciekawsza rozgrywka :D


obrazek
Horror w Arkham
przedwieczny opanował Arkham,
Tak się kończy większość gier kiedy grasz w 1-3 osoby. Gra jest naprawdę trudna. Jednak po każdej przegranej masz ochotę spróbować jeszcze raz ocalić miasto Arkham. Przed zakupem zastanawiałem się czy warto kupić grę. Skusiłem się i właśnie Horror w Arkham stał się moją ulubioną grą planszową. Dlaczego? Otóż po rozegraniu 20 gier ciągle czułem niedosyt, a każda przegrana tylko zwiększała mój upór w pokonaniu przedwiecznego! Gra jest oparta o prozę H.P. Lovecrafta. Dla tych którzy nie znają samego autora podpowiem że chodzi o mitologię Cthulhu. Podczas gry nieraz będziesz komibnował co zrobić. Czy spróbować wziąć kolejne lupki, zdobyć błogosławieństwo, kupić nowe przedmioty, walczyć z potworami czy może spróbować przejść przez bramę aby spróbować zamknąć ją. Do tego naprawdę wytrzymałe tekturowe żetony. Jeżeli nie lubisz przegrywać lub szybko się poddajesz to ta gra nie jest dla Ciebie. Jeśli natomiast lubisz naprawdę klimatyczną grę, a porażki tylko powodują że chcesz spróbować jeszcze raz rozegrać grę, to ta gra jest właśnie dla Ciebie!

obrazek
Munchkin 1,5 - Kości Zostały Rzucone
może i mały ale jaki!,
To pierwszy mały dodatek do gry Munchkin. Zawiera kostkę dzięki której zaczynasz grę z dodatkowym poziomem. 30 kart które wzbogacą grę. W tym Lech, Czech, Jarosław , oraz Smocza lanca. Dodatkowo otrzymacie 6 kart pustych dzięki którym możecie dodać swoje własne karty które urozmaicą rozgrywkę. Jedynym problemem jest to że karty się wyróżniają. Mają jaśniejsze \"plecki\". Mimo wszystko polecam dodatek

obrazek
Władca Pierścieni LCG - Starcie u stóp Samotnej Skały
,
Nowy dodatek = nowa przygoda! Dodatkowo wymagająca gdyż jest aż poziomu 7. W tym dodatku gracze muszą nastawic się na ciągłym wykładaniu gandalfa by zadawac jak największe obrażenia napotkanym istotom a pod koniec scenariusza 4 złym trollom. Z pomocą przychodzi Grimbeorn stary który ma statystyki podobne do owych trolli. Ma o 1 większą obronę co niewątpliwie pomoże graczom wyjśc z tej walki całym. Do tego parę ciekawych i mniej ciekawszych kart dla sfer (dziwnym trafem wiedza dostała 2 super karty a reszta po jednej nieciekawej której raczej w żadnym decku nie zobaczymy i jedną ciekawą którą każdy gracz musi posiadac aby móc próbowac swoich sił z tymi trudniejszymi scenariuszami. Do tego nowy bohater Frodo.

Jeśli przygoda z poprzedniego dodatku była dla Ciebie za prosta to spróbuj sił z tą przygodą!


obrazek
Władca Pierścieni LCG - Polowanie na Golluma
Super!,
Jeśli stare przygody już zaczynają Ci się przejadac. To spraw sobie dodatek, dostaniesz nie tylko nowe karty lecz i nową przygodę! Sama przygoda nie jest jakaś strasznie trudna. Udało mi się ją przejśc za pierwszym razem. Gorzej jak się gra w 2 lub więcej osób, ale to nadal nie jest trudna misja. Oprócz scenariusza dostajemy również masę kart przeciwności z Polowania na golluma aż 29! Do tego dla każdej strefy wpływów po 3 kopie 2 różnych kart + bohater dla strefy wiedzy - Bilbo. Jedne lepsze jedne gorsze ale tak zawsze jest.

obrazek
Munchkin z Karaibów
gra jest mega!,
Gra jest super! Jest o wiele ciekawsza niż sama podstawa munchkina. Gra jest pełna humoru podczas każdej gry napewno uśmiechniesz się do jednej z kart. Jest po polsku także gra jest raczej płynna łatwo się znaleźc w niej. Kiedy gra się w więcej osób niż 2 to gra jest naprawdę ciekawa.

Jeśli lubisz pomagac i/lub szkodzic innym graczom to ta gra jest właśnie dla Ciebie!