gry planszowe na wyjazd > Boss Monster (edycja polska)
GRY NA WYJAZD
logo przedmiotu Boss Monster (edycja polska)

Boss Monster (edycja polska)

Boss Monster to wyjątkowa grafika inspirowana dawnymi grami wideo.

cena:

64.90 57.90 PLN
wysyłamy w: 24 godziny
dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Trefl (2015)
projektant: Johnny O'Neal , Chris O'Neal

wersja językowa: polska

Opis


Jest szybka, wymaga strategicznego podejścia, a przy tym nieprzewidywalna. Stworzono ją z myślą o doświadczonych graczach, ale jest wystarczająco przystępna, aby zagrali w nią również początkujący.

Twórcy gry – bracia Chris i Johnny O’Neal – zbierali fundusze na publikację gry Boss Monster przez platformę crowfoundingową Kickstarter, gdzie w ciągu 30 dni przedsprzedaży gry udało się osiągnąć zawrotną sumę 215 000 dolarów (z zakładanych zaledwie 12 000). Od premiery Boss Monster w USA w lipcu 2013 roku sprzedało się niemal 30 000 egzemplarzy tego tytułu, co jest prawdziwym rekordem dla gry indie!

W grze Boss Monster inspirowanej klasycznymi grami wideo stajesz przed prawdziwym wyzwaniem - musisz wcielić się w rolę czarnego charakteru, zbudować podziemia, zwabić do nich poszukiwaczy przygód… a potem wybić ich co do jednego!

Zawartość pudełka:
155 kart
instrukcja

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2016-02-08 Bardzo miły filler autor: flowermaiden

Boss Monster skusił mnie klimatem. Jest dedykowany dla kogoś, kto lubi gry komputerowe i miał do czynienia z nimi od lat 90-tych (albo i wcześniej). Grafiki na kartach są prześmieszne i klimatyczne - co karta to jakieś zabawne odwołanie do postaci, gry, tematu obecnego w popkulturze związanej z elektroniczną rozrywką i fantasy. Poza tym samo wykonanie i jakość kart są świetne. Jestem pod wrażeniem.
Ale ale... a co z rozgrywką? No więc spieszę donieść, że gra jest przyjemna, odpowiednio prosta i krótka - w sam raz na relaksujący filler. Każdy gracz buduje 5-komnatowy, mroczny loch, do którego zwabia bohaterów szukających przygód i chętnych do ubicia potwora czyhającego na ich dusze. Każdy gracz ciągnie karty komnat lub czarów, buduje stopniowo coraz niebezpieczniejszy, bardziej potworny loch i stara się zdobyć jak najwięcej dusz bohaterów, chroniąc jednocześnie życie swojego Bossa. Co rundę do naszych lochów wkraczają odpowiednio "zachęceni" bohaterowie i albo ich utłuczemy, albo to oni zadadzą naszemu Bossowi ranę. Ponieważ to jakie mamy możliwości budowania komnat, zależy od tego jakie karty dociągniemy, to wiadomo, że gra będzie trochę nieprzewidywalna. Nie da się zaplanować strategii na całą rozgrywkę. Mi to odpowiada lubię zabawę w taktykę i najlepsze wykorzystanie tego co mam.
Do dwóch rzeczy bym się przyczepiła:
- trochę za mało różnorodności w rodzajach komnat (może jakieś dodatki to naprawią?)
- stosunkowo mała interakcja między graczami. Powiedziałabym, że przede wszystkim gramy "na siebie" i ewentualnie czasami podłożymy rywalowi jakąś świnię.
Pomimo tych dwóch zastrzeżeń, grało mi się w tą grę naprawdę fajnie. Jeśli szukasz gry z przymrużeniem oka, dość prostej, trochę losowej, a jeszcze dodatkowo nieobce ci są klimaty starszych gier komputerowych i szeroko pojętego fantasy, to ja tę grę polecam. Będzie radocha:-)