gry planszowe na wyjazd > Takie życie!
GRY NA WYJAZD
logo przedmiotu Takie życie!

Takie życie!

Trudno uwierzyć, że te historie wydarzyły się naprawdę!

cena:

31.50 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 8
wiek: od 8 lat
czas gry: ok. 15 min.

wydawca: Rebel.pl

wersja językowa: polska

Opis


Wieje nudą? Jedziecie samochodem? Pociągiem? Czekacie na samolot? Czekacie aż piąty gracz wyjdzie z łazienki lub wróci ze sklepu, byście mogli w końcu zacząć grać w grę już rozłożoną na stole? ;)Wyciągnijcie "Takie Życie!"Jeden z Was dobiera losową kartę.Czyta krótką, acz niezwykłą historię, ale współgraczom ujawia tylko wskazany kawałek.A teraz współgracze zadając pytania muszą dojść do tego, co tak naprawdę się wydarzyło!Oczywiście nie jest to proste, bo historie, mimo, że wydarzyły się naprawdę to są czasami naprawdę niewiarygodne! Dlatego każda z nich ma kilka kluczowych pytań zaznaczonych na karcie, które, jeśli zostaną zadane przez odgadujących, nie tylko dają im punkty, ale przede wszystkim pozwalają im zrozumieć, że podążają właściwym tropem! Dlaczego marynarze ścinali czubki masztów?Jak uratowano komuś życie, odpalając cygaro?Pewien człowiek nigdy nie musiał płacić rachunków w restauracji, dlaczego? Takie Życie to doskonała zabawa w dowolnym towarzystwie. Tutaj nie gra roli doświadczenie, tylko pomysłowość, szalone idee i chęć dobrej zabawy. Tu nie ma przegranych, tutaj wszyscy bawią się wyśmienicie tak, że Was aż brzuchy rozbolą! Takie Życie to talia kart, którą można zabrać ze sobą wszędzie i wyciągnąć z kieszeni w dowolnym momencie.Tylko uważajcie! Gra wciąga tak, że zanim zorientujecie się, możecie przegapić pociąg! :)

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2014-11-27 Zgadnij, o co chodzi autor: Zwieżak

Jedna z wielu gier, w których chodzi o wymyślenie rozwiązania na podstawie udzielanych przez jednego z graczy odpowiedzi na zadawane mu pytania. Można oczywiście odpowiadać tylko TAK, NIE lub NIEISTOTNE i to decyduje o trudności rozgrywki. Od innych gier tego rodzaju (np. Czarne historie i ich późniejsze klony) wyróżnia je brak tematu. Historia, którą trzeba odgadnąć może być o czymkolwiek, a to sprawia dodatkową trudność.
Same historie są bardzo ciekawe i według informacji na pudełku są prawdziwe. To dodatkowy aspekt edukacyjny, bo wielu ciekawostek można się z tego dowiedzieć (np. jak palenie papierosów uratowało życie słynnemu malarzowi), jak można zaoszczędzić na handlu powietrzem itp.). Zadawanie pytań wymaga znacznego wysiłku umysłowego, a dedukcja, analiza zebranych informacji to prawdziwe dochodzenie.
Wszystko świetnie, tylko że w mojej ocenie to nie jest gra dla dzieci, a w każdym razie na pewno nie dla grupy wiekowej wynikającej z pudełka. Bez choćby jednego dorosłego uczestniczącego w zadawaniu pytań dzieci nie mają szans znaleźć rozwiązania. Co więcej nie będą one w stanie udzielać często prawidłowych odpowiedzi. Historie bardzo często mogą być dla nich niezrozumiałe, nieczytelne. Nawet jeden dorosły ma trudności w dojściu do prawdy. Sprawdziłem grę z moimi córkami (obecnie 8 i 10 lat) - owszem bardzo lubią do niej siadać i zadawać pytania, jednak zazwyczaj nie prowadzą one do żadnych konstruktywnych wniosków. Dochodzi do coraz bardziej zwariowanych pytań, "głupawki" - zabawa z tego może wyjdzie, ale rozwiązanie na pewno nie. Znacznie lepiej szło 13-latkowi, ale i on dość szybko zmęczył się trudnością historii.