gry planszowe na wyjazd > Rój (nowa edycja)
GRY NA WYJAZD
logo przedmiotu Rój (nowa edycja)

Rój (nowa edycja)

Nowa edycja znakomitej gry logicznej dla dwojga

cena:

83.90 75.50 PLN
wysyłamy w: 24 godziny
dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do
wiek: od 9 lat
czas gry: ok. 20 min.

wydawca: G3
projektant: John Yianni

wersja językowa: polska

Opis


"Rój" jest grą logiczną dla 2 graczy. Celem gry jest otoczenie królowej przeciwnika. Każdy gracz ma 11 płytek przedstawiających 5 różnych owadów. Gracze wykonują swoje ruchy na zmianę. W swoim ruchu mogą albo dołożyć owada do roju, albo przesunąć jedną z wcześniej zagranych płytek.

Każda płytka posiada unikalny sposób poruszenia (jak w szachach) naśladujący ruch przedstawionego na niej owada. Na przykład, konik polny jest jedynym owadem potrafiącym przeskakiwać inne płytki.

Proste reguły i ogromna ilość dostępnych kombinacji sprawiają, że "Rój" jest prawdziwym wyzwaniem dla graczy ceniących sobie intelektualną rozrywkę. Gracze muszą wykazać się umiejętnościami strategicznego planowania, taktycznego myślenia i wyobraźni przestrzennej. Kluczem do zwycięstwa jest sprytne atakowanie królowej przeciwnika i pozostawienie wystarczających odwodów do obrony własnej.

Elegancka torba służąca do przechowywania płytek sprawia, że grę łatwo się przenosi i przechowuje, a niewielkie rozmiary i brak planszy umożliwiają rozgrywkę praktycznie w każdym miejscu.

Poprowadź swój rój do zwycięstwa!

"Rój" został uznany przez MENSA za najlepszą grę umysłową 2006 roku!
Inne rekomendacje są zbędne!


PUDEŁKO ZAWIERA:
22 płytki
1 torba do przechowywania płytek
instrukcja

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2015-09-03 super autor: zabal

Solidnie wykonana, można powiedzieć niezniszczalna gra, dająca mnóstwo frajdy, do rozegrania w każdym miejscu. Po "ograniu" wersji podstawowej możliwość rozbudowania o kolejne robale co daje kolejne godziny walki rojów. Gorąco polecam.
dodano: 2015-05-19 Rewelacja logiczna autor: AdamLodz

Gra logiczna, w której nasze szare komórki mogą się rozgrzać do czerwoności.
Wykładamy na przemiennie nasze owady na stół, lub (jeśli już wyłożyliśmy królową) poruszamy nasze płytki, dążąc do zablokowanie królowej przeciwnika, chcąc jednocześnie uniknąć tego samego ze strony przeciwnika.

Gra rewelacyjna, szybka (choć w przypadku mocnych myślicieli , potrafi się przedłużać) i dająca ciekawą rozrywkę umysłową.
W grę można grać już z 7-8 latkami, którzy w mig ogarniają zasady, w jaki sposób poruszają się konkretne owady.

Wykonanie rewelacyjne. Płytki z tworzywa, które znakomicie się prezentuje na stole. Owady są wytłoczone w tych kafelkach więc szansa na ich starcie-prawie żadne.
Jedyny minus w tej grze to instrukcja. W wersji którą posiadam, są inne informacje dotyczące ruchu konika polnego i żuka, niż w wersji opisanej przez autora na BGG. No cóż, czasem trzeba znaleźć wspólny środek w takich przypadkach.

Pomimo tego gra naprawdę godna polecenia, jako szybka logiczna rozgrywka na dwie osoby.
dodano: 2014-10-07 Ideał gry logicznej. autor: kudlacz135

Gra logiczna naprawdę bliska ideałowi. Przy prostych zasadach, daje całkiem niezłe możliwości strategiczne, do tego gra jest dość dynamiczna i potrafi być szybka. Widać natomiast, że niejednokrotnie inicjatywa bardzo ułatwia grę stronie bardziej agresywnej, mimo tego, chwila nieuwagi potrafi zmienić bieg gry. Bardzo solidne kafle dodają grze uroku i nie czuć tutaj w ogóle budżetowości. Dostajemy porządnie wykonaną abstrakcyjną grę logiczną, która jest na pewno w ścisłej czołówce pośród licznej konkurencji, a do tego rozmiar, dzięki któremu łatwo ją ze sobą zabrać wszędzie..
dodano: 2013-09-19 Robale, które polubisz autor: Marcin Lubański

Bardzo fajna gra. Kupowałem ją z myślą, że dzieciaki będą miały zajęcie na wakacjach i... ja miałem bardzo przyjemne zajęcie na wakacjach.

Gra jest zaskakująca pod wieloma względami. Po pierwsze trzeba sporo myśleć. Po drugie każda rozgrywka jest inna, choć taktyki zmieniają się nieznacznie. Po ente gra jest dla każdego. Dziecko, dorosły, kobieta, mężczyzna wszyscy dobrze się bawią. Zasady są bardzo proste. Trzeba tylko zapamiętać ruchy poszczególnych robaczków.
Co ciekawe dzieci szybciej zapamiętały ruchy niż ja.
Co jeszcze ciekawsze, gra służyła nie tylko do grania, ale młodsze dzieci zrobiły sobie zabawę z tymi robakami.

Dużą zaletą jest wykonanie i rozmiary. Świetne, bakelitowe płytki schowane w okrągły woreczek(?) świetnie się sprawdzają w każdych warunkach.

Dobrze jest dokupić także dodatki : komar (bardzo przydatny) i biedronka (rzadziej wykorzystywany, ale niekiedy może pomóc).
dodano: 2013-04-08 wybitna i zaskakująca autor: saltamontes

Doskonała gra logiczna dla dwóch osób. Prościutkie zasady, a możliwości prowadzenia rozgrywki bez liku.

Dużo się dzieje. Robale rozłażą się po stole jak chcą, każdy typ inaczej: pasikoniki skaczą, mrówki biegają szybko w wielu kierunkach naraz, pająki starannie planują każdy swój ruch, żuczki mozolnie się wskrabują..., a tu trzeba uchronić królową pszczołę przed otoczeniem przez inne owady.

Gracz w swoim ruchu albo dokłada nowego owada do istniejącego roju, albo przesuwa któregoś z już obecnych w roju zgodnie z jego specyficznym sposobem poruszania się. Przegrywa ten z graczy, który dopuści do otoczenia własnej królowej przez inne owady (nieważne własne, czy przeciwnika).

Podsumowanie: świetny temat, szybka rozgrywka, kupa możliwości, dobre ćwiczenie na spostrzegawczość, bo chwila dekoncentracji może być zgubna. Jak to w naturze.
Wykonanie gry jest wyjątkowo solidne i poręczne. Jedyna wada - te pająki są nieco obrzydliwe.
Wśród gier logicznych - jedna z najciekawszych pozycji.
dodano: 2012-10-08 Świetna rozrywka dla umysłu autor: frisky2

Gra zarówno dla młodych, jak i starszych, którzy lubią troszeczkę (ale też bez przesady) wysilić mózg i przechytrzyć rywala, ewentualnie nie dać się samemu przechytrzyć.

Generalnie chodzi o to, by złapać pszczołę (królową) przeciwnika w pułapkę, a jednocześnie nie pozwolić, by to przeciwnik uwięził naszą królową. Każdy żeton uosabia jakiegoś owada, a każdy owad może inaczej się poruszać.

Gra trochę przypomina szachy w takim sensie, że trzeba przewidywać naprzód ruchy swoje i przeciwnika, zwłaszcza doświadczonego gracza.

Gra rozwija się razem z graczami. Tzn. im dłużej się gra, tym więcej odkrywa się możliwości atakowania czy obrony. Fajnie, gdy zaczynają grać osoby na takim samym poziomie znajomości Roju, wówczas obie uczą się gry jednocześnie i nie ma sytuacji, że jedna z osób ma wyraźną przewagę. Tu również nasuwa się analogia do szachów.

Rozgrywka trwa dość krótko - 15-20 minut, więc nie ma znużenia. Można zagrać z żoną czy mężem, albo dzieckiem (siostrą, bratem itp.) przy kawie lub herbacie, przy podwieczorku. Bardzo dobra również na wyjazdy, gdyż nie ma tu planszy, a wszystkie żetony można spakować w dołączony worek i grać np. w pociągu, w samochodzie (na tylnym siedzeniu) czy na plaży.