GRY LOGICZNE
logo przedmiotu Q-bitz

Q-bitz

Zbuduj wzór znajdujący się na karcie za pomocą kostek 

cena:

115.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 8 lat

wydawca: Puzzlomatic
projektant: Peggy Brown

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


Cel gry

Bądź pierwszym, któremu uda się odwzorować przy pomocy kostek, wzór znajdujący się na karcie. Za każdym razem gry kto zwycięży – może zatrzymać kartę. Gracz który zbierze największą ilość kart po sześciu rundach – wygrywa grę.

 
Przygotowanie gry

Każdy z graczy otrzymuje podstawkę z 16 kostkami w danym kolorze. Następnie stos kart Q-bitz należy umieścić w centralnej części gry tak aby kształty na nich przedstawione nie były widoczne. Każda kolejka gry rozpoczyna się ze wszystkimi kostkami znajdującymi się obok podstawki. Żadna z kostek nie powinna znajdować się na podstawce.

 
Gra

Runda 1 – Jeden z graczy (którykolwiek), bierze kartę znajdującą się na samej górze stosu kart Q-bitz i odwraca ją tak, aby była widoczna dla pozostałych graczy. Następnie każdy z uczestników gry próbuje odwzorować kształt znajdujący się na karcie przy pomocy swoich 16 kostek, obracając je w dowolną stronę. Gracz który ułoży wzór jako pierwszy – wykrzykuje „Q-bitz!” Jeśli układ kostek rzeczywiście jest poprawny i pozostali gracze to potwierdzą – gracz zatrzymuje kartę ze wzorem. Jeśli układ kostek jest nieprawidłowy – gra jest wznawiana i toczy się dalej.

 

Runda 2 - Jeden z graczy (którykolwiek), bierze kartę znajdującą się na samej górze stosu kart Q-bitz i odwraca ją tak, aby była widoczna dla pozostałych graczy. Gracze rzucają na stole wszystkimi swoimi kostkami jak kośćmi do gry – do odwzorowania kształtu pokazanego na karcie mogą wykorzystać jedynie te kostki, które po wyrzuceniu pokazują odpowiednią część kształtu, która jest częścią prawidłowego rozwiązania. Pozostałe kostki mogą być użyte do tworzenia wzoru pod warunkiem, że gracze wyrzucą odpowiednią część kształtu na każdej z kostek.  Gracz który jako pierwszy ułoży wzór, wykrzykuje „Q-bitz!” Jeśli wszyscy gracze zgadzają się, że wzór jest ułożony poprawnie – gracz może zatrzymać kartę ze wzorem. Jeśli wzór jest nie prawidłowy gra jest wznawiana i toczy się dalej.

 
Runda 3 - Jeden z graczy (którykolwiek), bierze kartę znajdującą się na samej górze stosu kart Q-bitz i odwraca ją tak, aby była widoczna dla pozostałych graczy. Gracze mają 10 sekund na zapamiętanie wzoru znajdującego się na karcie. Następnie karta jest zakrywana i każdy z graczy próbuje ułożyć wzór z pamięci. Gracz, który uważa, że udało mu się odwzorować wzór z karty jako pierwszemu (lub ma największą ilość poprawnie dopasowanych kostek) krzyczy „Q-bitz!” Gracz, któremu udało się ułożyć wzór z karty lub który ma największą ilość poprawnie dopasowanych kostek – zatrzymuje kartę.

 
Zakończenie gry:

Rozegrajcie 3 gry po 3 rundy każda. Gracz z największą ilością zdobytych kart wygrywa grę.

 
Opcje gry:

Wybierzcie jedną z 3 rund i zamiast trzech różnych rund rozegrajcie 3 gry po 3 jednakowe rundy.

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


nie ma jeszcze żadnej recenzji

zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną