gry planszowe logiczne > Moje Miasto (+ 4 drewniane żetony)
GRY LOGICZNE
logo przedmiotu Moje Miasto (+ 4 drewniane żetony)

Moje Miasto (+ 4 drewniane żetony)

Po długiej podróży w końcu dotarłeś do nowej krainy. Natychmiast zaczynasz budować i rozwijać swoje miasto. Złoto!

cena:

139.90 PLN

wydawca: Galakta (2021)
projektant: Reiner Knizia

wersja językowa: polska

Opis

Moje miasto to gra typu legacy. Oznacza to, że wraz z upływem czasu gra będzie się zmieniać i ewoluować. Każdy z graczy Mojego miasta ma własną planszę, którą będzie modyfikować podczas każdej partii. Wybory i działania dokonane podczas jednej rozgrywki mają wpływ na kolejne, tworząc wyjątkowe doświadczenie tylko dla tego samego zespołu graczy. Trzy odcinki tworzą rozdział. Każdy rozdział jest dostarczany w zapieczętowanej kopercie, która zapewni wszystkie zasady i różne materiały potrzebne do tego rozdziału. W grze znajdziemy aż osiem rozdziałów.

W ciągu 24 fascynujących odcinków doświadczysz powstania i historii swojego miasta od osady aż do metropolii.

Uwzględniono także wersję, w którą możesz grać wielokrotnie po zakończeniu wersji legacy.

Moje Miasto jest najbardziej atrakcyjne, jeśli ta sama grupa graczy gra i przeżywa wszystkie rozdziały razem. Jeśli chcesz kontynuować grę z różnymi graczami, nowi gracze będą musieli wybrać miejsce, w którym przerwali ich poprzednicy i kontynuować odpowiednio od tego miejsca. Po każdym odcinku, zwróć uwagę gdzie się zatrzymałeś. W ten sposób możesz łatwo kontynuować następny odcinek po wznowieniu. Każdy z 24 odcinków można odtwarzać samodzielnie. Jednak gra została zaprojektowana w taki sposób, że trzy odcinki łączą się, tworząc rozdział tematyczny. Rozgrywka dla każdego rozdziału trwa około 90 minut i najlepiej jest z niego korzystać podczas pojedynczego posiedzenia.

Recenzje naszych klientów:

zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną

dodano: 2021-02-19 Świetne legacy! autor: leser

Gra legacy, w której próżno szukać fabuły, a rozpoznawalne dla gatunku wpływające na przebieg kampanii konsekwencje działań gracz zostały zredukowane do minimum (gra "rozwija się" czysto skryptowo). Pomimo tych "braków" jest to znakomity tytuł - szybki, dynamiczny i przede wszystkim nieustannie czymś zaskakujący. Każdy rozdział to nowe zasady i konieczność przestawienia myślenia na całkowicie odmienne tory.
Spędziłem przy tym tytule sporo czasu i... był to zdecydowanie dobry czas. Zdecydowanie polecam spróbować.