ŁAMIGŁÓWKI
logo przedmiotu Troja

Troja

Wielopoziomowa gra logiczna

cena:

63.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 1
wiek: od 7 lat

wydawca: Granna

wersja językowa: polska

Opis


Gra logiczna, oparta na historii obrony miasta. Teraz i Ty możesz bronić Troję. Rozmieść mury obronne na planszy w taki sposób, aby odciąć wszystkich wrogów, a własnych rycerzy chronić w obrębie miasta. Do gry dołączona jest książeczka z 60 zadaniami o różnym poziomie trudności.

 

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2012-12-03 Świetna łamigłówka autor: scheherazade

„Troja” to łamigłówka przeznaczona dla osób od 7 roku życia, o bardzo ciekawej tematyce - nawiązuje do obrony Troi.
4 rodzaje murów osadza się na specjalnie zaprojektowanej planszy, złożonej z 16 pól rozdzielonych rowkami, w które wpasowują się mury. Pola posiadają otworki do mocowania 8 starożytnych wojowników: obrońców Troi na niebieskich podstawkach i agresorów na czerwonych podstawkach. Wojownicy różnią się kolorem, podobnie jak mury, co znacznie ułatwia rozwiązywanie zadań. Zadania podzielone są na 5 stopni trudności, w każdym znajdziemy 12 zadań. Rozwiązania są oczywiście dołączone na końcu książeczki. Pod względem wykonania i jakości materiałów jak zwykle utrzymany jest wysoki poziom. Z zadania na zadanie odczuwa się coraz większy trud. Zasady opierają się na:
- bez względu na ilość wojowników na planszy i ich pozycje, trzeba użyć wszystkie 4 rodzaje murów,
- obrońcy (niebiescy) muszą znajdować się wewnątrz murów, tworzących zamknięty obszar, niedostępny z żadnej strony dla wojowników czerwonych,
- agresorzy muszą pozostać poza murami, czyli nie mogą być otoczeni murem ze wszystkich stron,
- mury nie muszą tworzyć jednolitego miasta, mogą to być 2 odrębne jednostki połączone ze sobą lub nie,
- każdy fragment muru musi dobrze pasować do rowków pomiędzy polami, nie może wystawać poza planszę,
- mury mogą stykać się tylko na końcach lub na załamaniach, baszta jednego muru nie może stykać się z innym murem.
- wieże zawsze muszą być skierowane na zewnątrz miasta, w innym układzie nie zmieszczą się,
- fragmenty murów mogą pozostać wolne.

Łamigłówka rozwija umiejętność logicznego myślenia, wyobraźnię przestrzenną i spostrzegawczość. W moim odczuciu jest jedną z trudniejszych łamigłówek z serii SmartGames.
Polecam.