gry planszowe książki i czasopisma > How To Write Adventure Modules That Don't Suck
KSIĄŻKI I CZASOPISMA
logo przedmiotu How To Write Adventure Modules That Don't Suck

How To Write Adventure Modules That Don't Suck

Praktyczny poradnik dla twórców przygód

cena:

105.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:



wydawca: Goodman Games (2019)
nr katalogowy: GMG4378

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


Over the last 15 years, Goodman Games has established a reputation for publishing some of the best adventure modules in the industry. Now we present our advice on how you can write great adventures! This compilation of articles is authored by two dozen of the industry’s best-known adventure writers. Each article gives a different perspective on how to write adventure modules that don’t suck, written by authors with decades of experience and prominent published credits. By the time you’re done reading this book, you’ll be on the path to designing great adventure modules on your own.

Recenzje naszych klientów:


nie ma jeszcze żadnej recenzji

zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną