gry planszowe książki i czasopisma > Neuroshima: Krew i Rdza 2
KSIĄŻKI I CZASOPISMA
logo przedmiotu Neuroshima: Krew i Rdza 2

Neuroshima: Krew i Rdza 2

Wielki powrót zbioru przygód, tym razem w nowej odsłonie

cena:

27.00 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Wydawnictwo Portal (2020)

wersja językowa: polska

Opis


Na dodatek składają się trzy wielkie części. Pierwsza ro Neuroshima 2020, czyli mini setting do gry nie 30 lat po, ale dokładnie w czasie zagłady. Druga nawiązuje do historii z „Krew i rdza 1” i przedstawia wydarzenia i motywy z sześciu różnych stron Zasranych Stanów, m.in. Federacji, Posterunku, Salt Lake. Rozdział o Neodżungli opowiada o tym, jak mutować BG! W trzeciej części zapodajemy serię klasycznych szkiców przygód. Gotowe scenariusze, pomysły na przygody i jarające wyobraźnię rozwinięcie świata – w tym dodatku materiału jest granie tydzień w tydzień, przez rok z hakiem.

„Jeśli grasz w Neuroshimę raz na tydzień...

... to pomysłów zawartych w tym zbiorze wystarczy ci na cały rok! W dodatku znajduje się również dokładnie opisana storylinia NS, czyli najważniejsze wydarzenia, które mają aktualnie miejsce w świecie gry. Dowiecie się o zmianach w Hegemoni, ofensywie Molocha oraz walce NJ z Tornado. Sama storylinia ma kilkanaście stron i dokładnie, miesiąc po miesiącu pokazuje, co dzieje się w powojennych Stanach.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2022-08-05 Po trochu o wszystkim autor: Andrzej Stój

Pomysł na dodatek świetny – zamiast serii krótkich szkiców przygód mamy tutaj kilka większych bloków, opisujących jakieś istotne wydarzenia plus powiązane z nimi propozycje scenariuszy. Najmocniejszy punkt – NS 2020 – w pełni pokrywa oczekiwania (może za wyjątkiem mocniejszego doprecyzowania tego, jak wyglądał świat). Teksty dotyczące Teksasu, Salt Lake City czy Federacji są mocno nieuniwersalne, ale w perspektywie braku nationbooków im poświęconych stanowią źródło cennych informacji. Sojusz Mutantów i Piętno Neodżunglii rekompensują je w zupełności. Druga część podręcznika to (wzorem KiR 1) krótkie pomysły na przygody. Jest z nimi różnie, choć dominują te z gatunku "wymyśliłbym to w piętnaście minut”.

Mimo, że Krew i rdza 2 to dodatek z przygodami, jest jednym z najważniejszych podręczników linii. Zarys miejsc, które nie doczekały się własnych dodatków (zwłaszcza spory tekst o Neodżunglii) to świetne źródło informacji i inspiracji. Naprawdę mocnym punktem jest Neuroshima 2020 – dla prowadzącego, który chciałby wprowadzić graczy w realia NS od samego Upadku to pomoc wręcz nieoceniona.