KSIĄŻKI I CZASOPISMA
Dziennik: Wyprawa 1907
Czy poznasz sekret owianego mroczną sławą dziennika?
cena:
28.90 PLNwysyłamy w: niedostępny
Opis
Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie. Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy. Legendarny dziennik pokładowy z wyprawy morskiej z 1907 roku owiany był tajemnicą… aż do dziś.
Rozrzucone po całym świecie zaginione strony zostały odnalezione i połączone w całość. Potwory z głębin, mroczne sny i koszmary, wiadomości z innych wymiarów.
Nadszedł czas, aby odkryć, jaki sekret skrywa ten owiany mroczną sławą dziennik…
Dziennik: Wyprawa 1907 to interaktywna gra książkowa. Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki.
Niecodzienne połączenie gry z książką sprawia, że trudno oderwać się od tej niesamowitej historii, która rzuca wyzwanie, wciąga i trzyma w napięciu aż do finałowej zagadki.
Dziennik: Wyprawa 1907 jest zbiorem zagadek logicznych w książce. Na każdej stronie mamy różnorodne zagadki oraz krótką historyjkę odnośnie wyprawy.
Gra wydana jest bardzo ładnie, stronka gdzie wpisujemy rozwiązania działa dobrze. Jednak ten dziennik ma kilka problemów. Po pierwsze nie wiem dlaczego tylko część zagadki jest w książce, a część trzeba przepisać ze stronki, nie ma to sensu i tylko drażni ciągłe porównywanie książki i strony w celu znalezienia różnic.
Po drugie nie podoba mi się, że na wielu stronach są rzeczy nie związane z zagadką przez co nigdy nie wiadomo która część jest istotna, a która jest cześć jest tylko dekoracją.
Po trzeci brakowało mi połączenia rozwiązań zagadek z kolejnymi tak jak to było w poprzednim Dzienniku.
Po czwarte nie zorientowałem się że z tyłu książki jest historia, którą powinno(?) się czytać wraz z zagadkami, przez co cała opowieść była dla mnie chaotyczna.
Ogólnie większość zagadek mi się podobała i miło spędziłem czas na rozwiązywaniu ich. Jednak bawiłem się dużo gorzej niż podczas Dziennika 29, oraz momentami byłem sfrustrowany.