KSIĄŻKI I CZASOPISMA
Graj fair
Almanach Mistrza Gry autorstwa Andrzeja Stója
cena:
24.90 PLNwysyłamy w: niedostępny
Podstawowe informacje:
wydawca: Wydawnictwo Portal
kod kreskowy: 9788360525470
projektant: Andrzej Stój
wersja językowa: polska
Opis
Wokół stołu - Ustalone i domyślne zasady działające w grupie
Podręcznik - Jak ugryźć i przetrawić zasady z podstawki
Konflikty - Jak się nie zagryźć na sesjach
Władza - Jak wykorzystać pozycję Mistrza Gry
BHP - Przydatne sztuczki na różne okazje
"Graj fair" to piąty podręcznik z serii almanachów RPG. Znajdziesz w nim bogatą kolekcję problemów, sztuczek, propozycji i anegdot poświęconą Mistrzowi Gry jako temu, który prowadzi i w największym stopniu odpowiada za sesję RPG.
Recenzje naszych klientów:
zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną
dodano: 2020-07-03
Przydatna, acz nie niezbędna (3,5/5)
autor:
Jakub Korzeniowski
Czwarty (lub piąty, licząc "Graj Twardo" J. Wicka) z Almanachów Mistrza Gry rozprawia się z niektórymi patentami z poprzednich części serii. Przypomina, że każdy medal ma dwie strony, a przesada jest wrogiem dobrej zabawy. Autor zwraca uwagę na fakt, że MG jest poniekąd częścią drużyny i czynnie uczestniczy w grze - powinien więc czerpać z niej przyjemność. Almanach o tym, by nie ufać za bardzo almanachom.
Niestety zawiera nieco literówek, kilka błędów stylistycznych itp.





Czwarty (lub piąty, licząc "Graj Twardo" J. Wicka) z Almanachów Mistrza Gry rozprawia się z niektórymi patentami z poprzednich części serii. Przypomina, że każdy medal ma dwie strony, a przesada jest wrogiem dobrej zabawy. Autor zwraca uwagę na fakt, że MG jest poniekąd częścią drużyny i czynnie uczestniczy w grze - powinien więc czerpać z niej przyjemność. Almanach o tym, by nie ufać za bardzo almanachom.
Niestety zawiera nieco literówek, kilka błędów stylistycznych itp.
Graj fair to kolejny z cyklu podręczników, będących poradnikami dla Mistrzów Gry. Warto go posiadać dla uzupełnienia warsztatu, szczególnie gdy rozpoczyna się przygodę z grami fabularnymi.
Ogólnie rzecz biorąc jest to przewodnik luźno wypełniony poradami - korzystać z niego można na różne sposoby. Nawet jeżeli nie będziemy się zgadzać z zawartymi w książce stwierdzeniami (a takich osób pewnie będzie dużo) to będzie to okazja do weryfikacji swoich poglądów, umocnienia się w nich lub zmiany. Umiejętność mistrzowania kształtuje wiedza o tym co robić, ale także o tym czego nie robić.
Myślę też, że podręcznik Graj Fair w dużej mierze pozwoli zaawansowanym Mistrzom Gry zorientować się jaki styl prowadzenia do nich przemawia i z jakim się utożsamiają. Jest to ważne na pewnym etapie "wtajemniczenia", żeby mieć świadomość tego co nam pasuje i jak chcemy grać, żeby czerpać z tego satysfakcję. Dzięki temu można dobrać sobie odpowiednią drużynę i wspólnie tworzyć coś super :)