gry planszowe kościane > Proving Grounds
GRY KOŚCIANE
logo przedmiotu Proving Grounds

Proving Grounds

cena:

169.90 PLN
dostępność: na zamówienie
wysyłamy w: ok. 7 - 30 dni

dodaj do koszyka
Produkt na zamówienie: realizacja pod warunkiem dostępności u dostawcy.

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do
wiek: od 10 lat
czas gry: od 30 do 45 min.

wydawca: Renegade Game Studios
nr katalogowy: RGS0877
projektant: Kane Klenko

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


Maia Strongheart stands alone against the world. A cabal of conspirators has framed her for the death of her own mother, the Sun Queen, and they intend to usurp the throne from her family. To prove her own innocence and reclaim her birthright, Maia must step into the proving grounds to complete a trial that will stretch her combat skills to the limit. Will the Wizened's chosen daughter vanquish her foes in the arena? Or will she be overwhelmed by the conspirators and their evil aspirations?

Proving Grounds is a real-time solitaire dice game that merges narrative and gameplay in a brand-new way. In this box, you will find a novella, "Only the Strongest Has the Heart of a Wizened Queen", written by Monica Valentinelli. This sweeping story sets the stage for the events of the game. Read the story of Maia Strongheart as she fights to ascend to the Sun Throne, then recreate her extraordinary battle!

Proving Grounds has a training game and six different gameplay modules. Once you've learned the basics, add a single module or mix and match to your tastes. If you're feeling truly adventurous, put them all together for a true test of your gladiatorial combat skills!

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2023-06-05 Kościanka czasu rzeczywistego z fajnie doklejonym tematem autor: Darek Kuźma

Mam pewną słabość do gier czasu rzeczywistego i bardzo lubię próbować każdą, która pojawi się na rynku. "Proving Grounds" ma dość średnie opinie w sieci, ale fakt, że to pierwsza część cyklu gier solo, który dał nam później fenomenalny "Warp's Edge", sprawił, że postanowiłem spróbować swoich sił w średniowiecznych pojedynkach na kopie, miecze i kostki.

Okazało się, że "Proving Grounds", choć grą wybitną nie jest, daje naprawdę sporo frajdy, jeśli lubi się gry czasu rzeczywistego. Zasady są proste, mamy sześciu przeciwników, każdy wymaga kostek z inną cyfrą (lub kolorem), więc rzucamy (sześćdziesiąt sekund) i przerzucamy naszą zmienną pulę kości, żeby zebrać odpowiednią liczbę tych, których potrzebujemy. Trick polega na tym, że przerzucać można tylko pary lub trójki lub czwórki lub piątki lub szóstki kostek - pojedyncze kostki muszą zostać takie, jakie są, dopóki przerzut nie doda im co najmniej jednej innej kostki do pary. Tylko że jeśli nie zdążymy w tych sześćdziesięciu sekundach wyrzucić odpowiednich wyników, każda pojedyncza kostka oznacza trafienie ze strony przeciwnika przypisanego do danego wyniku na kośtce. Jeśli dojdzie do zbyt wielu takich "uderzeń", zostajemy ranni i tracimy jedną z kostek na kilka tur.

Pojawia się w ten sposób bardzo ciekawy chaos decyzyjny, bo rzadko kiedy zdarza się, że wychodzi to, co chcemy, żeby wyszło, więc przerzucamy kostki, patrząc jednocześnie na każdego z przeciwników - który ma największe szanse nas zranić, a któremu możemy pozwolić na uderzenie. Niektórzy wymagają do trafienia kostek różnych kolorów, niektórzy czterech kostek o tej samej liczbie, a niektórzy trafiają nas dwukrotnie, gdy zostawimy im tylko jedną kostkę w danym rzucie. Są też tacy, którzy wymagają wyłącznie pojedynczych kostek, a trafiają nas, gdy zostawimy im dwie kostki lub więcej. Gdy pokonujemy jednego, na jego miejsce pojawia się inny, który może wymagać zupełnie innego podejścia (trzeba pokonać ogółem ośmiu, żeby wygrać grę).

A to tylko gra podstawowa, bo "Proving Grounds" oferuje kilka zwiększających trudność motywów, które dorzucają jeszcze więcej chaosu decyzyjnego. Zostawić jak jest, bo są akurat dwie pary i jedna trójka, a te dwie jedynki nie zrobią mi wiele złego, czy może zaryzykować i przerzucić? A potem, jeśli nie wyjdzie, przerzucić jeszcze raz i jeszcze raz, aż zostaje się z zupełnie innymi wynikami niż 15 sekund wcześniej.

Innymi słowy, jeśli nie cierpicie gier w czasie rzeczywistym, omijajcie tę pozycję z daleka. Jeśli jednak, tak jak ja, lubicie taki radosny chaos rzucania kostkami i frustrowania się, że nie wychodzi tak, jak byście chcieli, by jednym przerzutem dostać "idealny" wynik, nie słuchajcie internetowych narzekań i spróbujcie swoich sił z "Proving Grounds".