gry planszowe kooperacyjne > Aeon's End: Tajemnica Dziczy
GRY KOOPERACYJNE
logo przedmiotu Aeon's End: Tajemnica Dziczy

Aeon's End: Tajemnica Dziczy

Rozszerzenie zabierze Was na kolejną Ekspedycję, które stanowi dalszy ciąg opowieści z Aeon's End: Nowy Początek. Po rozegraniu Ekspedycji rozszerzenie jest kompatybilne z wszystkimi podstawkami gry Aeon's End.

cena:

69.90 62.90 PLN
(najniższa cena z 30 dni: 62.9)
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 4
wiek: od 14 lat
czas gry: ok. 60 min.

wydawca: Wydawnictwo Portal (2023)

wersja językowa: polska

Opis



Na północ kieruje się starożytny Bezimienny, który gdziekolwiek się pojawi, pozostawia po sobie tylko śmierć i rozkład. Jego nadjeście przeczuwa tylko dwoje najmłodszych i najsilniejszych magów - jedno potrafi rozmawiać z roślinami, a drugie przyjaźni się z niezwykłą dziką bestią. Nikt jednak nie przeczuwa, że zagrożenie nie zawsze jest Bezimienne i czasem pochodzi z wewnątrz.



Atuty:

Rozszerzenie zabierze Was na kolejną Ekspedycję, które stanowi dalszy ciąg opowieści z Aeon's End: Nowy Początek.
Po rozegraniu Ekspedycji rozszerzenie jest kompatybilne z wszystkimi podstawkami gry Aeon's End.
Nowy Mag, Nemezis oraz wiele więcej.
Zawartość pudełka:


2 Magów Bram
39 kart graczy
1 Nemezis
17 kart Nemezis
18 kart Skarbów
3 karty Modyfikatorów

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2023-11-15 Kontynuacja historii z Nowego Początku autor: corqan

Aeon's End: Tajemnica Dziczy jest małym dodatkiem, w którym dostajemy dwóch magów bram Inco i Razra oraz Nemezis Zgorzelca. Dodatkowo jest tutaj druga mini kampania dziejąca się zaraz po wydarzeniach z Nowego Początku.
Zacznę może od historii, jest ona poprawna, ale nie porywająca. Takie tło dla gry, dla mnie trochę irytujące było, że pierwszych 3 bossów trzeba było samemu skompletować ale rozumiem, że to jest mały dodatek.
Jeśli zaś chodzi o nowego Nemezis to jest to trudny przeciwnik. Sporo razy musieliśmy z nim walczyć zanim się nam udało wygrać. Tworzy on armie Splątw, które atakują Gravehold. Ci przeciwnicy naprawdę potrafią uprzykrzyć życie.
Nowi magowie też są dość ciekawi Razra, która ma talię kart swojego zwierzaka Ripa, można dodawać nowe karty po użyciu zdolności, a karty też ułatwiają zdobywanie ładunków. Przyjemny mag, którym gra się całkiem dobrze. Inco natomiast posiada talie cierni, które możne dodatkowo kupować i po użyciu przekazywać innym magom. Jego zdolność wzmacnia dodatkowo ciernie, więc jak dużo magów ich używa jego zdolność może być zabójcza (w rozgrywce dwu osobowej jest trochę słabsza). Bardzo ciekawy mag.
Tajemnicza dziczy jest bardzo dobrym dodatkiem i jeżeli podoba Ci się mini kampania z Nowego Początku to zdecydowanie warto kupić ten dodatek.