gry planszowe kooperacyjne > Posiadłość Szaleństwa: Ścieżka Węża
GRY KOOPERACYJNE
logo przedmiotu Posiadłość Szaleństwa: Ścieżka Węża

Posiadłość Szaleństwa: Ścieżka Węża

Rozszerzenie do gry Posiadłość Szaleństwa (druga edycja)

cena:

219.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Galakta
nr katalogowy: PL-MAD28

wersja językowa: polska

Opis


Rozszerzenie Ścieżka Węża wysyła badaczy w niezbadane, dzikie regiony amazońskiej dżungli, gdzie będą musieli odkrywać starożytne sekrety zapomnianych cywilizacji, powstrzymać klątwę Węża i eksplorować porośnięte pnączami, rozpadające się ruiny. W trzech nowych scenariuszach badacze staną do walki z przerażającymi wężoludźmi, stawią czoła ożywionym kamiennym potwornościom i spróbują uniknąć ciągle grożącego im widma zgubienia się w dżungli na zawsze. Podczas ekspedycji w najdalsze krańce świata badacze będą musieli dać z siebie wszystko, aby przetrwać.

Do rozgrywki wymagana jest Posiadłość Szaleństwa: Druga edycja.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2020-08-25 Mogło być lepiej autor: vilanelle

Moim zdaniem jest to najsłabszy dodatek do Posiadłości. A szkoda, bo sam pomysł przedni i można było zbudować na nim coś fajnego… Osobiście mam problem z dwiema kwestiami:

- dużo niższy poziom trudności większości scenariuszy. Ok, nie mówię że rzucając kośćmi nie można solidnie oberwać czy oszaleć… Jak zawsze można. Chodzi o to, że brakuje tutaj epickiego rozmachu. Szczególnie pierwszy i ostatni aż proszą się o challange z prawdziwego zdarzenia, a nie tylko krążenie po planszy i odkrywanie tokenów

- słabe grafiki na kaflach. W przeciwieństwie do poprzednich dodatków, bądź samej Posiadłości (gdzie były one pełne detali i cieszyły oko), tutaj są zrobione od niechcenia – byleby czymś zapełnić planszę, dużo copy & paste i do tego pikseloza. No nie postarali się.

Ale są też pozytywne zaskoczenia. Np. drugi scenariusz (Into the Dark) jest naprawdę dobry, trzyma w napięciu od początku do końca i – do pewnego stopnia – rekompensuje zawód po ograniu reszty dodatku. Widać, że za poszczególne części Ścieżki były odpowiedzialne inne osoby, bo tutaj ktoś naprawdę podszedł do sprawy ambitnie i nawet dołożył kilka oryginalnych rozwiązań, które nie pojawiły się nigdzie wcześniej w Posiadłości. Co jeszcze… nowe karty postaci są całkiem przyzwoite. No i oczywiście jest klimat dusznej peruwiańskiej dżungli, który powinien docenić każdy fan mroku w grach planszowych (nawet jeśli nie jest stricte inspirowany Lovecraftem).

Podsumowując – jeśli jesteś ogromnym fanem Posiadłości (jak ja) i zwyczajnie MUSISZ rozegrać WSZYSTKIE scenariusze (a nie masz możliwości pożyczenia Ścieżki Węża od np. hojnych znajomych), to oczywiście kupuj i graj:) Ale, jeśli to twój pierwszy/drugi dodatek, to Ulice Arkham, Za Progiem czy Przerażające Podróże będą lepszą inwestycją.