gry planszowe karciane > Summoner Wars: Przymierza
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Summoner Wars: Przymierza

Summoner Wars: Przymierza

Master set, który wprowadza osiem zupełnie nowych talii.

cena:

189.90 169.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Cube (2015)

wersja językowa: polska

Opis


Mistrzowie Przywołań ponownie ruszają do walki o Itharię. Znów wybrzmi szczęk ostrzy uderzających w tarcze, a nad niezliczonymi polami bitew zapanuje wszechmocna magia, mająca swe źródła w legendarnych kamieniach przywołań. Nie wszystko jednak będzie takie samo. Nie staną do tej walki samotnie. Zawarto potężne przymierza, które raz na zawsze odmienią losy tej niekończącej się wojny...

Summoner Wars: Przymierza to nowy master set, który wprowadza do Mistrzów Przywołań osiem zupełnie nowych talii. Gracze będą mieli możliwość sprawdzić swoje siły stając na czele jednej z ośmiu frakcji przymierza, wśród których znajdą: potężne Upadłe Feniksy, mocarną Straż Górską, magicznych Władców Głębin, podstępne Płaszcze Piasków, niezliczone Jaskiniowe Plugastwo, zabójczych Najemników z Bagien, tajemnicze Cienie Dżungli oraz nieustraszoną Tundrową Gildię.


W nowym, powiększony pudle znajdzie się także miejsce na wszystkie dotychczas wydane talie, specjalne przegródki pomagające utrzymać w nim porządek, wyjątkowe, rozwijane maty do gry oraz wszystko, czego potrzeba, aby rozpocząć bądź kontynuować swoją przygodę z Summoner Wars.


Zawartość pudełka:

1 instrukcja, 1 mata pola bitwy, 5 kości, 20 znaczników obrażeń, 12 znaczników trucizny, 12 znaczników wzmocnień, 314 kart, 56 przegródek

Jak to wygląda ?


Często kupowane razem z Summoner Wars: Przymierza :



Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2015-12-11 Wyśmienite autor: adalbert1

Znakomity produkt - wg mnie szczytowe osiągnięcie twórców Summoner Wars, przynajmniej na razie. Od strony wydania przyczepić można się tylko do wg mnie zbyt miękkiego pudła, które troszkę się rozłazi przy obciążeniu go większą ilością talii. Dwuczęściowa mata do grania - świetna i bardzo wygodna sprawa; dobrze turlają się na niej kości, czego nie można np. powiedzieć o twardej planszy z pierwszego master seta. Wszystkie dotąd wydane talie, i to w koszulkach, można wreszcie zmieścić w jednym miejscu (choć w tym wypadku raczej nie będzie już miejsca w pudełku na matę).

Praca tłumacza co do zasady nie wzbudza zastrzeżeń, co jest sporym plusem, biorąc dodatkowo pod uwagę wcześniejsze przygody w tym względzie (zresztą poprawiane w dodrukach). Wpływ na grę może mieć jednak błąd na karcie Bagienne Królestwo (wydarzenie Najemników z Bagien) – dodajemy tu do maks. +5 za każdy kontrolowany opleciony mur (czyli łącznie do maks. wartości ataku 7, a nie jak wynika z karty - 5). Błąd wynika trochę ze sformułowania w angielskim oryginale, aczkolwiek należało dopytać.

Każda z aż 8 talii stanowi połączenie/"przymierze" 2 dotychczasowych frakcji. Mamy tu więc miks wszystkiego, co do tej pory wydano. Jeśli więc zaczniesz od Przymierz, cokolwiek później dokupisz, będzie nadawało się do zabawy w budowanie talii. W świecie SW co do zasady nie jest to koniecznością, ale możliwością, z której moim zdaniem zdecydowanie warto skorzystać, bo daje sporo radości i urozmaica grę.

Problemem dla nowych graczy może być nieco wyższy próg wejścia: większe skomplikowanie części frakcji w Przymierzach oraz nieco więcej tekstu na kartach; jednak znowu bez przesady - da się to ogarnąć. Mi akurat, jako dość już doświadczonemu graczowi, podoba się wprowadzenie nowych mechanik, takich jak np. wzmocnienia w talii Władców Głębin, czy stos więzienia u Jaskiniowego Plugastwa. Najemnicy z Bagien to z kolei nowe podejście do mechaniki oplecionych murów, a Upadłe Feniksy do kontroli nad losowością – wg mnie oba udane. Do talii mechanicznie najprostszych zaliczyłbym Straż Górską i Cienie Dżungli, a trudnych do prowadzenia bez budowania talii - Tundrową Gildię i Piaskowe Płaszcze.

Polecam!