gry planszowe karciane > Summoner Wars Plugastwo
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Summoner Wars Plugastwo

Summoner Wars Plugastwo

Talia Frakcji do gry Summoner Wars

cena:

32.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2
wiek: od 9 lat
czas gry: ok. 30 min.

wydawca: Cube

wersja językowa: polska

Opis


Plugastwo to talia wyjątkowa, która wywraca dotychczasowe zasady gry do góry nogami przez wprowadzenie do Summoner Wars zupełnie nowej mechaniki - mutacji. Jest to
frakcja kierowana przez tajemniczego Demagoga, któremu podporządkowane są zastępy mrocznych kultystów. Mroczna magia ich Mistrza Przywołań pozwala mu, w dowolnym miejscu na planszy, mutować jednostki podstawowe, które w konsekwencji otrzymują nowe, ohydne oblicze, ale także potężniejsze cechy i zdolności. To z kolei powoduje, że walcząc naprzeciw mrocznym zastępom Demagoga, nigdy nie wiadomo kiedy i gdzie pojawi się nowe, śmiercionośne zagrożenie. Siła, różnorodność mutacji i nieprzewidywalność, to zdecydowanie największe atuty tej Frakcji.

UWAGA! Tylko dla osób o mocnych nerwach.

Często kupowane razem z Summoner Wars Plugastwo:



Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2014-06-08 wyjątkowa frakcja autor: Rospax

Wszystkie znane mi talie do Summoner Wars zaprojektowano w taki sposób, by, przy zachowaniu balansu, podkreślić klimat poszczególnych frakcji i różnice między nimi. W Plugastwie te różnice są jeszcze większe, gdyż wprowadzono tam nową zasadę mutacji polegającą na zastępowaniu wyłożonych kart jednostek potężniejszymi po opłaceniu różnicy w ich koszcie. Warto dodać, że podstawowe jednostki Plugastwa są bardzo słabe i bez zmutowania długo nie pożyją i nie zaszkodzą zbytnio przeciwnikowi, ale Mistrz Przywołań - Demagog może zamiast ataku przeszukać karty i dobrać dowolną mutację. Naliczyłem ich osiem:
- macki pozwalające atakować z odległości dwóch pól,
- ruch dłuższy o dwa pola,
- możliwość ignorowania obrażeń - opasły mutant,
- skrzydła - lot ponad jednostkami,
- wymiociny - atak zadaje jedno obrażenie więcej,
- jadalny mutant - sąsiednie jednostki regenerują się zjadając go,
- groza pozbawiająca przeciwnika możliwości ataku
- szpony - atak z siłą równą liczbie punktów życia obrońcy.
Zaklęcia pozwalają na darmowe mutacje, opanowanie (opętanie) jednostek przeciwnika i ochronę przed obrażeniami.
Plugastwo to zdecydowanie najbardziej oryginalna frakcja, którą do tej pory grałem, a grałem wszystkimi podstawowymi oprócz Elfów Dżunglowych, Płaszczy i Najemników. Jest najbardziej wymagająca w prowadzeniu, ale dobrze rozegrana może być bardzo ciężka dla przeciwnika. Rozegrane potyczki wykazują charakterystyczne dla serii wyważenie siły talii przy zachowaniu jeszcze mocniej podkreślonego charakteru frakcji.
Zdecydowanie polecam.