gry planszowe karciane > Summoner Wars Elfy Dżungli
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Summoner Wars Elfy Dżungli

Summoner Wars Elfy Dżungli

Talia frakcji do gry Summoner Wars

cena:

32.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2
wiek: od 9 lat
czas gry: od 30 do 60 min.

wydawca: Cube
projektant: Colby Dauch

wersja językowa: polska

Opis


Talia frakcji do gry Summoner Wars. Zawiera 1 Mistrza Przywołań, 3 Czempionów 18 jednostek podstawowych, 9 kart Wydarzeń, 3 karty Murów i jedną kartę Pomocy.

Często kupowane razem z Summoner Wars Elfy Dżungli:



Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2015-01-26 Zawsze niebezpieczni autor: adalbert1

Hmm. Elfy Dżungli to - moim zdaniem - jedna z szybszych i bardziej podstępnych frakcji w uniwersum Summoner Wars, chyba również bardziej kombinacyjnych. Grając przeciw nim, musisz zawsze uważać i koniecznie chronić swojego summonera przed niespodziewanym atakiem. Z drugiej strony grający elfami do końca może mieć nadzieję na jakiś rozstrzygający wypad. Jednostką, która doskonale sprawdza się w roli zabójcy jest lwiarz (zamiast normalnego ruchu możesz go przesunąć o maks. 7 pól w linii prostej - wartość ataku = 3). Świetna jest również zdolność łucznika (atak przez inne jednostki). Do tego dochodzi zdolność mistrza przywołań - Abu Szy (za 1 manę można zwiększyć wartość ataku przyjaznej jednostki), świetnie nadająca się do wykorzystania również z jednostkami z dodatku lub drugiej talii (jednostki ze zdolnością trującego ataku!). Z jednostek podstawowych stosunkowo najmniej cenię lwice, których część można spokojnie zrzucić na manę lub wymienić w ramach budowania talii.
Jeżeli chodzi o czempionów, to chciałem zwrócić uwagę na Szikwę; jej zdolność - powtórzenie ataku świetnie współgra ze zdolnością Abu Szy. Do roli tarana najbardziej predestynowany jest Mitti Mumway (tratowanie + duża wytrzymałość).
Sporą siłą ED są wydarzenia, które świetnie budują charakter tej frakcji, a ich dobre wykorzystanie może przesądzić o wyniku starcia (np. zanegowanie zdolności jednostek przeciwnika, zamiana jednostek miejscami...).
Ze słabości ED wypada wymienić stosunkową kruchość jednostek (np. Abu Szy ma jedynie 5 pkt. wytrzymałości) i spory koszt niektórych jednostek.
Cóż mogę powiedzieć, granie ED to dla mnie świetna zabawa :)