gry planszowe karciane > Sentinels of the Multiverse: Unity
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Sentinels of the Multiverse: Unity

Sentinels of the Multiverse: Unity

Mini dodatek do Sentinels of the Multiverse

cena:

20.00 PLN
dostępność: na zamówienie
wysyłamy w: ok. 7 - 30 dni

dodaj do koszyka
Produkt na zamówienie: realizacja pod warunkiem dostępności u dostawcy.

Podstawowe informacje:


wiek: od 2 do 5 lat

wydawca: Greater Than Games
projektant: Christopher Badell , Paul Bender , Adam Rebottaro

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


A 41 card mini-expansion to Sentinels of the Multiverse featuring a brand-new hero, Unity!

A technopath, she uses her innate abilities to control technology and create mechanical golems to fight for her.

Unity is a standalone hero character with her own unique deck of 40 hero cards and a character card.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2017-05-23 Technopatka-stażystka czyli nie każdy może być superbohaterem autor: Piotr Polikarski

Unity jest dodatkową bahaterką dostępna do Sentinels of the Multiverse, która zarazem jest stażystką wśród Freedom Five. Jako technopatka jest w stanie tworzyc boty, ktore beda walczyly zamiast niej.

Mechanika – 4/5

Unity nie ma za wiele własnych ataków, a te które posiada są w miare słabe. Jej głównym źródłem ataku są boty, roboty które składa z różnych części, ale zarazem nie jest w stanie tego zrobić poprzez zagranie karty bota w fazie zagrywania karty. Każdy bot którego ma wyłożyć musi być czymś opłacony – jej oryginalna moc może wyłożyć bota za ekwipunek już leżacy przed graczami, poźniejsza karta pozwala zrobić to samo po odrzuceniu przez nią jednej karty z ręki.
Spora część jej kart pozwala przywrócić karty botów z odrzuconych do ręki, oraz karać przeciwników którzy zniszczyli jej robocich przyjaciół.

Rozgrywka – 2/5

Jak jej mechanika sprawdza sie w grze? Powiedziałbym, że przeciętnie, a zarazem strasznie losowo, gdyż jej pierwsze dobranie kart może bardzo spowolnić jej kolejne tury, czy to przez to, że nie dostanie żadnych botów czy kart ekwipunku do spalenia.
Tu pojawia sie największy problem z Unity. Nie musi palić swojego ekwipunku, a ten należacy do osób z jej drużyny. To niestety spowalnia ich rozwój, w szczególności postaci wymagające dużej ilości sprzętu by zacząć działać poprawnie jak Absolute Zero. O ile nie ma sie dużo szczęścia i nie znajdzie sie szybko karty Ongoing pozwalającej na odrzucanie kart z ręki, bardziej uprzykrza gre niż pomaga w walce.

Końcowa Ocena – 3/5

Okreslenie „hit and miss” jak najbardziej pasuje do tej postaci.
Mechanika płacenia za każda kartę bota jest ciekawa, ale jej implementacja powoduje dużo problemów dla wszystkich. Albo zniszczysz sprzęt osoby z drużyny, albo nie zagrasz bota, przez co ograniczasz sie do zbierania kart przez najbliższe pół godziny.
Unity wydaje sie być prototypem Captain Cosmic, zważywszy na to, że by być skutecznymi, muszą zagrywać dużą ilość pomocników. Ale Captain Cosmic wydaje sie być bardziej zaradny i mniej wymagający od reszty drużyny, która jednak musi cały czas aktywnie pomagać.
Niestety w tym wypadku trzeba zaznaczyć, że postać raczej dla doświadczonych graczy, w przeciwnym wypadku postać mało użyteczna.