gry planszowe karciane > Shadowrift (second edition)
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Shadowrift (second edition)

Shadowrift (second edition)

Kooperacyjna gra typu deck building

cena:

299.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 6
wiek: od 12 lat
czas gry: ok. 80 min.

wydawca: Starling Games
projektant: Jeremy Anderson

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


What kind of hero do you want to be? In Shadowrift, you decide how your skills develop and grow from a generic adventurer into a crafty rogue, noble knight, raging barbarian, or any combination of skills you desire.   They have a plan. No two games of Shadowrift are the same. Part of the reason is that every faction of monsters has its own strategy, which means the heroes can't always win the same way. Talk it through. Like any good cooperative game, Shadowrift keeps you talking with your friends: figuring out who needs healing, who can hire new guards for the town, and how to attack the monsters for maximum effect. Always hard enough. Shadowrift has millions of scenarios to play with a wide variety of difficulty, allowing players to challenge themselves whether they're new to the game or hardened veterans.

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2013-05-03 Cała nasza wiocha bohaterów kocha :) autor: AssaultMarine

Klimat, klimat i jeszcze raz klimat!!!

Wreszcie budowanie decku pasuje do klimatu w 100% - jeśli lubicie heroic fantasy w czystej postaci i deck building - gra idealna.

Zajęło mi dużo czasu zdecydowanie jakie podejście jest najlepsze i o dziwo okazało się, że najwięcej gier wygraliśmy dzieląc się rolami (ja będę paladynem, ty warriorem, a on magiem) nieco mniej budując pornodecki znane z dominiona (samomielące się fabryki akcji - nie do zrobienia w każdym scenariuszu).

Jestem na etapie losowania kart w każdej rozgrywce i mogę stwierdzić, że każdy scenariusz da się wygrać, a skalowalność jest doskonała (choć powyżej 3 osób należy zapanować nad chaosem - każdy chce działać jednocześnie).

Generalnie największym plusem jest uzupełnienie klimatu o świetną mechanikę, a nie odwrócenie tych proporcji.

Dziękuję planszomanii za sprowadzenie tego trudno dostępnego produktu po Eminent Domain jest to zdecydowanie moja ulubiona gra z Kickstartera.

Z wad - koszulki wymagane do gry; karty nie zabezpieczone zniszczą się w 5 minut i ślizgają się po każdej powierzchni jak krążek chokejowy - USA chimery z mayday'a pasują idealnie.