gry planszowe karciane > Summoner Wars: Cloaks Faction Deck
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Summoner Wars: Cloaks Faction Deck

Summoner Wars: Cloaks Faction Deck

Dodatkowa armia do Summoner Wars

cena:

37.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 9 lat
czas gry: ok. 30 min.

wydawca: Plaid Hat Games
projektant: Colby Dauch

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


Summoner Wars to szybka, dynamiczna gra karciana w realiach fantasy. Gracze wcielają się w tytułowych Przywoływaczy - potężne byty, które prowadzą swe rasy na podbój świata Itharia. Na polu bitwy pełnią jednocześnie rolę dysponujących potężną mocą magów oraz stojących na czele armii generałów. Aby zniszczyć wroga, trzeba umiejętnie wykorzystać swą niszczycielską magię wraz z taktycznym zmysłem przy kierowaniu swym wojskiem.
 
Mechanika Summoner Wars w prosty i niezwykle przemyślany sposób łączy elementy strategii, opartej na umiejętnym konstruowaniu talii (jakie znamy z kolekcjonerskich karcianek) z elementami taktyki, bardziej znanymi z figurkowych gier bitewnych. Podczas rozgrywki gracze przywołują i przemieszczają po polu bitwy swoje jednostki, używając ich mocy i specjalnych zdolności, siejąc spustoszenie w szeregach wroga.
 
Talia Summoner Wars Cloaks pozwala rozpocząć rozgrywki armią Płaszczy - niezwykłego narodu z dalekiej północy, zmuszonego przez los do perfekcyjnego opanowania morderczo skutecznej walki partyzanckiej.
 
Uwaga: to nie jest samodzielna gra. Talia ta do rozgrywki wymaga jednego ze starterów Summoner Wars.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2015-01-12 Łotrzyki autor: Corqan

Kolejny dodatek do wspaniałej gry Summoner Wars. Tym razem dostajemy kolejną nację do gry - Cloaków.
Summoner nazywa się Vlox i ma dość ciekawą zdolność mianowicie może przejąć każdą zdolność wystawionych cloaków. Daje to bardzo duże możliwości. Armia składa się z Gunnerów, którzy jeżeli ruszasz się tylko nimi mogą poruszać się o 5; thiefów, którzy jak dojdą do ostatniego pola planszy kradną przeciwnikowi kartę z ręki; oraz Scrapperów, którzy jeżeli zadadzą obrażenie jednostce to mogą przenieść innego Scrappera obok osłabionej jednostki. Championi to Dagger, który jak atakuje zza przeciwnika dostaje 3!! dodatkowe kości; Scam może po ataku przesunąć się o 2 pola i Violet która atakuje wszystkie jednostki w lini prostej. Umiejętności pozwalają nam za 2 magii zabić commona; sprawić że dostajemy obrażenia tylko na wyniku 6 na kostce; klasyczny Magic Drain; ruszyć thiefy o dodatkowe 3 pola i najciekawsza z kart - podejrzeć pięć kart przeciwnika 1 wyrzucić, 2 dać na spód tali, a pozostałe 2 na wierzch.

Podsumowując jest to bardzo ciekawa nacja, której podstawową cehcą jest mobilność i szybkość. Granie nimi jest przyjemne i daje dużo radości jednak nie jest najprostrze.