gry planszowe karciane > Zwierzęcy front: Spiski, piski i przyciski
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Zwierzęcy front: Spiski, piski i przyciski

Zwierzęcy front: Spiski, piski i przyciski

Kontynuacja gry Zwierzęcy Front. Pudełko zawiera niezależną grę oraz zasady umożliwiające połączenie jej z poprzedniczką, a także dodatkowe tryby rozgrywki.

cena:

36.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do
wiek: od 10 lat

wydawca: Lucky Duck Games Polska
kod kreskowy: 691835189130
projektant: Jon Perry

wersja językowa: polska

Opis


Trwa Wojna! Lecz z dala od linii frontu szykuje się kolejna. Toczona za drzwiami gabinetów, w halach fabrycznych i spowitych mrokiem tajemnicy miejscach. Trzeba będzie wykazać się prawdziwym geniuszem, żeby odnieść zwycięstwo!

Spiski, piski i przyciski to niezależna kontynuacja gry Zwierzęcy Front. Pudełko zawiera niezależną grę oraz zasady umożliwiające połączenie jej z poprzedniczką, a także dodatkowe tryby rozgrywki. W toku nowego konfliktu zwycięstwo osiągnie ten, komu uda się pokonać przeciwnika na każdym obszarze, nawet tym najmniej oczywistym.

Zawartość pudełka:

18 kart walki,
15 żetonów zaopatrzenia,
14 kart punktów,
3 karty obszarów,
3 karty pomocy,
4 karty Naczelnego Wodza,
instrukcja.

Jak to wygląda ?


Informacje dot. bezpieczeństwa


Posiada logo CE. Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2025-05-13 Mieszane uczucia autor: grzesiek baran

Pierwsza część była bardzo bezpośrednia; spiski wymagają zdecydowanie większego kombinowania ponieważ sporo kart wpływa na inne obszary na różne sposoby. Z jednej strony pozwala to odwrócić pozornie beznadziejną sytuację na naszą korzyść a z drugiej strony próba przewidzenia ruchu drugiego gracza jest dużo cięższa w porównaniu do części pierwszej. Mam też wrażenie że przez to dużo trudniej zdecydować czy chcemy spasować co jest dość istotna mechaniką w grach tej serii (dzięki temu przeciwnik zdobywa mniej punktów za wygraną). Dodatkowo opisy niektórych kart nie są jasne po pierwszym przeczytaniu przez natłok „odkryta, obrócona, przykryta, zakryta”. Wymaga to kilku partii i przyzwyczajenia się. Na plus są nowe obrazki które dużo bardziej oddają klimat tego co robi karta. Do gry doszły również żetony więc jest to też część odrobinę mniej kompaktowa.
Tytuł idealnie oddaje klimat tej części. Jest więcej zależności i mniej brutalnych rozwiązań. Jeśli jedynka była dla was zbyt prostacka to ta część ma szanse zdobyć wasze serca. Dla mnie część pierwsza była bardzo elegancka w swojej prostocie, więc w Spiski, piski i przyciski zagoszczą rzadziej na stole. I tak na koniec możecie śmiało zacząć od tej części. Nie jest to ulepszona wersja gry tylko inna. Może nawet ta bardziej wam spasuje niż poprzednia choć osobiście polecam właśnie jedynkę. A no i gry można połączy w mega bitwę o 5 (więc nie wszystkie 6) obszarów.