gry planszowe karciane > Fantastyczne światy
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Fantastyczne światy

Fantastyczne światy

WyKOMBinuj własną drogę do zwycięstwa!

cena:

44.90 39.90 PLN

liczba graczy: od 3 do 6
wiek: od 14 lat
czas gry: ok. 20 min.

wydawca: Rebel.pl (2018)
projektant: Bruce Glassco

wersja językowa: polska

Opis

Wciel się we władcę i rozwijaj swoje królestwo najlepiej jak potrafisz! Którą drogę wybierzesz, na czym będziesz chciał się skupić? Czy zdecydujesz się podążać drogą siły, budując potężną armię i z jej pomocą zmiatać wrogów z powierzchni ziemi? A może zwrócisz się ku czarom, których źródło bije na niedostępnej, płonącej wyspie? Wybór należy do Ciebie, a dwie wybrane strategie nigdy nie będą takie same w tej prostej i niezwykle zmiennej karciance, jaką są Fantastyczne światy.

Zawartość pudełka:
53 karty
instrukcja
notes punktacji

dodano: 2019-06-28 Świetny filler autor: leser

Gra której setup polega na potasowaniu talii. Zasady? Zaczynasz grę z 7 kartami. Dobierasz kartę z talii i jedną kartę z ręki odrzucasz, albo dobierasz kartę spośród wcześniej odrzuconych i znów inną odrzucasz. Na koniec gry punktują karty trzymane na rękach graczy. Koniec, można grać.

Fantastyczne światy to szybki, przystępny, banalny do wytłumaczenia, genialny przerywnik, który polecam każdemu. Wbrew informacji pudełkowej gra dzieła od 2 graczy i ten wariant rozgrywki jest ZDECYDOWANIE najlepszy!

Problemy? Im więcej graczy tym słabiej. Poza tym liczenie punktów to koszmar - zdecydowanie lepiej zainstalować oficjalną, darmową aplikację dzięki której można tę czynność przeprowadzić szybko i sprawnie. Gra byłaby wręcz idealnym tytułem "do kieszeni" na każdą okazję. Niestety pudełko jest relatywnie duże skutkiem absurdalnie wielkiego notesu do punktacji (z którego, jak wspomniałem, nie warto korzystać).