gry planszowe karciane > Arkham Noir: Case #1 – The Witch Cult Murders
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Arkham Noir: Case #1 – The Witch Cult Murders

Arkham Noir: Case #1 – The Witch Cult Murders

Arkham Noir to gra karciana w pasjansa inspirowana połączonymi opowieściami H. P. Lovecrafta i innych autorów, przerobionych na opowieści detektywistyczne noir. Każda sprawa jest samodzielna.

cena:

65.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 1
wiek: od 14 lat
czas gry: od 30 do 30 min.

wydawca: Ludonova (2017)
projektant: Yves Tourigny

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis w serwisie BGG

Opis


Walpurgis Night, May’s Eve, is always a nightmare in witch-haunted Arkham. There are bad doings, and a child or two frequently goes missing. This year, Miskatonic University students engaged in occult studies have been turning up dead. Arkham Police, in deference to your unusual expertise, have asked for your help to get to the root of the matter. Time is of the essence because after Walpurgis Night, the trail will grow cold and the culprits will retreat to the shadows until the next Witches' Sabbat, when the next cycle of deaths will begin.

As private investigator Howard Lovecraft, you will investigate events based on the stories "The Dreams in the Witch House" (1933), "The Thing on the Doorstep" (1933), and "The Unnamable" (1923).

Gameplay consists of adding cards to open cases, creating lines of investigation in an effort to solve them. The ultimate goal is to score five "puzzle" clue cards in order to piece together the big picture before running out of time or mental stability. Each newly shuffled deck is the start of a unique challenge, with adjustable difficulty levels to accommodate all level of players.

Często kupowane razem z Arkham Noir: Case #1 – The Witch Cult Murders:



Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2020-10-02 Klimatyczny przepiękny pasjans autor: gaba

Mimo detektywistycznego motywu wiodącego nie jest to gra stricte dedukcyjna - bliżej jest jej do pasjansa, więc jeśli ktoś lubi tego typu karcianki to na pewno jest godna polecenia. Gra nie jest jednorazowa, można zagrać w nią kilka razy i na pewno wrócić po pewnym czasie bez wrażenia wtórności.
Na szczególną uwagę zasługuje przepiękna i klimatyczna warstwa graficzna oparta na ilustracjach stylizowanych na drzeworyty. Dopełniają je sprawnie zaprojektowane ikony. To właśnie w warstwie graficznej w pełni realizuje się Lovecraftowski klimat. Od kart, przez instrukcję po pudełko jest to wspaniały obiekt który zarówno fani gier solo, jak i dobrej grafiki pewnie będą chcieli posiadać.