gry planszowe karciane > Star Realms (polskie wydanie)
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Star Realms (polskie wydanie)

Star Realms (polskie wydanie)

Polska wersja kultowej gry karcianej Star Realms

cena:

44.90 PLN

liczba graczy: od 2 do
wiek: od 12 lat
czas gry: ok. 20 min.

wydawca: Games Factory Publishing
projektant: Robert Dougherty , Darwin Kastle

wersja językowa: polska

Opis

Już teraz dołącz do gwiezdnego wyścigu, zagrywaj potężne statki i niszcz wrogie bazy. Skieruj całą siłę swojego militarnego ognia, by zgnieść przeciwnika na drodze do zwycięstwa!

Podporządkuj sobie galaktykę i dyktuj panujące w niej reguły. Zbuduj potęgę militarną używając swoich zdolności handlowych. Używaj floty kosmicznych okrętów, by ochronić to co twoje i przejąć to co cudze!

Star Realms to karciana gra bitewna oparta na mechanice deckbuildingu, której twórcami są profesjonalni gracze Magic: the Gathering – Darwin Kastle i Rob Dougherty. Gra łączy w sobie emocje z interakcji typowe dla klasycznych karcianych gier kolekcjonerskich z frajdą budowania własnej talii obecną w grach deckbuildingowych.
Ten zestaw kart jest kompletną 2-osobową grą zawierającą instrukcję i 128 podstawowych kart. Aby cieszyć się Star Realms na większą liczbę graczy, wystarczy połączyć ze sobą dwa lub więcej zestawów podstawowych.

Zawartość:
- Instrukcja
- 80 kart Talii Handlu
- 16 kart Zwiadowców
- 4 karty Żmij
- 10 kart Odkrywców
- 18 dwustronnych kart Autorytetu

dodano: 2017-10-25 autor: flowermaiden

Star Realms jest świetną, szybką karcianką w klimatach bitew w kosmosie. Dwie osoby budują swoje decki, kupują nowe karty statków lub stacji kosmicznych 4 różnych frakcji. Te karty, gdy zagrane, dają zasoby do dalszego rozwijania swojej talii, punkty ataku do niszczenia przeciwnika lub pozwalają wyrzucić z tali jakąś niepotrzebną blotkę. Pojedynki kończą się szybko - po ok. 15-20 minutach można spokojnie zacząć rewanż;-)

Karty są bardzo dobrej jakości a grafiki mają fajnym klimat s-f. Dużo tu zależy od losowego doboru kart na rękę - jak to w karciance. Jednak to jak zbudujemy swoją talię, daje możliwość zagrywania bardzo satysfakcjonujących kombosów w dalszej części gry. No i potrafi podnieść tętno od emocji!

Bardzo polecam tę grę. Za taką cenę mieć małą, sprytną i miodną grę do pojedynków, to świetna inwestycja.