gry planszowe karciane > Star Realms (polskie wydanie)
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Star Realms (polskie wydanie)

Star Realms (polskie wydanie)

Polska wersja kultowej gry karcianej Star Realms

cena:

46.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do
wiek: od 12 lat
czas gry: ok. 20 min.

wydawca: Games Factory Publishing
projektant: Robert Dougherty , Darwin Kastle

wersja językowa: polska

Opis


Już teraz dołącz do gwiezdnego wyścigu, zagrywaj potężne statki i niszcz wrogie bazy. Skieruj całą siłę swojego militarnego ognia, by zgnieść przeciwnika na drodze do zwycięstwa!

Podporządkuj sobie galaktykę i dyktuj panujące w niej reguły. Zbuduj potęgę militarną używając swoich zdolności handlowych. Używaj floty kosmicznych okrętów, by ochronić to co twoje i przejąć to co cudze!

Star Realms to karciana gra bitewna oparta na mechanice deckbuildingu, której twórcami są profesjonalni gracze Magic: the Gathering – Darwin Kastle i Rob Dougherty. Gra łączy w sobie emocje z interakcji typowe dla klasycznych karcianych gier kolekcjonerskich z frajdą budowania własnej talii obecną w grach deckbuildingowych.
Ten zestaw kart jest kompletną 2-osobową grą zawierającą instrukcję i 128 podstawowych kart. Aby cieszyć się Star Realms na większą liczbę graczy, wystarczy połączyć ze sobą dwa lub więcej zestawów podstawowych.


Zawartość:
- Instrukcja
- 80 kart Talii Handlu
- 16 kart Zwiadowców
- 4 karty Żmij
- 10 kart Odkrywców
- 18 dwustronnych kart Autorytetu

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2019-12-03 Minimum formy, maksimum treści. autor: wasyl

W tym małym pudełeczku kryje się naprawdę nieograniczona liczba możliwych scenariuszy rozgrywek. Kilka podstawowych zasad (podział talii na 4 frakcje, podział na bazy i okręty, karty dostarczające waluty lub/i punktów ataków lub/i przywracające zdrowie) wspartych na mechaniźmie budowy talii (deck building) daje niesamowitą frajdę w każdej kolejnej - niby tej samej, a jednak toczącej się innymi torami - rozgrywce. Każdy gracz (ile by ich nie było, tj. w zamyśle 2, ale przy dwóch egzemplarzach może to być 3 lub 4 graczy) realnie decyduje o swojej strategii w danej partii: to czy w nurcie defensywnym skupi się na leczeniu ran (niebieska frakcja Floty Handlowej), czy uprzykrzy życie przeciwnikowi wytrącając mu karty z ręki (żółta frakcja Gwiezdnego Imperium), tudzież wypielęgnuje własną flotę pozbywając się nieefektywnego balastu słabszych kart (czerwona frakcja Kultu Maszyn), czy może po prostu skoncentruje się na ofensywnym wyniszczeniu wroga (zielona frakcja Blobów). Wreszcie, jak rozłoży proporcje ww. zdolności? Ostatecznie to właśnie zdolność reagowania na aktualną sytuację (to, jak rozbudowuje się przeciwnik lub sprzymierzeniec, jakie możliwości realizacji naszej strategii daje nam rząd handlu z (nie)możliwymi do kupna okrętami/bazami) może przybliżyć nas do wygranej.
Że jest losowość? Jakbym jej nie chciał pewnie grałbym tylko w szachy. Tutaj po prostu w zupełnie nienachalny - rzekłbym niemożliwy do udowodnienia - sposób, pozwala wygrać każdemu, kto ma jakiś pomysł na kolejny ruch, kolejkę. I tu właśnie upatrywałbym głównej przyczyny magnetyzmu tego tytułu: ciągłej naturalnej potrzebie doskonalenia "swojego podwórka (tj. floty)" z jednoczesnym zaniepokojeniem, co tam wyczaruje przeciwnik. Co więcej, dotyczy to tak starszych, jak i młodszych osób, tak zaawansowanych, jak i początkujących graczy (w dowolnej konfiguracji). Sam doświadczam, że "Star Realms" jest od dłuższego czasu najczęściej proponowanym tytułem przez moje 7. i 10. letnie córki (najczęściej w wariancie 2 vs 1). Zapewne z racji intensywności doznań z rozgrywki zmieszczonej w tak krótkim czasie. Do tego ta kompaktowość i trudno się dziwić, że pudełeczko jest jednym z pierwszych wyborów przy ustalaniu gry na jakikolwiek wyjazd.
dodano: 2019-10-14 Szybka pozycja pojedynkowa - wciąga jak bagno :) autor: Eldaril

W zasadzie gra legenda. Parenaście minut naparzanki w kosmosie. Szybki, w pieron losowy deckbuilding z ogromnym syndromem kolejnej partii.
Idzie w to zagrać z każdym i wszędzie. Wyjaśniasz przeciwkowi, że to są karty i w zasadzie już możesz grać ;)
Nie lubię gier, w których losowość jest odgrywa tak wielką rolę, ale Star Realms jest wyjątkiem. Może ona wkurza, jak karty nie podejdą, ale ta frajda jak się wyciągnie turbo combo... Bezcenna :)
Wiele razy po przegranej rzucałem o ścianę kartami i wychodziłem z pokoju... Za 2 minuty wracałem po rewanż ;)
Za mniej niż 50 zł dostajesz grę, która bardzo szybko uzyska u Ciebie status "gry, w którą rozegrałem najwięcej partii"
dodano: 2018-10-29 Kapitalna 2-osobówka autor: pawelacb

Star Realms poznałem poniekąd przez przypadek, kiedy dosiadłem się do gościa na festiwalu "Gramy" w Gdańsku. Rozegraliśmy 2 partie, a ja poszedłem kupić pudełeczko.

Jako fan deckbuildingu i Dominiona, byłem oczarowany prostotą mechaniki i dynamiką rozgrywki. Dużo łatwiej jest mi ją zabrać ze sobą na wyjazd niż wielkie pudło Dominiona. Malutkie, kieszonkowe pudełeczko zapewnia masę zabawy dla 2 graczy. Gra się szybko, a po partii jest syndrom "jeszcze jednej partii" :)

Partii na żywo rozegrałem kilkadziesiąt, natomiast w aplikacji na smartfona ponad 150 z przeciwnikami online, a z AI pewnie koło 300 i... dalej mi się nie znudziła ;)

Co ciekawe, zagranie tylu partii w Star Realms (zwłaszcza z AI), sprawdziło, że zupełnie inaczej podchodzę do partii w Dominiona. Dużo lepiej gram w tego klasyka dzięki umiejętnościom zdobytym w Star Realms.

Za taką cenę jest to produkt praktycznie idealny. Niewielkie wady, które wymieniłem poniżej, są dla przeciętnego gracza spokojnie do pominięcia. Gorąco polecam fanom deckbuildingu, jak również osobom zaczynającym przygodę z planszówkami - będzie to dobry gateway do mechaniki deckbuildingu.

Plusy
- szybka, dynamiczna rozgrywka
- pocket size sprawia, że grę można zabrać praktycznie wszędzie
- banalne zasady, łatwo nauczyć nowych graczy

Minusy
- pudełko zbyt małe, żeby pomieścić karty z koszulkami
- karty do punktacji można od razu odłożyć na półkę i używać appki na komórkę (np. SR score)
- polskie tyły kart wyglądają inaczej od angielskich przez co granie z boosterami angielskimi jest utrudnione (chyba że kupi się koszulki przezroczyste od frontu, a kolorowe z tyłu)
dodano: 2018-01-24 szybka karciana konfrontacja w kosmosie autor: Miszon

Szybka, prosta, konfrontacyjna, karciana gra oparta na bezpośredniej walce przeciwko sobie. Łatwa do wytłumaczenia, 5 minut i można grać, po drugim ruchu już wiesz o co chodzi: stopniowo budujesz własną talię, zwracając uwagę na to, by jak najlepiej wykorzystać właściwości każdej z frakcji, a przede wszystkim to, że karty jednej frakcji niejako wspierają się wzajemnie, wzmacniając swoje moce.

Każdy ma swoją bazę, kupuje karty reprezentujące statki i bazy w jego flocie i atakuje wroga, kiedy jednemu z graczy "życie" spadnie do 0 punktów, przegrywa. Gra jest bardzo wciągająca i niedługa (ok. 30-40 minut), od razu ma się ochotę na szybki rewanż :-) .
dodano: 2018-01-10 Karciana Bijatyczka autor: Konrad Wróblewski

Co prawda więcej rozegrałem rozgrywek przez komórkę/ steam niż karty, ale platforma się nie liczy a ilość partii świadczy o zainteresowaniu. Ja rozegrałem około 400-500. Zalety:
-zwycięstwo nie jest pisane tylko przez używanie jednej rasy
-proste, przejrzyste karty, zasady wg. mnie łatwiejsze niż w cthulhu
-kombinacje, ścieżki rozwoju, które sprawiają, że gra sie nie nudzi
-ciekawa ilość dodatków, niestety w języku ang.
Wady:
-karty punktacji, które są beznadziejne, po prostu wylądowały w moim przypadku do kosza. Proponuje używać komórki/ kalkulatora lub 4 kostek 10-ściennych po 2 na gracza
-małe pudełeczko, które z jednej strony jest kompaktowe, ale gdy okoszulkujemy karty stanie się po prostu za małe.
-2 talie, aby grać w więcej niż 2 osoby
Jeżeli ktoś lubił w dzieciństwie gry jak yugioh to serdecznie polecam :)
dodano: 2017-12-21 Świetna Gra autor: aherian

1.Szybka
2.Zasady łatwo wytłumaczyć nowym graczom
3.Możliwość stosowania różnych taktyk
4.Wciągająca - budujesz flotę aby zniszczyć przeciwnika
5.Ma klimat
dodano: 2017-10-25 autor: flowermaiden

Star Realms jest świetną, szybką karcianką w klimatach bitew w kosmosie. Dwie osoby budują swoje decki, kupują nowe karty statków lub stacji kosmicznych 4 różnych frakcji. Te karty, gdy zagrane, dają zasoby do dalszego rozwijania swojej talii, punkty ataku do niszczenia przeciwnika lub pozwalają wyrzucić z tali jakąś niepotrzebną blotkę. Pojedynki kończą się szybko - po ok. 15-20 minutach można spokojnie zacząć rewanż;-)

Karty są bardzo dobrej jakości a grafiki mają fajnym klimat s-f. Dużo tu zależy od losowego doboru kart na rękę - jak to w karciance. Jednak to jak zbudujemy swoją talię, daje możliwość zagrywania bardzo satysfakcjonujących kombosów w dalszej części gry. No i potrafi podnieść tętno od emocji!

Bardzo polecam tę grę. Za taką cenę mieć małą, sprytną i miodną grę do pojedynków, to świetna inwestycja.