gry planszowe karciane > Wyspa Kwitnącej Wiśni
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Wyspa Kwitnącej Wiśni

Wyspa Kwitnącej Wiśni

Wyobraź sobie układanie puzzli, w których o pasujące Ci elementy musisz walczyć ze znajomymi. Właśnie wyobraziłeś sobie WYSPĘ KWITNĄCEJ WIŚNI.

cena:

44.90 PLN
dostępność: u dostawcy
wysyłamy w: 3-5 dni

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:

liczba graczy: od 2 do 5
wiek: od 8 lat
czas gry: od 30 do 40 min.

wydawca: Lucrum Games (2017)
projektant: Kalle Malmioja

wersja językowa: polska

Opis

Cesarz Japonii zebrał architektów i nakazał, aby u podnóża góry Fudżi powstało miasto godne Cesarstwa. Architekci przyjęli wyzwanie. W tajemnicy zbierali pomysły, a gdy się wreszcie spotkali… odsłonili karty.

Wyspa Kwitnącej Wiśni (org. Honshu) to prawdziwa perełka wyszukana na targach w Essen 2016 u fińskiego wydawcy Lautapelit.fi. Patent na jakim opiera się rozgrywka można opisać jako unikalne połączenie mechaniki trick-taking i układania własnej planszy na zasadach znanych z takich gier jak Patchistory, czy na nasz rodzimy Witkacy. Ujmując rzecz jeszcze prościej to mieszanka gry karcianej i puzzli, w których o pasujące nam elementy musimy twardo zawalczyć z przeciwnikami.

Zasady można wytłumaczyć raptem w kilka minut:

Wykładacie karty walcząc o kolejność ich dobierania, aby zyskać przewagę możecie użyć zmagazynowanych zasobów.
Dokładacie zdobytą kartę do swojego projektu (budowanej przez siebie mapy) powiększając miasta i budując fabryki w otoczeniu lasów i jezior.
Mapy, fabryki, lasy i jeziora przynoszą punkty na koniec gry. Gracz-architekt, który wykonał najbardziej prestiżowy projekt zyskuje względy i uznanie samego Cesarza. Krótko mówiąc, zostaje zwycięzcą.
W ramach tych prostych reguł znajdziecie szerokie pole dla różnych taktyk i ciekawych decyzji. Tym bardziej, że jedną z zasad punktacji wybieracie losowo spośród 8 dostępnych w grze. Zarówno gracze lubujący się w interakcji, jak i wielbiciele „uprawy własnego poletka” znajdą w Wyspie Kwitnącej Wiśni coś dla siebie.

Zawartość pudełka:

40 kostek zasobów;
6 kart początkowych;
60 kart architektów;
8 kart specjalnego punktowania;
5 kart kolejności graczy;
5 kart podsumowania punktacji;
1 instrukcja w języku polskim

Jak to wygląda ?

Recenzje naszych klientów:

nie ma jeszcze żadnej recenzji