gry planszowe karciane > Summoner Wars Druga Talia - Elfy Cienia
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Summoner Wars Druga Talia - Elfy Cienia

Summoner Wars Druga Talia - Elfy Cienia

Druga talia frakcji do Summoner Wars

cena:

36.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Cube (2016)

wersja językowa: polska
UWAGA: Dodatkowy rabat 10% w przypadku odbioru zamówienia w sklepie lub zakupu na miejscu w tygodniu premiery!
Zakup talii w przedsprzedaży uprawnia do udziału w organizowanym przez Nas turnieju w dniu 16.07

Opis


Druga talia Bagiennych Orków przedstawia całkowicie nową gotową talię.

Talia jest gotowa do gry, jak również może posłużyć do stworzenia własnej talii wraz z innymi zestawami do gry Summoner Wars: Mistrzowie Przywołań.

Nowy Mistrz Przywołań Bagiennych Orków wyróżnia się ciągle działającą zdolnością na swoje jednostki. Oplecione Mury charakteryzują jak zawsze tę frakcję. Kolejne sposoby jak uprzykrzyć przeciwnikowi życie kryją się wśród tej talii.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2016-10-04 Zabójca wychodzi z cienia autor: adalbert1

Druga talia Elfów Cienia pozwala na grę bardzo ofensywną.
Zabójcza zdolność Saturosa (mistrza przywołań) – pozwala mu, po zabiciu jednostki na połowie przeciwnika, położyć z ręki jednostkę podstawową na opróżnionym polu. Kładziesz takie Krwawe Smoczysko, a ono natychmiast może poruszyć się o 1 pole i zaatakować ze zwiększoną siłą - nieźle. Niesłychanie przydatnymi jednostkami są Wojownicy Cienia, których przed ich ruchem możesz położyć na polu sąsiadującym z twoją zranioną jednostką (tak, nawet po jej wcześniejszym poruszeniu). Jest to szczególnie niebezpieczne dla mistrzów przywołań o niewielkiej wytrzymałości. Egzekutor jest ok. Strzela dwukrotnie, jeśli się nie poruszy w danej turze.
Czempioni to Shiq (wartość ataku aż 4), Zhant (może wesprzeć mobilność oraz siłę ataku jednostek podstawowych) i Uriel (jeżeli zaczyna turę na stronie przeciwnika, może zaatakować dowolną jego jednostkę, również mistrza przywołań).
Bardzo mocne są również wydarzenia: Potężniejsze Krwawe Przywołanie, Unicestwienie, Bezwzględne Natarcie i Pomsta.
Po tym wszsytkim ktoś może pomysleć, że Saturos jest prawie nie do pokonania. Oczywiście tak nie jest (taki np. Krusk może spać dość spokojnie), aczkolwiek trzeba się nauczyć przeciwstawiać jego zabójczym sztuczkom.