gry planszowe karciane LCG > Warhammer: Inwazja - Karaz-a-Karak
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Warhammer: Inwazja - Karaz-a-Karak

Warhammer: Inwazja - Karaz-a-Karak

Czwarty Zestaw Bitewny z Cyklu Stolicy

cena:

41.50 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:



wydawca: Galakta
nr katalogowy: PL-WHI26

wersja językowa: polska

Opis


W wielkiej krasnoludzkiej twierdzy Karaz-a-Karak wrze jak w tyglu. Inżynierowie budują potężne machiny, a w ukrytych głęboko wewnątrz góry kuźniach kowale wykuwają runy
mocy.

Karaz-a-Karak to czwarty Zestaw Bitewny z Cyklu Stolicy, serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.

W tym 60-kartowym zestawie znajduje się 20 różnych, nie widzianych nigdzie wcześniej kart, zaprojektowanych tak, aby wzmocnić istniejące talie i rozbudować różnorodność gry Warhammer: Inwazja.


ZAWIERA KARTY  61-80  „CYKLU STOLICY”.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2012-03-13 autor: Michał Barcikowski

Karaz-a-karak jest to czwarty dodatek z cyklu Stolic do gry karcianej Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Chaos, Zielonoskórzy oraz Mroczne Elfy walczą pomiędzy sobą. Sam cykl Stolic bazuje na rozwijaniu zdolności stolic oraz wspieraniu legend. Ten dodatek będzie najbardziej wspierał jednostki Krasnoludów. Natomiast przejdźmy do tego co ciekawego możemy znaleźc w tym dodatku:

Poszukiwacz Wiedzy - jest to jednostka krasnoludów o koszcie 2 + lojalność o sile 1 wytrzymałości 2, która mówi kiedy zagrywasz taktykę umieść na tej karcie żeton zasobów, po czym można owe zasoby przerzucać na inną kartę na której znajduje się już żeton zasobów. dosyć ciekawa karta, ale raczej ciężko będzie z taką talią dla krasnoludów, ale w połączeniu z elfami....

Kuźnia serca - wsparcie za 2 z 1 młotkiem. Jeśli je położymy na królestwie to obniżamy koszt zagrania kazdej zagranej przez nas karty runów o 1. Dosyć ciekawa jeżeli myślisz nad talią na runach w innym przypadku raczej odpada.

Wielkie działo z karak, jest fortyfikacją za 2, które wykorzystuje rozwinięcia. Akcja: kiedy ta strefa zostanie zaatakowana poświęć X rozwinięć w tej strefie aby zadać po 2 obrażenia x atakującym jednostkom. Naprawdę fajna sprawa dla krasnoludów. Już widzę jak ta karta niszczy szarżę naporów orczych :D

Natomiast bez śladu jest wisienką na torcie. Jest to taktyka za 1 z akcją odrzuć ze swojej ręki kartę o lojalności X , aby zadać X obrażeń wybranej broniącej się jednostce.

Oczywiście dostajemy masę innych równie ciekawych kart, ale nie będę wam opisywac wszystkich, lepiej sami otwórzcie swojego battle packa i cieszcie się nowościami, które umocnią wasze talie :) Polecam każdemu, kto lubi karcianego warhammera!