gry planszowe karciane LCG > Warhammer: Inwazja - Żelazna Skała
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Warhammer: Inwazja - Żelazna Skała

Warhammer: Inwazja - Żelazna Skała

Trzeci zestaw bitewny z Cyklu Stolicy

cena:

41.50 PLN
dostępność: u dostawcy
wysyłamy w: 3-5 dni

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Galakta
nr katalogowy:PL-WHC25

wersja językowa: polska

Opis


W Żelaznej Skale zbiera się horda orków gotowych walczyć, zabijać i grabić. Żaden kraj nie jest bezpieczny, gdy Zielonoskórzy ruszają na wojnę…

Żelazna Skała to trzeci Zestaw Bitewny z Cyklu Stolicy, serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.

W tym 60-kartowym zestawie znajduje się 20 różnych, nie widzianych nigdzie wcześniej
kart, zaprojektowanych tak, aby wzmocnić istniejące talie i rozbudować różnorodność gry Warhammer: Inwazja.

ZAWIERA KARTY  41-60  „CYKLU STOLICY”.

To nie jest samodzielna talia. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Gry karcianej Warhammer: Inwazja.

 

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2012-03-13 autor: Michał Barcikowski

Żelazna Skała jest to trzeci dodatek z cyklu Stolic do gry karcianej Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Chaos, Zielonoskórzy oraz Mroczne Elfy walczą pomiędzy sobą. Sam cykl Stolic bazuje na rozwijaniu zdolności stolic oraz wspieraniu legend. Ten dodatek będzie najbardziej wspierał jednostki Orków. Natomiast przejdźmy do tego co ciekawego możemy znaleźc w tym dodatku:

Szalony Ząb Żelazna Noga jest to bohatera dla zielonoskórych, który pozwala dopakować jednostkę orków o liczbę lojalności, lecz niestety później tę jednostkę trzeba poświęcić Ponadto ma aż 5 żywotności. Żyć nie umierać

Ciskacz zębaczy. Jeśli tę jednostkę położymy na polu bitwy, i będziemy jej dzielnie bronić, to wróg będzie otrzymywać sporo niebezpośrednich obrażeń, czy się opłaca tego nie wiem. Ale zawsze warto spróbować

Snotlińska Zasadzka to taktyka orcza o koszczie 2 z naprawdę genialną zdolnością! Akcja: Odrzuć ze swojej ręki kartę o lojalności X, aby odrzucić wybranemu graczowi X żetonów zasobów, trochę przepakowana, ale czemu nie!

Zembowy rytuał Morka to taktyka orcza za 0, która ma naprawdę fajną akcję: Poświęć jednostkę orczą, aby umieścić w grze jednostkę z ręki, następnie zadaj 3 obrażenia jednej ze stref swojej Stolicy. Niedość że odrodzisz swoją jednostkę to jeszcze możesz wykorzystać umiejętność Skarsnika i Gobbli :)

Błogosławieństwo Asuryana to wsparcie za 2 z ciekawą zdolnością. Dodaje się tę kartę do karty czarodzieja, następnie kiedy ta jednostka nie atakowała, to pod koniec fazy pola bitwy, można wziąć kartę zaklęcia ze stosu kart odrzuconych i położyć ją na wierzchu talii, bardzo fajne wsparcie, które naprawdę może przypakować HE.

Oczywiście dostajemy masę innych równie ciekawych kart, ale nie będę wam opisywac wszystkich, lepiej sami otwórzcie swojego battle packa i cieszcie się nowościami, które umocnią wasze talie :) Polecam każdemu, kto lubi karcianego warhammera!
dodano: 2012-01-22 kilka dobrych kart autor: Łukasz Posadowski

Skała wprowadziła Orki na wyżyny obecnego turniejowego meta. Możliwość wystawienia Grimgora, czy Krwiopijca z ręki za 0, misja niszcząca rozwinięcia, nowy zębacz dla tropiciela (średni, ale zawsze).
Siła dodatku przejawia się w kilku dobrych kartach dla innych niż Orkowie frakcji. Imperium ma jednostkę 2/2 za 2 surowce - dobra rzecz do wystawiania szybkiej Legendy, HElfy mają kartę do recyklingu zaklęć a Chaos dostanie karty za paczenie własnych jednostek - dobre do Korvaka i Dysku Tzeencha, DaemonSworda i innych kart związanych ze spaczeniem. Także jak na dodatek z cyklu stolicy inne frakcje dostały niezłe karty, ale sami Orkowie, poza rewelacyjnym Rytuałem Morka, nie mają czego świętować.