gry planszowe karciane LCG > Warhammer: Inwazja - Kraina Króla Feniksa
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Warhammer: Inwazja - Kraina Króla Feniksa

Warhammer: Inwazja - Kraina Króla Feniksa

Drugi zestaw bitewny w Cyklu Stolicy

cena:

41.50 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:



wydawca: Galakta
nr katalogowy: PL-WHC24

wersja językowa: polska

Opis


Kraina Króla Feniksa to drugi Zestaw Bitewny z Cyklu Stolicy, serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym
zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.

 W tym 60-kartowym zestawie znajduje się 20 różnych, nie widzianych nigdzie wcześniej kart, zaprojektowanych tak,
aby wzmocnić istniejące tali

ZAWIERA KARTY  21-40  „CYKLU STOLICY”.

To nie jest samodzielna talia. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Gry karcianej Warhammer: Inwazja.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2012-03-12 autor: Michał Barcikowski

Kraina Króla Feniksa jest to drugi dodatek z cyklu Stolic do gry karcianej Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Chaos, Zielonoskórzy oraz Mroczne Elfy walczą pomiędzy sobą. Sam cykl Stolic bazuje na rozwijaniu zdolności stolic oraz wspieraniu legend. Ten dodatek będzie najbardziej wspierał jednostki Wysokich Elfów. Natomiast przejdźmy do tego co ciekawego możemy znaleźc w tym dodatku:

Morski Lord Aislinn jest dosyć ciekawym bohaterem elfickim, jego zdolność pozwala na niszczenie rozwinięć kiedy tylko zagrasz czarodzieja lub bohatera, dosyć ciekawa zdolność, ale raczej nie przydatna. a napewno nie aż w takim stopniu.

W dodatku dostajemy nowego smoka o koszcie 10(OMG?!) z 5 siły i 5 wytrzymałości o postrachu 2 (tutaj już nieco lepiej ;]) ponadto możemy obniżyć koszt zagrania Gwiezdnego smoka o 1 za każdą kartę zaklęcia na stosie kart odrzuconych. Witajcie decki na smokach i zaklęciach!

Strzały z Ilthilmaru które się dołącza do kontrolowanej przez siebie jednostki elfów. Ta karta wchoidzi do gry z 3 zasobami. Kiedy się zdejmuje jeden żeton z tej karty to można zadać obrażenie wybranej atakującej jednostki

Ponadto dwie karty które mogą z sobą współgrać. Ochrona Feniksa za 0 która mówi, że ta strefa nie może być atakowana, lecz przeciwnik może odrzucić kartę z ręki, aby wyłączyć tę zdolność raz na turę. ale dostajemy za to jelenia ze świętej polany za 2, który ma zdolność: Kiedy ta strefa jest atakowana atakujący gracz nie może aktywować akcji, chyba fajne kombo co? :)

Oczywiście dostajemy masę innych równie ciekawych kart, ale nie będę wam opisywac wszystkich, lepiej sami otwórzcie swojego battle packa i cieszcie się nowościami, które umocnią wasze talie :) Polecam każdemu, kto lubi karcianego warhammera!