gry planszowe karciane LCG > Warhammer: Inwazja - Kometa z dwoma warkoczami
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Warhammer: Inwazja - Kometa z dwoma warkoczami

Warhammer: Inwazja - Kometa z dwoma warkoczami

Trzeci Zestaw Bitewny z Cyklu Morrslieba

cena:

41.50 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:



wydawca: Galakta
nr katalogowy: PL-WHI18

wersja językowa: polska
Dodatek będzie dostępny od 27.04.11

Opis


Gdy Morrslieb osiąga pełnię, a siły chaosu wylewają się z północy, banda łupieżców zagraża karawanie uchodźców. Na ich drodze stoją tylko łowca czarownic, uczeń czarodzieja i garstka żołnierzy.

Kometa z Dwoma Warkoczami to trzeci Zestaw Bitewny z Cyklu Morrslieba, serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach. W tym 60-kartowym zestawie znajduje się 20 różnych, całkowicie nowych kart, które wzmocnią istniejące talie, czyniąc grę jeszcze bardziej emocjonującą.

ZAWIERA KARTY 41-60 „CYKLU MORRSLIEBA”.

To nie jest samodzielna talia. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Gry karcianej Warhammer: Inwazja.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2012-03-12 autor: Michał Barcikowski

Kometa z dwoma warkoczami jest to trzeci dodatek z cyklu Morrslieba do gry karcianej Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Chaos, Zielonoskórzy oraz Mroczne Elfy walczą pomiędzy sobą. Sam cykl Morrslieba bazuje na łączeniu zdolności kart z wykładaniem rozwinięc (krasnoludy dostają coś naprawdę wspaniałego dla ich talii!). Natomiast przejdźmy do tego co ciekawego możemy znaleźc w tym dodatku:

Mistrz Run krasnoludzki kapłan o koszcie 3 1 młotku i 2 wytrzymałości, który może wydawać żetony z jego karty aby zagrywać taktyki. A dostaje je poprzez zagrywania rozwinięcia z ręki.

Skarsnik i gobbla to bohater goblini, który ma naprawdę fajną zdolność, a mianowicie: Usuń 3 obrażenia z tej jednostki, aby zadać 1 obrażenie każdej strefie Stolicy przeciwnika następnie wylosuj kartę. Także z kartami ,które będą zadawały obrażenia naszym jednostkom, które będą zadawały obrażenia DO 3 Skarsnikowi będą naprawdę wymiatały, i nie aż tak trudno będzie użyć tej zdolności, aczkolwiek jeżeli przewnik przypadkiem doda dodatkowy jeden punkt obrażeń na niego to niestety umiera :(

Szaman orków jest jednostką orczą, która będzie idealnie współgrała ze skarsnikiem i gobblą ponieważ może przesunąć x obrażeń z tej strefy stolicy na wybraną kontrolowaną jednostkę, co prawda muszą nam zostać zadane obrażenia na stolice, ale zawsze coś ;]

Oczywiście dostajemy masę innych równie ciekawych kart, ale nie będę wam opisywac wszystkich, lepiej sami otwórzcie swojego battle packa i cieszcie się nowościami, które umocnią wasze talie :) Polecam każdemu, kto lubi karcianego warhammera!
dodano: 2012-01-22 dodatek dla Chaosu autor: Łukasz Posadowski

Dodatek kupiłem z pewnym opóźnieniem, więc tylko kilka kart przetrwało próbę czasu. Przede wszystkim Czarnoksiężnik Tzeencha (znany wśród graczy turniejowych jako Ptasior) jest najlepszą kartą do kontrolnego Chaosu jaka do tej pory powstała. Mamy też darmowy młotek dla Orków i Awangardę dla HElfów przekierowującą obrażenia. Z kart czasami jeszcze granych jest Światło Morsliba i chyba koniec. Dla graczy Chaosu dodatek obowiązkowy. Reszta może kupić później.