gry planszowe karciane LCG > Warhammer: Inwazja - Proroctwo Zagłady
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Warhammer: Inwazja - Proroctwo Zagłady

Warhammer: Inwazja - Proroctwo Zagłady

Pierwszy Zestaw Bitewny z cyklu Morrslieba

cena:

41.50 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2

wydawca: Galakta
nr katalogowy: PL-WHI16

wersja językowa: polska

Opis


Okrucieństwo i podstępność to znaki rozpoznawcze Mrocznych Elfów, jak zwykle gotowych uderzyć na znienawidzonych wrogów.

Proroctwo Zagłady to pierwszy Zestaw Bitewny z Cyklu Morrslieba, serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach. W tym 60-kartowym zestawie znajduje się 20 różnych, całkowicie nowych kart, które wzmocnią istniejące talie, czyniąc grę jeszcze bardziej emocjonującą.

ZAWIERA KARTY 1-20 „CYKLU MORRSLIEBA”.

To nie jest samodzielna talia. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Gry karcianej Warhammer: Inwazja. 

 

 

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2012-03-11 W porządku autor: Michał Barcikowski

Proroctwo zagłady jest to pierwszy dodatek z cyklu Morrslieba do gry karcianej Warhammer Inwazja, w której 6 frakcji: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Chaos, Zielonoskórzy oraz Mroczne Elfy walczą pomiędzy sobą. Sam cykl Morrslieba bazuje na łączeniu zdolności kart z wykładaniem rozwinięc (krasnoludy dostają coś naprawdę wspaniałego dla ich talii!). Natomiast co ciekawego możemy znaleźc w tym dodatku:

Jadowity Wywern - orcza jednostka o koszcie 4 która posiada 2 młotki oraz 6(aż 6!) wytrzymałości. Nie ma żadnej zdolności, ale przy takim zestawieniu statystyk szczęka opada ;)

Zagroda dzików - orcze wsparcie 2 koszt 1 siły ale z jaką zdolnością! Jednostki w strefie pozbawionej rozwinięc tracą swoją siłę. Napory bez problemu będą się przebijały przez wrogów! :)

Ponadto 2 ciekawe combo genne karty HE które podczas atakowania będą mogły sprawdzic czy na wierzchu talii nie ma jednostki HE o koszcie 3 lub mniejszym/ 2 lub mniejszym, jeżeli tak to się je umieszcza w polu bitwy jako atakujące, nie fajne? :)

Oczywiście dostajemy masę innych równie ciekawych kart, ale nie będę wam opisywac wszystkich, lepiej sami otwórzcie swojego battle packa i cieszcie się nowościami, które umocnią wasze talie :) Polecam!
dodano: 2011-03-04 ciekawy początek nowego cyklu autor: Marcin Grzelak

Sam dodatek niestety (w sytuacji obecnego balansu) daje duży bonus dla sojuszu ludzi, krasnali i elfów... głównie ze względu na fakt, iż szczególnie te dwie pierwsze rasy świetnie operują rozwinięciami, mają największą łatwość z szybkim i bezbolesnym ich wystawianiem - a kluczowe karty nowego dodatku bardzo komplikują życie tym, którzy tych rozwinięć nie mają. Jest to duży minus w kontekście balansu ale przyznać go można tylko gdy otrzymamy pozostałe części cyklu, póki co może być tylko zaoczny jako, że oceniać trzeba całość serii.

W zasadzie większość kart w dodatku jest fajnych, dużo wnoszących i z potencjałem :) To cieszy. Najwięcej dostaje Imperium, Czołg Parowy a przede wszystkim nowa misja będzie zmorą wielu graczy. Nowy support bardzo grywalny vs decki które bazują na jednostkach. Krasnale otrzymały jednostkę wzmacniającą budowę rozwinięć oraz niezłe wsparcie. Elfy to przede wszystkim dwie ciekawe jednostki oraz całkiem niezłe wsparcie.

Dla destro wszystkie karty tracą w obliczu dużo mniejszej możliwości niszczenia rozwinięć w proporcji do możliwości ich budowy.
Siły zniszczenia to głównie bonus dla Mrocznych Elfów, w perspektywie bardzo ciekawy, dwie jednostki o niskim koszcie i dość grywalne plus wsparcie z masowym obniżaniem HP. Orki dwie fajne jednostki choć drogie jak na Orki, wsparcie uniemożliwiające obronę w strefach bez rozwinięć. Ciekawe w połączeniu z orczym zapałem do niszczenia :) rushowe talie będą miały problem ze względu na nowe supporty orderu. Chaos.. eh, faja jednostka (choć mogła by być lepsza), ciekawe wsparcie dające młotki no i karta porażka roku czyli support ze spaczeniem.. zdecydowanie rozczarowujące.
Do kompletu karty neutralne leśnych elfów, bardzo grywalna jednostka, średnio grywalny drzewiec i wydaje się niegrywalna taktyka.

Sam dodatek oceniam na 5 bo jednak ilość kart grywalnych jest znacząca. Ilustracje mają różny poziom, część fajna cześć mi się nie podoba kompletnie. Oddzielna ocena pojedynczego dodatku jeśli chodzi o utrzymanie balansu 1/5.