GRY KARCIANE LCG
Warhammer: Inwazja - Krwawiące Słońce
Szósty zestaw bitewny z Cyklu Wrogów do Warhammer Inwazja
cena:
41.50 PLNwysyłamy w: niedostępny
Podstawowe informacje:
liczba graczy: 2
wydawca: Galakta
nr katalogowy: PL-WHI14
wersja językowa: polska
Opis
Pogłoski przywiodły nieustraszoną kompanię Wysokich Elfów do jednej z sekretnych kuźni Mrocznych Elfów. Teraz członkowie elitarnego oddziału stają przed szansą zniszczenia źródła śmiercionośnego arsenału swoich znienawidzonych rywali.
ZAWIERA KARTY 101-120 „CYKLU WROGÓW”.
To nie jest samodzielna talia. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Gry karcianej Warhammer: Inwazja.
Krwawiące Słońce wprowadziło na turniejową scenę Inwazji nową orkową talię, zwaną u nas Reanimator. Polega na wystawianiu dużych jednostek jako rozwinięcia, poświęcaniu ich i wskrzeszaniu. Gra się tym bardzo fajnie i do tej pory ta strategia ma wielu zwolenników. Można ją złożyć "pół-rushowo", lub bardziej kontrolnie, można też połączyć z Isearą. Na każdym turnieju jest co najmniej jedna taka konstrukcja.
Poza tym karty są w miarę dobre, chociaż bez jakiś wielkich rewelacji. Chaos dostał jednostkę działającą z kartami chorób i kilka osób nawet próbowało tym grać. Krasnoludy mogą wskrzeszać karty budowli. Neutralny Rycerz Graala okazał się być gwoździem do trumny obecnego meta turniejowego, torując drogę Imperium z misją Odwiedź Nawiedzone Miasto.
Warto mieć właśnie ze względu na reanimatora.