gry planszowe karciane LCG > Warhammer: Inwazja - Krwawiące Słońce
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Warhammer: Inwazja - Krwawiące Słońce

Warhammer: Inwazja - Krwawiące Słońce

Szósty zestaw bitewny z Cyklu Wrogów do Warhammer Inwazja

cena:

41.50 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2

wydawca: Galakta
nr katalogowy: PL-WHI14

wersja językowa: polska

Opis


Pogłoski przywiodły nieustraszoną kompanię Wysokich Elfów do jednej z sekretnych kuźni Mrocznych Elfów. Teraz członkowie elitarnego oddziału stają przed szansą zniszczenia źródła śmiercionośnego arsenału swoich znienawidzonych rywali.


ZAWIERA KARTY  101-120 „CYKLU WROGÓW”.

To nie jest samodzielna talia. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Gry karcianej Warhammer: Inwazja.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2011-06-05 rewelacja autor: Łukasz Posadowski

Krwawiące Słońce wprowadziło na turniejową scenę Inwazji nową orkową talię, zwaną u nas Reanimator. Polega na wystawianiu dużych jednostek jako rozwinięcia, poświęcaniu ich i wskrzeszaniu. Gra się tym bardzo fajnie i do tej pory ta strategia ma wielu zwolenników. Można ją złożyć "pół-rushowo", lub bardziej kontrolnie, można też połączyć z Isearą. Na każdym turnieju jest co najmniej jedna taka konstrukcja.
Poza tym karty są w miarę dobre, chociaż bez jakiś wielkich rewelacji. Chaos dostał jednostkę działającą z kartami chorób i kilka osób nawet próbowało tym grać. Krasnoludy mogą wskrzeszać karty budowli. Neutralny Rycerz Graala okazał się być gwoździem do trumny obecnego meta turniejowego, torując drogę Imperium z misją Odwiedź Nawiedzone Miasto.
Warto mieć właśnie ze względu na reanimatora.