GRY KARCIANE LCG
Warhammer: Inwazja - Czwarty Kamień Ścieżki
Piąty Zestaw Bitewny z Cyklu Wrogów
cena:
41.50 PLNwysyłamy w: niedostępny
Podstawowe informacje:
liczba graczy: 2
wydawca: Galakta
nr katalogowy: PL-WHC13
kod kreskowy: 9781589949164
wersja językowa: polska
Opis
Kamienie Ścieżek, źródła czystości, pomagają panować nad Wiatrami Magii. Te monolity przyczyniają się do impasu pomiędzy Wysokimi, a Mrocznymi Elfami, dlatego jeśli istnieje szansa ich splugawienia, rodacy Malekitha podejmą wyzwanie.
Czwarty Kamień Ścieżki to piąty Zestaw Bitewny z Cyklu Wrogów, serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach. W tym 60-kartowym zestawie znajduje się 20 różnych, całkowicie nowych kart, które wzmocnią istniejące talie, czyniąc grę
jeszcze bardziej emocjonującą.
ZAWIERA KARTY 81-100 „CYKLU WROGÓW”.
To nie jest samodzielna talia. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Gry karcianej Warhammer: Inwazja.
Recenzje naszych klientów:
zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną
dodano: 2011-01-20
krasie rządzą
autor:
Łukasz Posadowski
Wypuszczając ten BP firma FFG miała prawdopodobnie tylko jeden cal: podniesienie siły Krasnoludów poza jakikolwiek limit. Obydwie karty są niewiarygodnie mocne (choć nie tak mocne jak Załoga Działa, albo Tunele Górnicze) i stwarzają duże kłopoty dla innych ras. Tylko Imperium, i to zakładając odpowiednie podejście Vereny, ma jeszcze z nimi realne szanse.
Dobre Elfy wzmocniły swoją strategię niebezpośrednich obrażeń oraz zyskały nową - zadawania obrażeń własnym jednostkom w zamian za różne korzyści. Są już 3 tego rodzaju jednostki, co w połączeniu z leczeniem daje pewne rezultaty.
Orkowie mają wielkiego Trolla, który jest świetną odpowiedzią na niebezpośrednie obrażenia oraz Runę Złośliwości, ale będzie problem z jego wystawieniem (6+3 lojalki).
Chaos dostał jedno wsparcie, o którym długo dyskutowano. Biorąc pod uwagę siłę Chaosu na dzisiaj, to każda karta (nawet średnia) jest ważna.
Imperium ma "małego Gormana" - 2/2 za 2 złota, który również sam się wypala.
Z kart neutralnych doszła taktyka za 0 dla Order, która pozwala na ułożenie żetoniku na karcie misji. Co prawda jeszcze nie znalazłem dla niej sensownego zastosowania (poza starym kombosem Grudge Thworer / Militia / Return to Glory), ale karty misji pojawiają się w mojej głowie znacznie częściej, niż poprzednio. Jest również jednostka 1/2 za 2, ale w praktyce za 1, gdyż po wejściu do gry zabiera przeciwnikowi 1 złota. Dosyć często grana.
Kamień Ścieżki nie jest jakimś szczególnie udanym BP, ale krasie po prostu muszą go mieć. Elfy dostały pewne wzmocnienie, które pozwala spokojniej grać na kombosach z indirect damage i nie obawiać się odporności jednostek, czy innych anulowaczy.





Wypuszczając ten BP firma FFG miała prawdopodobnie tylko jeden cal: podniesienie siły Krasnoludów poza jakikolwiek limit. Obydwie karty są niewiarygodnie mocne (choć nie tak mocne jak Załoga Działa, albo Tunele Górnicze) i stwarzają duże kłopoty dla innych ras. Tylko Imperium, i to zakładając odpowiednie podejście Vereny, ma jeszcze z nimi realne szanse.
Dobre Elfy wzmocniły swoją strategię niebezpośrednich obrażeń oraz zyskały nową - zadawania obrażeń własnym jednostkom w zamian za różne korzyści. Są już 3 tego rodzaju jednostki, co w połączeniu z leczeniem daje pewne rezultaty.
Orkowie mają wielkiego Trolla, który jest świetną odpowiedzią na niebezpośrednie obrażenia oraz Runę Złośliwości, ale będzie problem z jego wystawieniem (6+3 lojalki).
Chaos dostał jedno wsparcie, o którym długo dyskutowano. Biorąc pod uwagę siłę Chaosu na dzisiaj, to każda karta (nawet średnia) jest ważna.
Imperium ma "małego Gormana" - 2/2 za 2 złota, który również sam się wypala.
Z kart neutralnych doszła taktyka za 0 dla Order, która pozwala na ułożenie żetoniku na karcie misji. Co prawda jeszcze nie znalazłem dla niej sensownego zastosowania (poza starym kombosem Grudge Thworer / Militia / Return to Glory), ale karty misji pojawiają się w mojej głowie znacznie częściej, niż poprzednio. Jest również jednostka 1/2 za 2, ale w praktyce za 1, gdyż po wejściu do gry zabiera przeciwnikowi 1 złota. Dosyć często grana.
Kamień Ścieżki nie jest jakimś szczególnie udanym BP, ale krasie po prostu muszą go mieć. Elfy dostały pewne wzmocnienie, które pozwala spokojniej grać na kombosach z indirect damage i nie obawiać się odporności jednostek, czy innych anulowaczy.
Czwarty Kamień Ścieżki to już czwarty dodatek z cyklu wrogów. Tym razem dodatek jest skoncentrowany na walkach pomiędzy wysokimi elfami, a mrocznymi elfami. Każda karta jest w 3 kopiach dzięki czemu nie trzeba kupowac więcej razy niż 1 tego dodatku :) Mamy wiele kart, które umacniają aktualne strony konfliktu. Najciekawsze karty z tego dodatku moim zdaniem to:
Wysokogórski Troll dla orków jest naprawdę drogą jednostką(koszt 6) lecz ma 4 młotki 5 wytrzymałości i wspaniałe wymuszenie: Na początku swojej tury wylecz wszystkie obrażenia tej jednostki. Fajna jednostka która będzie mogła przyjmowac niebezporednie obrażenia od Wysokich Elfów :)
Zatruta studnia - wsparcie dla chaosu, dzięki której można rozsiewac obrażenia spaczonym jednostkom szkoda że koszt jest aż tak wysoki... (4)
Taktyka dla zniszczenia : Zbezczeszczenie czystości koszt 1 akcja: do końca tej tury, kiedy wybrana jednostka zostanie przywrócona, spacz dwie inne jednostki w tej samej strefie. Również fajna karta, dzięki której można pospaczac dużo jednostek :)
Są jeszcze inne ciekawe karty w tym dodatku, lecz te są jednymi z ciekawszych moim zdaniem ;) Polecam dodatek każdemu!