gry planszowe karciane LCG > Warhammer: Inwazja - Odkupienie Czarodzieja
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Warhammer: Inwazja - Odkupienie Czarodzieja

Warhammer: Inwazja - Odkupienie Czarodzieja

Czwarty dodatek z Cyklu wrogów

cena:

41.50 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:



wydawca: Galakta

wersja językowa: polska

Opis


Jedno miasteczko już padło, drugie jest oblegane. Czy samotny rycerz i uwięziony czarodziej płomienia powstrzymają siły zagrażające Imperium?

Odkupienie Czarodzieja to czwarty Zestaw Bitewny z Cyklu Wrogów, serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach. W tym 60-kartowym zestawie znajduje się 20 różnych, całkowicie nowych kart, które wzmocnią
istniejące talie, czyniąc grę jeszcze bardziej emocjonującą.

ZAWIERA KARTY  61-80 „CYKLU WROGÓW”.

To nie jest samodzielna talia. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Gry karcianej Warhammer: Inwazja.

 

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2012-02-15 autor: Michał Barcikowski

Okdupienie Czarodzieja to już piąty dodatek z cyklu wrogów. Tym razem dodatek jest skoncentrowany na walkach pomiędzy imperium, a chaosem. Każda karta jest w 3 kopiach dzięki czemu nie trzeba kupowac więcej razy niż 1 tego dodatku :) Mamy wiele kart, które umacniają aktualne strony konfliktu. Najciekawsze karty z tego dodatku moim zdaniem to:

Wsparcie dla imperium Przewaga wysokości, która dopakowuje jednorazowo każdego rycerza zagranego na pole bitwy.

Bohater Imperium: Friedrich Hemmler. Koszt 5 siła 5 wytrzymałośc 5! Gdyby nie akcja to stwierdziłbym, że jest to przepakowana karta: wymuszony: jeśli ta jednostka ma przeciwnika w walce zadaj 1 nieanulowane obrażenie każemu atakującemu i broniącemu się.

Do tego dla imperium jest całkiem fajna karta misji: Kuźnie nuln, która obniża koszt zagrania pierwszego wsparcia

Orkowie dostają ciekawego bohatera goblina. koszt 5 2 siły 4 wytrzymałości z stałą zdolnością, która mówi że za każdą kontrolowaną jednostkę z obrażeniami otrzymuje dodatkowy młotek

Są jeszcze inne ciekawe karty w tym dodatku, lecz te są jednymi z ciekawszych moim zdaniem ;) Polecam dodatek każdemu!
dodano: 2010-10-25 kolejny obowiązkowy dodatek autor: Marcin Grzelak

Przede wszystkim dodatek ten jest kolejnym wzmocnieniem dla Imperium i Krasnoludów. Z ciekawszych kart: nowy mag-bohater, nowy rycerz to bardzo grywalne karty. Pokurcze dostały kolejną runę oraz jednostki dostające duże bonusy gdy płonie jedna ze stref. Wysokie Elfy zyskały kartę, mogącą z czasem przywrócić sens użytku leczenia, Orki przede wszystkim nowego bohatera dostającego bonusy za każdą ranną jednostkę zielonoskórych. Mroczne Elfy wzbogaciły się o jednostkę, która może kiedyś dominować w talii opartej na urokach (przywraca jest ze stosu odrzuconych), oraz kartę uroku. Chaos zyskał koleją chorobę, ciekawy czar defensywny oraz dwie jednostki choć ich przydatność jest jeszcze nieokreślona :) Dodatkowo jedna jednostka neutralna dla "porządku" oraz karty potrójnego sojusz :)
Bardzo ciekawy dodatek wart inwestycji. Niestety chyba tylko pogłębia różnice w efektywnej grywalności między "porządkiem" a "zniszczeniem". Ciągle czekamy na wzmocnienie Chaosu oraz Orków, tak by nie dominowały talie Imperium i Krasnali.