GRY KARCIANE LCG
Warhammer: Inwazja - Odkupienie Czarodzieja
Czwarty dodatek z Cyklu wrogów
cena:
41.50 PLNwysyłamy w: niedostępny
Opis
Jedno miasteczko już padło, drugie jest oblegane. Czy samotny rycerz i uwięziony czarodziej płomienia powstrzymają siły zagrażające Imperium?
Odkupienie Czarodzieja to czwarty Zestaw Bitewny z Cyklu Wrogów, serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach. W tym 60-kartowym zestawie znajduje się 20 różnych, całkowicie nowych kart, które wzmocnią
istniejące talie, czyniąc grę jeszcze bardziej emocjonującą.
ZAWIERA KARTY 61-80 „CYKLU WROGÓW”.
To nie jest samodzielna talia. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Gry karcianej Warhammer: Inwazja.
Recenzje naszych klientów:
zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną
dodano: 2010-10-25
kolejny obowiązkowy dodatek
autor:
Marcin Grzelak
Przede wszystkim dodatek ten jest kolejnym wzmocnieniem dla Imperium i Krasnoludów. Z ciekawszych kart: nowy mag-bohater, nowy rycerz to bardzo grywalne karty. Pokurcze dostały kolejną runę oraz jednostki dostające duże bonusy gdy płonie jedna ze stref. Wysokie Elfy zyskały kartę, mogącą z czasem przywrócić sens użytku leczenia, Orki przede wszystkim nowego bohatera dostającego bonusy za każdą ranną jednostkę zielonoskórych. Mroczne Elfy wzbogaciły się o jednostkę, która może kiedyś dominować w talii opartej na urokach (przywraca jest ze stosu odrzuconych), oraz kartę uroku. Chaos zyskał koleją chorobę, ciekawy czar defensywny oraz dwie jednostki choć ich przydatność jest jeszcze nieokreślona :) Dodatkowo jedna jednostka neutralna dla "porządku" oraz karty potrójnego sojusz :)
Bardzo ciekawy dodatek wart inwestycji. Niestety chyba tylko pogłębia różnice w efektywnej grywalności między "porządkiem" a "zniszczeniem". Ciągle czekamy na wzmocnienie Chaosu oraz Orków, tak by nie dominowały talie Imperium i Krasnali.





Przede wszystkim dodatek ten jest kolejnym wzmocnieniem dla Imperium i Krasnoludów. Z ciekawszych kart: nowy mag-bohater, nowy rycerz to bardzo grywalne karty. Pokurcze dostały kolejną runę oraz jednostki dostające duże bonusy gdy płonie jedna ze stref. Wysokie Elfy zyskały kartę, mogącą z czasem przywrócić sens użytku leczenia, Orki przede wszystkim nowego bohatera dostającego bonusy za każdą ranną jednostkę zielonoskórych. Mroczne Elfy wzbogaciły się o jednostkę, która może kiedyś dominować w talii opartej na urokach (przywraca jest ze stosu odrzuconych), oraz kartę uroku. Chaos zyskał koleją chorobę, ciekawy czar defensywny oraz dwie jednostki choć ich przydatność jest jeszcze nieokreślona :) Dodatkowo jedna jednostka neutralna dla "porządku" oraz karty potrójnego sojusz :)
Bardzo ciekawy dodatek wart inwestycji. Niestety chyba tylko pogłębia różnice w efektywnej grywalności między "porządkiem" a "zniszczeniem". Ciągle czekamy na wzmocnienie Chaosu oraz Orków, tak by nie dominowały talie Imperium i Krasnali.
Okdupienie Czarodzieja to już piąty dodatek z cyklu wrogów. Tym razem dodatek jest skoncentrowany na walkach pomiędzy imperium, a chaosem. Każda karta jest w 3 kopiach dzięki czemu nie trzeba kupowac więcej razy niż 1 tego dodatku :) Mamy wiele kart, które umacniają aktualne strony konfliktu. Najciekawsze karty z tego dodatku moim zdaniem to:
Wsparcie dla imperium Przewaga wysokości, która dopakowuje jednorazowo każdego rycerza zagranego na pole bitwy.
Bohater Imperium: Friedrich Hemmler. Koszt 5 siła 5 wytrzymałośc 5! Gdyby nie akcja to stwierdziłbym, że jest to przepakowana karta: wymuszony: jeśli ta jednostka ma przeciwnika w walce zadaj 1 nieanulowane obrażenie każemu atakującemu i broniącemu się.
Do tego dla imperium jest całkiem fajna karta misji: Kuźnie nuln, która obniża koszt zagrania pierwszego wsparcia
Orkowie dostają ciekawego bohatera goblina. koszt 5 2 siły 4 wytrzymałości z stałą zdolnością, która mówi że za każdą kontrolowaną jednostkę z obrażeniami otrzymuje dodatkowy młotek
Są jeszcze inne ciekawe karty w tym dodatku, lecz te są jednymi z ciekawszych moim zdaniem ;) Polecam dodatek każdemu!