gry planszowe karciane LCG > Horror w Arkham LCG : Śluz, który pożarł wszystko
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Horror w Arkham LCG : Śluz, który pożarł wszystko

Horror w Arkham LCG : Śluz, który pożarł wszystko

Samodzielny scenariusz do gry karcianej Horror w Arkham LCG

cena:

87.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Galakta (2020)
nr katalogowy: PL-AHC45

wersja językowa: polska

Opis


Na obrzeżach Blackwater coś nienaturalnego wymknęło się spod kontroli. Po uderzeniu dziwnego meteorytu miasto zostało całkowicie odcięte przez podejrzaną agencję rządową – nikomu nie wolno wyjechać, a tylko kilku wybranych detektywów mogło wejść na jego teren. Przynajmniej do czasu, kiedy to „coś” się wykluło. Czas ucieka, a w Blackwater rozpętuje się prawdziwe piekło. Mimo że anomalia cały czas rośnie i pochłania wszystko na swojej drodze, kwarantanna nadal jest ściśle przestrzegana. Jedynym sposobem na wydostanie się żywym, jest zabicie tej istoty… o ile to w ogóle możliwe.

Zachęcamy do przeczytania kilku słów od autora, Matta Newmana, który postanowił podzielić się historią powstania tego scenariusza i opowiedzieć o nim coś więcej.

Matt Newman o Śluzie, który pożarł wszystko:

Kiedy pewnego dnia wszedłem do biura działu gier karcianych, zaczepił mnie Brad Andres i powiedział: „Matt, mam świetny pomysł na scenariusz Arkhamu”. Brad wcześniej pomagał mi przy tworzeniu Klątwy Rougarou i Karnawału koszmarów, innych samodzielnych scenariuszy, uwielbianych przez fanów. Generalnie, kiedy Brad przychodzi z fajnym pomysłem, zawsze warto go wysłuchać. Odpowiedziałem więc: „Pewnie, dawaj”. Brad powiedział dokładnie: „Ogromna bryła śluzu, który pożera wszystko”. Zamrugałem kilka razy z niedowierzania i zapytałem: „Wszystko?”, na co Brad odpowiedział „Tak, wszystko”. Pamiętam, że tylko się zaśmiałem i usiadłem przy biurku, żeby po godzinie uzmysłowić sobie, że to doskonały pomysł.

Akurat wtedy zastanawiałem się, co przygotować na tegoroczne wydarzenia podczas Gen Conu i Arkham Nights. Wiedziałem, że chcę zrobić coś wyjątkowego, coś unikalnego, coś, co w jak największym stopniu wykorzysta przestrzeń wydarzenia i samą liczbę graczy. Miałem już pomysł na scenariusz o wspólnym celu – coś, do czego wszyscy gracze mogliby w jakiś sposób się przyczynić. Scenariusz, w którym badacze uczestniczący w wydarzeniu wygrywają lub przegrywają razem, jako jedna wielka grupa. O dziwo, pomysł Brada na wielką masę śluzu idealnie pasował do tego pomysłu. I tak narodził się Śluz, który pożarł wszystko.

Recenzje naszych klientów:


nie ma jeszcze żadnej recenzji

zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną