gry planszowe karciane LCG > KeyForge: Masowa mutacja - Talia Archonta
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu KeyForge: Masowa mutacja - Talia Archonta

KeyForge: Masowa mutacja - Talia Archonta

Pierwsza na świecie unikalna gra karciana!

cena:

29.90 9.90 PLN
(najniższa cena z 30 dni: 9.9)
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2
wiek: od 14 lat
czas gry: od 15 do 45 min.

wydawca: Rebel.pl (2020)
nr katalogowy: PL-KF09
projektant: Richard Garfield

wersja językowa: polska

Opis


Świat Tygla co i rusz poddawany jest nagłym zwrotom i zmianom, jednak tym razem nadchodzi coś naprawdę wielkiego! Odkryto zupełnie nowy, mroczny rodzaj Æmberu, który zdaje się wpływać na rzeczywistość i wywoływać podejrzane mutacje. W obliczu tak znaczącej zmiany, każdy dom będzie musiał zdecydować, czy będzie próbował wykorzystać mroczne mutacje do swoich celów, czy też zdecyduje się trzymać od nich z daleka. Jedno jest pewne: KeyForge już nigdy nie będzie taki sam!

Masowa Mutacja to czwarta odsłona serii KeyForge. Tym razem talie losowane są z puli 422 kart, a ponad 250 z nich to całkowite nowości! Znajdziesz wśród nich zmutowane wersje znanych stworzeń, a także niespotykane dotąd monstrualne kreatury, które nie mieszczą się na jednej karcie.

Talia Archonta to Twoja podstawowa broń w rywalizacji o skarby Tygla. Dzięki niej przedstawiciele trzech wybranych domów staną ramię w ramię, by pod Twoim przywództwem walczyć o wykuwanie kluczy i otwieranie kolejnych krypt.

Czym jest Keyforge?
To pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę.

Jak to działa?
Rozgrywka w KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


nie ma jeszcze żadnej recenzji

zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną