GRY KARCIANE LCG
Horror w Arkham: Gra karciana - Bezwymiarowe i niewidzialne
Bezwymiarowe i niewidzialne zawiera V scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.
cena:
55.90 PLNwysyłamy w: niedostępny
Podstawowe informacje:
wiek: od 14 lat
wydawca: Galakta (2017)
nr katalogowy: PL-AHC06
kod kreskowy: 5902259203384
wersja językowa: polska
Opis
Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Zestaw zawiera karty 225-259 z kampanii Dziedzictwo Dunwich. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich.
Kampania Dunwich trwa już jakiś czas, badacze zdobyli już sporo doświadczenia, więc czas na coraz cięższe wyzwania. To jest naprawdę dużego kalibru (spoiler tu ukryłem ;-) ).
Misja typu "zabawa chowanego", czy też może "berek z przedwiecznymi", dużo uciekania przed bossami, dopadania ich i ponownego uciekania. Satysfakcjonująca misja typu "nie możesz mieć wszystkiego", lepiej zrezygnować za wczasu, niż przegrać na koniec (czyli coś w stylu Masek Północy z podstawki).
Największy minus? Makabrycznie niska nagroda w XP za przejście tej misji. Trzeba się naprawdę mocno namęczyć, by wyciągnąć dobry wynik, a nagroda jest w stosunku do tego naprawdę mikra.
Co do kart: jak to w Dunwich - kolejne ciekawe, mocne karty, szczególnie Szczęśliwe Kości (zdaje się pierwsza w grze karta typu Wyjątkowa), Alyssa Graham, najwyższy poziom Rytuału Poszukiwania. A wreszcie Czarny Koń, który pozwala budować talie oparte na zupełnie nowym pomyśle na nie i rewolucjonizuje myślenie o decku.