gry planszowe karciane LCG > Horror w Arkham: Gra Karciana - Dziedzictwo Dunwich
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Horror w Arkham: Gra Karciana - Dziedzictwo Dunwich

Horror w Arkham: Gra Karciana - Dziedzictwo Dunwich

Pierwsze duże rozszerzenie do gry Horror w Arkham LCG.

cena:

110.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Galakta (2017)
nr katalogowy: PL-AHC02

wersja językowa: polska

Opis


„Nawet ci, którzy znają fakty związane z koszmarem, jaki się tutaj wydarzył, nie potrafią powiedzieć, co się działo w Dunwich…”

– H. P. Lovecraft, Koszmar w Dunwich

Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic – dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice – przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz jednak, kilka miesięcy później, towarzysze doktora Armitage zniknęli w tajemniczych okolicznościach i uczony obawia się najgorszego.

W Dziedzictwie Dunwich badacze wyruszą na poszukiwanie zaginionych profesorów i w trakcie kampanii wyruszą na Uniwersytet Miskatonic, do okrytego złą sławą Clover Club i w wiele innych miejsc. To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Dziedzictwo Dunwich.

W pudełku znajdują się również nowi badacze i karty graczy, które różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę. Horror w Arkham: Gra karciana to kooperacyjna gra karciana, w której gracze wcielają się w badaczy tajemnic i odkrywają przerażające sekrety nie z tego świata.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2021-04-08 Dobry początek przygody autor: corqan

Dziedzictwo Dunwich jest pierwszym dużym dodatkiem do Horror w Arkham: Gra Karciana. Dostajemy w nim kilku nowych bohaterów oraz dodatkowe karty, jednak najważniejszą częścią są dwie przygody rozpoczynające przygodę w Dunwich.
Scenariusze te są ciekawe i różnorodne. W pierwszym odwiedzamy uniwersytet, w którym dzieje się coś dziwnego, a my szukamy zaginionego doktora - oczywiście nic nie jest takie jak się wydaje. W drugim trafiamy do nielegalnego kasyna, gdzie również poszukujemy pewnego człowieka - i tu dzieją się bardzo ciekawe rzeczy.
Uważam że jest to bardzo dobry dodatek by zacząć prawdziwą zabawę z Horror w Arkham. Historia jest ciekawa i po skończeniu obu scenariuszy ma się ochotę poznać dalszą część.
dodano: 2021-04-08 Dobry początek przygody autor: corqan

Dziedzictwo Dunwich jest pierwszym dużym dodatkiem do Horror w Arkham: Gra Karciana. Dostajemy w nim kilku nowych bohaterów oraz dodatkowe karty, jednak najważniejszą częścią są dwie przygody rozpoczynające przygodę w Dunwich.
Scenariusze te są ciekawe i różnorodne. W pierwszym odwiedzamy uniwersytet, w którym dzieje się coś dziwnego, a my szukamy zaginionego doktora - oczywiście nic nie jest takie jak się wydaje. W drugim trafiamy do nielegalnego kasyna, gdzie również poszukujemy pewnego człowieka - i tu dzieją się bardzo ciekawe rzeczy.
Uważam że jest to bardzo dobry dodatek by zacząć prawdziwą zabawę z Horror w Arkham. Historia jest ciekawa i po skończeniu obu scenariuszy ma się ochotę poznać dalszą część.
dodano: 2020-11-23 świetny początek pierwszej kampanii autor: Miszon

Dziedzictwo Dunwich to tzw. deluxe, otwierający całą kampanię Dunwich, pierwszą kampanię wydaną po pojawieniu się w sklepach podstawki do karcianego Horroru w Arkham.
Od strony fabularnej, kampania jest prawdziwą gratką dla fanów HPLovecrafta, gdyż nawiązuję bezpośrednio do opowiadania "Zgroza w Dunwich". Twórcy gry postanowili dopisać niejako "dalszy ciąg" wydarzeń z książki i mamy powrót w miejsca znane z kart prozy.
W tym pudełku, oprócz kart badaczy i spotkań, znajdziemy 2 pierwsze misje kampanii, które dzieją się w Arkham. Ciekawe jest to, że możemy je rozegrać w dowolnej kolejności, ale nasz wybór wpłynie na wydarzenia i sprawi, że jedna z misji stanie się trudniejsza. Dlaczego? Otóż dlatego, że wydarzenia z obu misji dzieją się równolegle i jeśli zdecydujemy się odwiedzić kampus uniwersytecki, to w międzyczasie w kasynie coś może się wydarzyć. I odwrotnie: jeśli najpierw zawitamy w kasynie, to w międzyczasie toczą się już wydarzenia na kampusie. To genialne posunięcie twórców.
Zresztą, obie misje są świetne, bardzo klimatyczne - świetnie mechanika gry oddaje wydarzenia fabularne. Od strony mechanicznej z kolei, to podobnie zresztą jak cała kampania Dunwich, są bardzo dobrym krokiem naprzód dla początkujących graczy, gdyż kampania ta charakteryzuje się nadal dość prostymi rozwiązaniami mechanicznymi, idealnymi dla kogoś, kto miał tylko do czynienia z podstawową częścią gry.
Obie misje to świetny początek całej kampanii, zachęcający do sięgnięcia po zestawy mitów ją tworzące ;-) !
dodano: 2017-05-31 Pierwszy dodatek do Arkham Horror LCG autor: Daniel13

Pierwszy dodatek deluxe do rewelacyjnej karcianki Horror w Arkham: Gra Karciana przynosi nam początek kolejnej kampanii opartej o wydarzenia rozgrywane w opowiadaniu Zgroza w Dunwich (polecam w nowym przekładzie Macieja Płozy).
Otrzymujemy komplet kart spotkań, które złoża się na pierwsze dwa scenariusze nowej kampanii do której cyklicznie będą wychodzić zestawy mitów.
Dodatek można ocenić w trzech wymiarach:
1. Jakość scenariuszy – moim zdaniem zarówno oba scenariusze pod względem fabuły i stosowanych mechanik (w tym również wprowadzenia i dostępnych zakończeń) stoją na bardzo wysokim poziomie. Wydaje mi się, że nawet przyjemniej się w nie gra niż w scenariusze z podstawki. Bardzo cieszy mnie nawiązanie bezpośrednio do opowiadania – lokacje, postacie i sam fakt iż przygoda zaczyna się tuż po zakończeniu opowiadania przemawiają na korzyść treści fabularnej. Zdecydowanie 5/5 punktów.
2. Karty do budowy talii – zdecydowanie kolejny wielki plus dodatku to 5 nowych badaczy po jednym dla każdej frakcji. Postacie są przemyślane mają ciekawe opcje deckbuildingu (inne niż u badaczy z core seta). Karty do budowy talii również ciekawe i często stanowiące podstawę każdej budowanej talii (np. Peter Sylvestre, Rite of Seeking). Werdykt 5/5.
3. Jakość wykonania (opakowanie i grafiki kart) – jakość kart zarówno graczy jak i scenariuszy na najwyższym poziomie. Grafiki są rewelacyjne i bardzo klimatyczne. Zawodzi jednak tłumaczenie (błędy na kartach i instrukcji), które co prawda poprawia errata, ale można odnieść wrażenie że ma się produkt w fazie beta. Kiepskie jest także opakowanie które po wyjęciu kart niestety nie przyda się do niczego poza postawieniem na półkę 3,5/5.
Ogólnie rzecz biorąc oceniam całość na mocne 4/5. Polecam zwłaszcza tym których nie zawiódł Core Set. Nieprzekonanych zachęcam do spróbowania zwłaszcza że wzrosła pula kart do konstrukcji talii co zdecydowanie poprawiło przyjemność z fazy przygotowania do rozgrywki.
dodano: 2017-01-20 Pierwszy dodatek Deluxe. autor: sdeka

Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich to pierwszy dodatek do świetnej, kooperacyjnej, żywej gry karcianej, w który mamy okazję zagrać. W pudełku otrzymujemy blisko drugie tyle kart co w samym zestawie podstawowym, w tym grupę nowych badaczy. Warto zwrócić uwagę, że nowi bohaterowie mają, poza unikalnymi zdolnościami, zupełnie inny sposób konstruowania deck-ów. Nie jest to taki sam mix jak ten dostępny dla herosów w pudełku z grą podstawową. Moim skromnym zdaniem - rewelacyjne rozwiązanie! Dzięki temu mamy znacznie więcej możliwości budowy bohaterów. Nowe karty zapewniają możliwość budowy decku już na samym początku, a co za tym idzie gra jest efektywniejsza oraz efektowniejsza, gdyż nasi protagoniści mają charakter i skuteczność w dziedzinach, dokładnie takich jak sobie zażyczyliśmy. Na temat dostępnych scenariuszy nie będę się rozpisywał - mógłbym zepsuć radość z poznawania fabuły. Zwrócę jednak uwagę na jeden szczegół - w instrukcji jest błąd dotyczący rozstawień lokacji w jednym ze scenariuszy. Zalecam dobre przejrzenie kart jakie zostały po rozłożeniu scenariusza i sprawdzenie co nam zostało. Nie rozpisana lokacja także musi się pojawić na stole!!! Drobny błąd, ale w grze wydawcy takiego poziomu nie powinien się zdarzyć. Podsumowując - dodatek zdecydowanie niezbędny, nie tylko w kontekście rozpoczęcie kampanii związanej z Panami Profesorami z Uniwersytetu, ale także w kontekście możliwości jako dostajemy dzięki wzbogaceniu dostępnych do budowy decku kart. Polecam fanom klimatów mrocznych mitów!