gry planszowe karciane LCG > Horror w Arkham: Gra Karciana - Dziedzictwo Dunwich
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Horror w Arkham: Gra Karciana - Dziedzictwo Dunwich

Horror w Arkham: Gra Karciana - Dziedzictwo Dunwich

Pierwsze duże rozszerzenie do gry Horror w Arkham LCG.

cena:

110.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:



wydawca: Galakta (2017)
nr katalogowy:PL-AH002

wersja językowa: polska

Opis


„Nawet ci, którzy znają fakty związane z koszmarem, jaki się tutaj wydarzył, nie potrafią powiedzieć, co się działo w Dunwich…”

– H. P. Lovecraft, Koszmar w Dunwich

Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic – dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice – przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz jednak, kilka miesięcy później, towarzysze doktora Armitage zniknęli w tajemniczych okolicznościach i uczony obawia się najgorszego.

W Dziedzictwie Dunwich badacze wyruszą na poszukiwanie zaginionych profesorów i w trakcie kampanii wyruszą na Uniwersytet Miskatonic, do okrytego złą sławą Clover Club i w wiele innych miejsc. To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Dziedzictwo Dunwich.

W pudełku znajdują się również nowi badacze i karty graczy, które różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę. Horror w Arkham: Gra karciana to kooperacyjna gra karciana, w której gracze wcielają się w badaczy tajemnic i odkrywają przerażające sekrety nie z tego świata.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2017-05-31 Pierwszy dodatek do Arkham Horror LCG autor: Daniel13

Pierwszy dodatek deluxe do rewelacyjnej karcianki Horror w Arkham: Gra Karciana przynosi nam początek kolejnej kampanii opartej o wydarzenia rozgrywane w opowiadaniu Zgroza w Dunwich (polecam w nowym przekładzie Macieja Płozy).
Otrzymujemy komplet kart spotkań, które złoża się na pierwsze dwa scenariusze nowej kampanii do której cyklicznie będą wychodzić zestawy mitów.
Dodatek można ocenić w trzech wymiarach:
1. Jakość scenariuszy – moim zdaniem zarówno oba scenariusze pod względem fabuły i stosowanych mechanik (w tym również wprowadzenia i dostępnych zakończeń) stoją na bardzo wysokim poziomie. Wydaje mi się, że nawet przyjemniej się w nie gra niż w scenariusze z podstawki. Bardzo cieszy mnie nawiązanie bezpośrednio do opowiadania – lokacje, postacie i sam fakt iż przygoda zaczyna się tuż po zakończeniu opowiadania przemawiają na korzyść treści fabularnej. Zdecydowanie 5/5 punktów.
2. Karty do budowy talii – zdecydowanie kolejny wielki plus dodatku to 5 nowych badaczy po jednym dla każdej frakcji. Postacie są przemyślane mają ciekawe opcje deckbuildingu (inne niż u badaczy z core seta). Karty do budowy talii również ciekawe i często stanowiące podstawę każdej budowanej talii (np. Peter Sylvestre, Rite of Seeking). Werdykt 5/5.
3. Jakość wykonania (opakowanie i grafiki kart) – jakość kart zarówno graczy jak i scenariuszy na najwyższym poziomie. Grafiki są rewelacyjne i bardzo klimatyczne. Zawodzi jednak tłumaczenie (błędy na kartach i instrukcji), które co prawda poprawia errata, ale można odnieść wrażenie że ma się produkt w fazie beta. Kiepskie jest także opakowanie które po wyjęciu kart niestety nie przyda się do niczego poza postawieniem na półkę 3,5/5.
Ogólnie rzecz biorąc oceniam całość na mocne 4/5. Polecam zwłaszcza tym których nie zawiódł Core Set. Nieprzekonanych zachęcam do spróbowania zwłaszcza że wzrosła pula kart do konstrukcji talii co zdecydowanie poprawiło przyjemność z fazy przygotowania do rozgrywki.
dodano: 2017-01-20 Pierwszy dodatek Deluxe. autor: sdeka

Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich to pierwszy dodatek do świetnej, kooperacyjnej, żywej gry karcianej, w który mamy okazję zagrać. W pudełku otrzymujemy blisko drugie tyle kart co w samym zestawie podstawowym, w tym grupę nowych badaczy. Warto zwrócić uwagę, że nowi bohaterowie mają, poza unikalnymi zdolnościami, zupełnie inny sposób konstruowania deck-ów. Nie jest to taki sam mix jak ten dostępny dla herosów w pudełku z grą podstawową. Moim skromnym zdaniem - rewelacyjne rozwiązanie! Dzięki temu mamy znacznie więcej możliwości budowy bohaterów. Nowe karty zapewniają możliwość budowy decku już na samym początku, a co za tym idzie gra jest efektywniejsza oraz efektowniejsza, gdyż nasi protagoniści mają charakter i skuteczność w dziedzinach, dokładnie takich jak sobie zażyczyliśmy. Na temat dostępnych scenariuszy nie będę się rozpisywał - mógłbym zepsuć radość z poznawania fabuły. Zwrócę jednak uwagę na jeden szczegół - w instrukcji jest błąd dotyczący rozstawień lokacji w jednym ze scenariuszy. Zalecam dobre przejrzenie kart jakie zostały po rozłożeniu scenariusza i sprawdzenie co nam zostało. Nie rozpisana lokacja także musi się pojawić na stole!!! Drobny błąd, ale w grze wydawcy takiego poziomu nie powinien się zdarzyć. Podsumowując - dodatek zdecydowanie niezbędny, nie tylko w kontekście rozpoczęcie kampanii związanej z Panami Profesorami z Uniwersytetu, ale także w kontekście możliwości jako dostajemy dzięki wzbogaceniu dostępnych do budowy decku kart. Polecam fanom klimatów mrocznych mitów!