gry planszowe imprezowe > Bang! Gra kościana
GRY IMPREZOWE
logo przedmiotu Bang! Gra kościana

Bang! Gra kościana

Cały klimat Bang! Teraz z kostkami!

cena:

57.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 3 do 8
wiek: od 8 lat
czas gry: ok. 15 min.

wydawca: Bard (2014)

wersja językowa: polska

Opis


Dziki Zachód. Odwieczna walka między sługami prawa i bandytami przybiera na sile. Nagle deszcz strzał przesłania niebo: to atak Indian! Jesteście wystarczająco śmiali, aby stawić im czoła? Czy w porę rozpoznacie i pokonacie bezwzględnych rewolwerowców czających się wokół was? Rzućcie wyzwanie przeznaczeniu!

 Zawartość:

5 kostek Bang!

30 kart ról

16 postaci

6 kart pomocy

 9 żetonów strzał

40 żetonów kul

Instrukcja 

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2019-02-27 autor: Damian Zagrodzki

Zamiana kart na kości? A cóż to zmienia? A jak widać bardzo dużo. To doskonała decyzja. Karcianka była niezła, ale kościanka jest o niebo lepsza.
Zagrać można w 8 osób co sprawia, że BANG doskonale pasuje na spotkania ze znajomymi lub impreze.
Nieduże pudełko zabrać można w podróż. Wystarczy niewielki stolik, podłoga czy przedział w wagonie kolejowym aby zagrać w tą dziką gre blefu. Kto wygra ? Szeryf i jego zastępcy, bandyci czy może renegaci?
Fajne jest też fakt, że każdy losuje postać jaką będzie, a ta z kolei ma unikatową umiejętność.
Obserwuj uwarznie innych graczy, wiesz tylko kto jest Szeryfem.
Godna polecenia pozycja dla dzieci i dorosłych.
dodano: 2018-07-25 Najlepszy Bang autor: PawelS

Pozostali recenzenci dobrze opisali istotę gry: mamy jawnego Szeryfa i ukrytych bandytów. Szeryf dostał parę razy za dużo po głowie, bo nie pamięta kto jest po jego stronie jako Zastępca a kto pragnie jego zguby jako Bandyta. No i mamy Renegata, który najpierw pomaga Szeryfowi, ale po tym jak zabiją Bandytów będzie chciał zostać sam na placu boju.

Gra ma trochę blefu i dużo śmiechu. Świetna na imprezy i dla wszystkich ludzi bez względu na stopień wtajemniczenia w planszówki. Świat dzikiego zachodu działa na wyobraźnię każdemu, i wszyscy od razu czują klimat - również wujek Staszek, który nie dotknie niczego, w czym są elfy i smoki.

Podstawowym pytaniem jest: czy warto kupić tę grę zamiast karcianki?

TAK.

Karcianka ma jedną podstawową wadę - może ciągnąć się długo za długo, gdy ostatnich dwóch graczy chowa się za beczkami na swoich koniach i próbują się ustrzelić a reszta musi się przyglądać.

Na kostkach prędzej czy później zaczną wypadać indiańskie strzały. Zawsze gdy taką wyrzucisz, bierzesz jeden z indiańskich kartoników. Jest ich 7. W momencie kiedy wszystkie się rozejdą, następuje atak apaczów i każdy traci tyle punktów życia ile miał kartoników.

Tak więc o ile możesz zawsze przerzucać kości (poza dynamitem), zawsze ryzykujesz zebranie większej ilości strzał. Ryzykujesz czy zadowalasz sie rezultatem?

No i chcąc nie chcąc skraca to rozgrywkę - trup ściele się gęściej. I dobrze, bo po zginięciu poczekasz max 5 minut na koniec gry zamiast 15.

Jedyne, co podobało mi się bardziej w karcianym Bangu to dynamit - konkretnie przerzucanie sie nim jak gorącym ziemniakiem, nigdy nie wiedząc kiedy wybuchnie. Jednak nie jest to wystarczające aby polecić karciankę nad wersję kościaną. Ta jest luźniejsza, szybsza, łatwiejsza i powoduje więcej salw radości.
dodano: 2016-11-22 Świetna gra imprezowa. autor: Michał Przywarski

Bang! Gra kościana to gra cysto imprezowa. Proste reguły i duża interakcja sprawiają, że po każdej partii chcemy zagrać następną. A jeśli ktoś jeszcze lubi klimatu westernowe to już po nim 
W grze możemy wcielić się w jedna z 4 ról: szeryfa, zastępcy szeryfa, bandyty i renegata. Karty z naszymi rolami rozdajemy losowo i nie ujawniamy kim jesteśmy z wyjątkiem szeryfa który ujawnić się musi. Każdy losuje swojego bohatera (każdy ma swą niepowtarzalną specjalną zdolność) i to wszystko zaczynamy strzelaninę. I tak szeryf musi pozbyć się bandytów i renegatów i przy okazji nie zastrzelić swoich zastępców. Bandyci muszą zastrzelić szeryfa, renegaci muszą zastrzelić wszystkich a zastępcy muszą wspierać szeryfa. Każdy rzuca pięcioma kośćmi i wprowadza w zycie efekty które na nich wypadną. Każdy ma możliwość wykonania dwóch przerzutów. Runda po rundzie kości się turlają, przy stole jest coraz więcej emocji i jest coraz głośniej. Kończymy partię i zaraz chcemy następnej.
Rewelacyjna gra dla rodziny lub imprezę. Im nas więcej tym lepiej. Kawał naprawdę fajnej gry. Szczerze polecam.
dodano: 2015-02-16 Wild Wild West autor: Corqan

Bang! gra kościana jest uproszczoną wersją znanej gry Bang!. W grze każdy z graczy losuje bohatera, którym będzie grał. Jest ich bardzo dużo i mają różne umiejętności. Następnie losujemy, kim nasz bohater będzie to jest szeryfem, zastępcą szeryfa, renegatem, czy bandytą. Wszystkie role są tajne za wyjątkiem szeryfa. Każdy z bohaterów ma inny cel w grze i tak Bandyci mają zabić Szeryfa, Szeryf ma zabić wszystkich Bandytów i Renegatów, Zastępcy nie mogą pozwolić umrzeć szeryfowi, a Renegat wygrywa gdy jako ostatni będzie żywy (najpierw muszą zginąć bandyci, a później Szeryf).
Główna mechanika gry polega na rzucaniu pięcioma kośćmi. Możemy zachować dowolną liczbę kości, a pozostałe przerzucić (do 3 rzutów podczas jednej kolejki). Każda ze stron kości ma inne właściwości. Możemy się leczyć, atakować osobę obok nas, albo oddaloną o 2, możemy dostać strzałą od Indian, zbierać gatlinga albo stracić kostkę. Jest to bardzo prosty system, ale gra sprawia satysfakcje.
Bang! gra kościana wydana jest bardzo dobrze; kostki, karty i żetony są dobrej jakości. Instrukcja jest krótka, zrozumiała i łatwo się czyta. Czas jednej rozgrywki to około 15 minut. Mi najlepiej się gra w 6 osób. Jest to bardzo fajna gra imprezowa.