GRY IMPREZOWE
logo przedmiotu Koncept

Koncept

Zgadywanki w nietypowej odsłonie

cena:

104.90 PLN
dostępność: u dostawcy
wysyłamy w: 3-5 dni

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 4 do 12
wiek: od 10 lat
czas gry: od 30 do 40 min.

wydawca: Rebel.pl

wersja językowa: polska

Opis


"Położył główny znacznik na kategorii zwierzęta. Drugi na kropli wody... hmm... Zwierzę wodne? Ryba! Tak, ale to nie wszystko, pokazuje dalej... Drewno, nożyczki, ciąć, narzędzie... Ryba Piła!"W grze Concept waszym celem jest odgadywanie haseł pokazywanych przez innych graczy. Ale... pokazujący nie może się odzywać ani nic pokazywać, czy rysować, do dyspozycji ma tylko planszę z różnymi obrazkami i za pomocą znaczników będzie wskazywał te, które będą miały was naprowadzić."Mężczyzna, człowiek. Jego zawód, związany z walką... Coś więcej? Świat, białe, kółko, czerowne. Hmm, trudne... A, połączył kółko z czerwonym, patrz, przesunął znacznik na ikonie świata bardziej na flagę. Chodzi o flagę! Flagę kraju - biała z czerwony kółkiem - Japonia! Pilot kamikadze czy samuraj? Przemijanie, czas, cofać się, wcześniej, czyli jednak samuraj!"Gracz ma do dyspozycji jeden główny znacznik, którym wyznacza kategorię główną i używając znaczników pomocniczych dookreśla ją wskazując inne skojarzenia. Jeśli potrzebuje może użyć dodatkowych znaczników w innym kolorze, aby pokazywać inne rzeczy, które mogą naprowadzić na trafne skojarzenia."Główna kategoria pokazuje nam kobietę, która jest sportowcem. W drugiej stara nam się pokazać, że jej dyscyplina należy do sportów zimowych. Potem są dwa narzędzia, których używa w tej dyscyplinie. Jedne związane z nogami, drugie z rękami. To od nóg związane jest z podróżowaniem, a zimą w sporcie najlepiej podróżuje się na nartach, ale nie wpadłbym na to, gdyby nie ta rzecz związana z rękami. Tam bowiem mamy walkę i śmierć, więc musi to być broń. Dopiero całość naprowadziła mnie na trop. Hasło to: Justyna Kowalczyk!"Concept jest grą elastyczną i podatną na drobne zmiany i nowinki w zasadach. Zadowolenie graczy jest wartością nadrzędną! W grze mogą się sprawdzić nawet najbardziej szalone pomyły, o ile wszyscy gracze je zrozumieją."Zaznaczył walkę i położył dużo kosteczek na polu mężczyzny. Wojna!""Spirala, zwierzę, ok, ale znacznik położony pomiędzy kobietą, a mężczyzną?... A, no przecież! Ślimak, bo jest obojnakiem!"Concept sprawdzi się w każdym towarzystwie, hasła mają 3 poziomy trudności, więc na najłatwiejszym można grać z dziećmi już od 10 roku życia. Do tego na każdej karcie jest 9 haseł, po 3 z każdego poziomu trudności, więc zawsze mamy wybór, a są one tak ułożone, aby każdy znalazł coś dla siebie.Zwycięża gracz, lub jeśli gramy drużynowo - gracze, którzy dzięki odgadnięciu największej ilości haseł zgromadzili najwięcej punktów.Lubisz gry towarzyskie, w których zgaduje się hasła przez pokazywanie, rysowanie i opowiadanie? Koncept to nowy pomysł, którego jeszcze nie było. Zaproś swoich znajomych do tej gry i po raz kolejny bawcie się świetnie wytężając umysł i odnajdując właściwe skojarzenia.Nie zwlekaj, teraz czas na Twój koncept! Zawartość pudełka: 1 plansza z symbolami5 zestawów pionków1 zielony zestaw składający się z pionka Głównej Kategorii (duży znak zapytania) i 10 kosteczek;4 zestawy (niebieski, czarny, czerwony, żółty), z których każdy składa się z pionka Podkategorii (wykrzyknik) i 8 kosteczek110 kart z hasłami; na każdej 9 słów/fraz o trzech poziomach trudności: łatwym, trudnym i mistrzowskimżetony pojedynczych i podwójnych punktów zwycięstwa (podwójne są warte 2 PZ, pojedyncze 1 PZ)2 pomoce gracza1 miseczka

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2015-07-11 wkrecajaco imprezowa autor: Kamil Czajkowski

Koncept jako gra w 110 % spelnia rucha kalamburow. Warto wyciagnac ja przy kolez3nskim spotksniu czy na podroz zabrac. Przygotowanie do gry przemyslane w kazdym calu. Kolory pionkow pomagaja w dochodzeniu do sedna hasla a te moga byc bardzo latwe jak i tragicznie ciezkie. Bawi okrutnie ydy sluchasz do jakich przemyslen znajomi moga dojsc przy wydawoloby sie latwych haslach. Minus to malo kart pom9cniczych okreslajac6ch mozliwe znaczenia symboli. W rozgrywkach juz to nie gra 5akiej roli a le na wstepie moze byc problematyczne.
dodano: 2015-01-03 Cieawe podejscie do popularnego tematu autor: kudlacz135

Bardzo przyjemna odmiana kalamburów. Gra jest świetnie wydana, pudełko i komponenty starają się odzwierciedlić charakter gry, są klarowne i nie odwracają uwagi od tego co istotne. Mnóstwo haseł gwarantuje mnóstwo dobrej zabawy ;) A próba tworzenia skojarzeń w ten sposób w jaki proponuje nam Koncept, daje naprawdę sporo frajdy.
Komponenty są naprawdę bardzo dobrze wykonane, wszystko wygląda estetycznie i jakościowo nie odbiega od jakichkolwiek standardów. Można się przyczepić tylko do dwóch rzeczy, które szkoda, że wcześniej wspomnianych standardów nie przewyższają: po pierwsze w pudełku znajdują się tylko dwie karty pomocy, przy grze na więcej niż 4 osoby, jest to odrobinę problematyczne. Mały detal ale w początkowych rozgrywkach dość odczuwalny. Po drugie wypraska, które jest naprawdę dobrze zaprojektowana, ale niestety nie zmieszczą się w niej karty w koszulkach. Oczywiście rozumiem, że przy zachowaniu rozmiaru pudełka, żeby udało się znaleźć miejsce na koszulki, należałoby zmniejszyć liczbę kart/haseł, które są oczywiście trzonem gry. W ostatecznym rozrachunku cieszę się, że haseł jest tu tak wiele, ale jednocześnie szkoda, że gra narażona na wyciąganie przy imprezach nie przewiduje zakoszulkowania kart.
dodano: 2014-11-24 kalambury dla nieśmiałych autor: stokrotka86

Koncept nadaje nowy wymiar popularnym kalamburom. Tutaj nie trzeba robić min, dziwnych póz itp. Wystarczy "tylko" mieć dobry pomysł jak z posiadanego zasobu obrazków wybrać te właściwe, które pomogą naprowadzić pozostałych graczy na odpowiednie hasło. To wcale nie jest takie łatwe! Hasła są różnorodne, podzielone na grupy pod względem trudności, a jest ich tyle, że rozrywka jest zapewniona na wiele godzin. W "Koncept" można grać na kilka sposobów, drużynowo, można w pojedynkę, na punkty lub bez. Zabawa jest zawsze przednia, choć czasem może wywołać nieco frustracji, gdy nie wiadomo jak pokazać dane hasło. Co do samego wyglądu, gra prezentuje się elegancko i solidnie. Wykonaniem przypomina inną godną polecenia grę "I know". W pudełku wszystko ma swoje miejsce, nawet małe kosteczki do zaznaczania kategorii ulokowane są w oddzielnej plastikowej miseczce, którą można wyjąć z pudełka. Plansza jest duża, obrazki estetyczne i kolorowe. Jedyne do czego można się przyczepić to zbyt mała ilość kart pomocy z opisami kategorii, do których przypisane są dane obrazki. Przy większej liczbie graczy jest to dość niewygodne, gdyż co rusz gracze przekazują sobie karty, co dodatkowo może prowadzić do ich nadmiernego zużycia.
Zdecydowanie jest to gra pobudzająca kreatywność, często wymagająca nieszablonowego myślenia i zaangażowania szarych komórek. Jak najbardziej polecam.