gry planszowe imprezowe > Kragmortha
GRY IMPREZOWE
logo przedmiotu Kragmortha

Kragmortha

Przerażająco zabawna gra planszowa.

cena:

109.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 3 do 8
wiek: od 8 lat
czas gry: ok. 30 min.

wydawca: Black Monk
projektant: Walter Obert , Massimiliano Enrico , Fabrizio Bonifacio , Chiara Ferlito , Ricardo Crosa

wersja językowa: polska

Opis


Stanie na jednej nodze, trzymanie karty na głowie, czy też mówienie z zaciśniętymi zębami to tylko kilka ze straszliwych kar będących konsekwencją ściągnięcia na siebie gniewu Mrocznego Władcy. Nie wychylaj się! Popchnij kumpla, a przy odrobinie szczęścia Mroczny Pan skupi swój gniew na nim.

Kragmortha jest przerażająco zabawną grą planszową dla 2 do 8 osób. Zakradnij się do biblioteki Rigora Mortisa i zobacz, czy uda Ci się położyć łapska na jednej z jego ksiąg. Strzeż się jednak! Mroczny Władca także przechadza się między regałami, szukając komponentów do nowych zaklęć.

 


    1 Plansza Biblioteki Rigor Mortisa
    21 znaczników
    9 pionków
    100 kart

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2016-04-24 Szybka, prosta, bardzo zabawna autor: Tomasz Krupiński

Polecam tę grę wszystkim osobom, które lubią spędzać czas na wesoło. Zasady gry są dobrze wyjaśnione w instrukcji, także wystarczy 10 minut, aby zacząć rozgrywkę. Zdecydowanie polecam grać w co najmniej 4 osoby, gdyż wtedy można najwięcej osiągnąć z kart ruchu mrocznym panem. Jeśli gracze w pełni się zaangażują w rozgrywkę gra zapewnia kupę śmiechu. Rozgrywka zajmuje koło godziny.
dodano: 2015-07-21 Bardzo dobra szybka gra autor: Pan Bajek

To, co spodobało mi się najbardziej w tej grze to jej prostota i humor.
Graliśmy kilka razy w 5 i 6 osób - dużo śmiechu. Objaśnienie zasad nie zajmuje więcej niż 5 minut, nawet najmłodsi gracze (8lat) nie mieli problemu.
Gręz decydowanie polecam.
dodano: 2014-12-01 autor: Krzysztof Kwolek

Ta gra wywoła uśmiech u każdego poważnego gracza. Ma bardzo łatwe zasady, więc mogą grać i kilkuletnie dzieci. Mają one ogromną frajdę, gdy uda im się spowodować, że np. tata ma coś śmiesznego robić. Dużą radość wywołują narady nad słowami jakie ma powtarzać dana osoba w trakcie gry. Jak widać jest wiele okazji do tego, żeby czerpać ogromną przyjemność z gry i to niezależnie od wieku.
Co ciekawe czasami może nieistotne być jaki jest cel gry czy warunki zwycięstwa. W jednej z rozgrywek młody gracz pędził prosto do Rigora. Gdy zacząłem podejrzewać, że to objaw znudzenia lub zniechęcenia, to okazało się, że największa frajda była dla niego gdy ktokolwiek, nawet on dostawał śmieszne zadania do wykonania, które teoretycznie były karami, ale jak widać można to odbierać z uśmiechem i mieć samą radość z takich wydarzeń.
Najlepszą rekomendacją jest dla mnie gdy dzieci od progu wołają – wujek, zagramy w rygora? – u nas przyjęło się, że jest Rygor, a nie Rigor :)
Nie należy tu oczekiwać gry strategicznej, z wyliczeniami na ileś tur do przodu, tylko prostą grę, łatwą do zagrania i wytłumaczenia.
dodano: 2014-01-30 imprezówka w gronie kumpli autor: scheherazade


Jest to typowa gra imprezowa, której atrakcyjność opiera się na sytuacjach jakie powstają w trakcie wykonywania akcji z kart Złowieszczych Spojrzeń. W grze wcielamy się w gobliny krążące po bibliotece Rigor Mortisa, używamy teleportów, zdobywamy karty z Księgi Zaklęć, przepychamy się i ponosimy konsekwencje spotkania z Rigor Mortisem. Do gry trzeba podejść z przymrużeniem oka i dobrym humorem, wtedy będą pełne zabawnych sytuacji i komentarzy. Wyobraźcie sobie, że przez całą grę musicie np. trzymać brodę na karcie leżącej na stole, wszystko robić z zaciśniętymi pięściami albo stać na 1 nodze! Przez to gra sprawdza się raczej w młodszym towarzystwie lub wśród dobrych znajomych.

Kragmortha ma 3 mankamenty: jest bardzo losowa (co szczególnie odczuwa się przy wejściu na pole teleportu); im mniej graczy, tym nudniej; przy zbyt częstym graniu szybko się znudzi. Polecam więc grać w co najmniej 4 osoby i nie podawać tej gry jako główne danie wieczoru w domu czy pubie.