gry planszowe imprezowe > Karaluszek kłamczuszek
GRY IMPREZOWE
logo przedmiotu Karaluszek kłamczuszek

Karaluszek kłamczuszek

Szalona gra imprezowa, w której musisz oszukać innych graczy.

cena:

39.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 6
wiek: od 8 lat
czas gry: od 15 do 25 min.

wydawca: G3
projektant: Jacques Zeimet

wersja językowa: polska

Opis


Mina pokerzysty, umiejętne maskowanie emocji i odrobina karcianego szczęścia okażą się nieocenione w rozgrywce z Karaluszkiem kłamczuszkiem. Osobiste sympatie uczestników do pająków, much, szczurów czy nietoperzy dzięki tej grze mogą ulec zmianie. Każdy chce wykiwać przeciwników i wcisnąć im jak najwięcej kart.

Kartę z wybranym przez siebie zwierzęciem można przekazać dowolnemu graczowi, deklarując przy tym, jakie zwierzę znajduje sie na oddawanej karcie - może być to prawda lub fałsz. Kto błędnie oceni prawdomówność przeciwnika, zatrzymuje kartę. Przegrywa osoba, która pozwoli wcisnąć sobie cztery takie same karty lub nie ma już więcej kart na ręce, a znów musi proponować komuś kartę

 

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2016-07-14 Przyjazne wciskanko ;) autor: wilczur

Karaluszek kłamczuszek to prze zabawna gra do rodzinnego spędzenia czasu przy próbach przechytrzenia i rozpoznania dzieci przez rodziców i odwrotnie. W grze otrzymujemy swoją talię składającą się z różnych stworków. W swojej turze wybieramy jedną kartę z ręki i przekazujemy ją wybranej osobie (w naszych grach stosowaliśmy zasadę że nie można jednej osobie przekazywać więcej niż 2 kart pod rząd). Przy przekazywaniu nie pokazujemy karty ale mówimy co na niej jest. Oczywiście możemy mówić prawdę jak i kłamać. Jeżeli osoba obdarowana poprawnie odgadnie czy mówimy prawdę czy kłamiemy to karta wraca do nas, ale jeżeli nie odgadnie to karta ląduje u niej na stole.
W zależności od ilości graczy gra kończy się aż ktoś da sobie wcisnąć 4 takie same karty jednego rodzaju.
Przykład.
Gracz A: wybiera z swoich kart "nietoperza". Przekazuje ją graczowi B mówiąc" to jest karaluch".
Gracz B: Stwierdza że być może Gracz A nie kłamie i mówi "prawda".
Odsłaniają kartę i stwierdza że jednak dał się nabrać i musi przed sobą położyć nietoperza. Od tego momentu musi uważać na kolejne nietoperze lecące w jego stronę ;)

Generalnie polecam do grania z dziećmi w wieku 5+