gry planszowe imprezowe > Czarne historie - Tajemnice zaświatów
GRY IMPREZOWE
logo przedmiotu Czarne historie - Tajemnice zaświatów

Czarne historie - Tajemnice zaświatów

Tajemnice zaświatów gwarantują - dreszczyk emocji, gęsią skórę i zimne poty!

cena:

34.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 15
wiek: od 14 lat
czas gry: ok. 45 min.

wydawca: G3

wersja językowa: polska

Opis


Czarne historie – Tajemnice zaświatów to zestaw 50 nowych tajemniczych zagadek, do których dołączyli mistyczni i fantastyczni bohaterowie. Specyfika tego wydania polega na tym, że na wszystkie opisane na kartach opowieści oddziałują zjawiska nadprzyrodzone. Czarownice, magowie, duchy i inni przybysze zza światów za wszelką cenę chcą zaznaczyć swą obecność w rzeczywistości. Niczego nieświadomi ludzie często dają się wciągać w straszną klątwę niezwykłych postaci.

Czarne historie - Tajemnice zaświatów to prawdziwa gratka dla wielbicieli niesamowitych i chorobliwie strasznych nadprzyrodzonych opowieści. Uczestnicy muszą nauczyć się odczytywać sygnały wysyłane zza grobu, aby odpowiedzieć na najbardziej nurtujące ich pytania, a w konsekwencji znaleźć rozwiązanie tajemniczych zdarzeń.

Czarne historie - Tajemnice zaświatów zostały zapakowane w metalowe pudełka, w kształcie trumny, które są dodatkowym dowodem na wyjątkowość tych wydań.

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2013-09-04 klapa autor: Damian Siembida

Niestety jako fan Czarnych Historii czuję się zawiedziony. Tajemnice zaświatów to droga na łatwiznę... Historie są krótkie, poziom skomplikowania znikomy, a po odgadnięciu nie ma efektu "wow, ale to było niezłe!". W porównaniu z pierwszymi "podstawowymi" częściami Czarnych Historii, Tajemnice Zaświatów są karzełkiem. Minusem jest także niski poziom abstrakcji - mimo, że ma się do dyspozycji całą masę fantastycznych stworzeń, to zagadki są żenująco prymitywne. Spodziewałem się więcej po tym tytule...
Grę mogę polecić osobom, które lubią proste rozwiązania i mają niskie wymagania wobec poziomu abstrakcji i fantazji. Plusem gry jest fajny kształt kart i sympatyczne metalowe pudełko, ale nie jestem pewien, czy to jest dobry powód do kupna.
Myślę, że skomplikowanie historyjek będzie odpowiednie dla dzieci dopiero uczących się grać w tego typu gry. Jednak jeżeli już grałeś/aś w Czarne Historie cz. 1, 2, 3, Głupia Śmierć, to możesz być zawiedziony/a tym tytułem.