gry planszowe imprezowe > Dracula's Feast: New Blood
GRY IMPREZOWE
logo przedmiotu Dracula's Feast: New Blood

Dracula's Feast: New Blood

Odgadnij wszystkich gości, którzy pojawili się na balu u hrabiego Draculi

cena:

89.90 PLN
dostępność: na zamówienie
wysyłamy w: ok. 7 - 30 dni

dodaj do koszyka
Produkt na zamówienie: realizacja pod warunkiem dostępności u dostawcy.

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 4 do 8
wiek: od 10 lat
czas gry: od 10 do 15 min.

wydawca: Jellybean Games (2020)
nr katalogowy: JBG556701
projektant: Peter C. Hayward , Tom Lang

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis w serwisie BGG

Opis


Dracula’s Feast: New Blood is a 4-8 player logical deduction game by Peter C. Hayward and Tom Lang, with art by Michael Dashow. Dracula invited the townsfolk over for dinner (and maybe a few for dessert), but – what a pain in the neck – a mash of monsters have crashed the party looking for a bite. Now, everything is at stake…

Each turn, either:

INQUIRE another guest; they will respond with a YES or a NO card, and must be honest.
Ask another player to DANCE; if they agree, look at each other's cards! If they refuse, INQUIRE another player.
ACCUSE! Place an Accusation Card in front of every other player - they'll return a YES if you're correct, and a NO if you're not. If you get all YES cards in response, you win the game!






Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2020-04-04 Szybka, świetna dedukcyjna gra towarzyska autor: Paweł Matyja

Choć ilość komponentów w pudełku nie powala (raptem dwa komplety 10 kart postaci, komplet kart Yes-No dla każdej z nich, karty pomocy, instrukcja), to ilość zabawy z nich wykręcona jest na poziomie najlepszych tytułów tego typu (jak Coup, Lost Legacy, One Night Ultimate Warewolf). Grę można opisać jako swego rodzaju kombinację Wilkołaków (ONUW) z Coup. Z jednej strony każdy z graczy wciela się w postać gościa, który przybywa na ucztę do Drakuli + Tajemniczy Gość (zakryta karta na stole), z drugiej gra ma pewien schemat rund i określonych akcji, w których wolno nam lub nie - blefować.
Akcje w rozgrywce są 3 a gracze wykonują po 1 na raz: (1) zapytanie o tożsamość któregoś z graczy - na które on musi nam wtajemnicy wyszeptać Tak lub Nie zgodnie z prawdą; (2) taniec -gdzie gracze nawzajem pokazują sobie swoje karty tożsamości; (3) oskarżenie - gdzie gracz typuje role każdego z graczy i otrzymuje ich potwierdzenia lub zaprzeczenia. Uzyskanie wszysktich odpowiedzi na Tak w ostatniej akcji daje graczowi zwyciestwo.
Wszystko brzmi dość prosto, dopóki nie zaznajomimy się ze zdolnościami postaci. Wtedy nagle sprawa się komplikuje, bo: Van Helsing uparcie poluje na Draculę, Trickster robi sobie jaja i ciągle odpowiada Tak, Wiedźma nie lubi sąsiadów i ciągle im kłamie, Alucard zadrości ojcu i podszywa się pod Draculę, Dr Jeckyll nie nigdy nie odmawia tańca, a Mumia za to bardzo nie lubi, kiedy je się odmawia tańca. I tak to się kręci :)