gry planszowe gry RPG > Wampir: Maskarada - Chicago po zmroku
GRY RPG
logo przedmiotu Wampir: Maskarada - Chicago po zmroku

Wampir: Maskarada - Chicago po zmroku

Chicago po zmroku – podręcznik dodatkowy do Wampira: Maskarady. Tylko dla dojrzałych odbiorców.

cena:

204.90 PLN
dostępność: oczekujemy dostawy
wysyłamy w: do 7 dni

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Alis Games
nr katalogowy: AGWAMP11
kod kreskowy: 9788397264557

wersja językowa: polska

Opis


Inne domeny mogą się schować: to Chicago jest prawdziwym miastem wampirów.

Zdobądź schronienie w Gold Coast. Znajdź miejsce dla siebie w tej tętniącej życiem metropolii.

Podporządkuj sobie grupkę osób mieszkających na Michigan Avenue. Weź kilka głębokich łyków z tutejszych odurzających żywicieli.

Odkryj nocne życie miasta. Odwiedź takie kluby jak Succubus, Blue Velvet czy Red Noº 5 – jeśli cię wpuszczą. Cholernie trudno dostać się na listę gości.

Przedstaw się księciu z klanu Ventrue. Poznaj jego wizję. Uwierz w nią. Służ jej. Pozostań w jego łaskach, a nic nie zagrozi twojej nieśmiertelności.

Kiedy to niewygodne, ignoruj czystki Anarchistów, spokrewnionych słabej krwi i żółtodziobów, dobra? Wspieraj Camarillę, a ona będzie wspierać ciebie. Pamiętaj, kto o ciebie dba i kto może w mgnieniu nieumarłego oka przestać okazywać troskę.

Nie grzeb w sprawach, które cię nie dotyczą.

Nie błąkaj się po terytorium, którego nie znasz, ponieważ ktoś zrobi sobie trofeum z twojej czaszki.

Nie zadzieraj z trzodą innego spokrewnionego albo okaże się, że twoja własna została zamordowana i wyrzucona na śmietnik – a będzie to dopiero początek kłopotów.

Chicago może być wszystkim dla wampira takiego jak ty.

Musisz tylko przyjąć Chicago do swojego serca. Stać się częścią miasta.

Chicago po zmroku zawiera:

Historię Chicago opowiedzianą z perspektywy licznych wampirów i opis współczesnego wyglądu domeny wraz z zasadami, jak prowadzić kroniki w mieście będącym wypaczoną, dysfunkcyjną maszyną.

Opis wstąpienia Klanu Nocy do Camarilli i zasady grania Lasombra w Wampirze: Maskaradzie, w tym także Dyscypliny Niepamięci.

Opis ponad 50 spokrewnionych z biografiami, ambicjami, sekretami, relacjami i sposobami na wprowadzenie ich do dowolnej kroniki, a także krótkie opowiadania przedstawiające te postacie i kluczowe lokacje w mieście.

Mnóstwo pomysłów na kroniki dotyczące wszystkiego: od Bestii i Głodu po Człowieczeństwo i hierarchię, a także jedną dużą kronikę, w której Lasombra starają się wypełnić swoją misję dyplomatyczną i dołączyć do elitarnych szeregów Camarilli.

Koterie obrazujące frakcyjne podziały wśród chicagowskich spokrew­nionych i nowe przykłady typów koterii postaci graczy.

Karty Fabuły dla postaci graczy, którzy dopiero przybyli do Chicago bądź są w nim osiadli, pomagające graczom połączyć ich wampiry z wieloma historiami opisanymi w tym podręczniku.

Recenzje naszych klientów:


nie ma jeszcze żadnej recenzji

zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



kategorie

ważne informacje

pytania ?

e-mail:


telefon:
22 637 21 80
606 780 836

sklep stacjonarny:
ul. Morcinka 5 lokal 25
01-496 Warszawa
jak trafić

godziny pracy:
pon-pt: 11-19
sob: 11-15

odwiedź nas: facebook
najpopularniejsze
akceptujemy platnosci elektroniczne