GRY RPG
Genesys - Embers of the Imperium
Książka z rozszerzeniem zasad do gry Genesys
cena:
169.90 PLNwysyłamy w: niedostępny
Podstawowe informacje:
wydawca: Edge Studio
nr katalogowy: ESGNS08EN
kod kreskowy: 8435407636132
wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska
Opis
The Keleres were established by the Council in the wake of the discovery of the Mahact Kings, and the realization that not one, but two existential galactic threats had arisen in a matter of months. In theory, the Keleres are empowered by each of the members in the Galactic Council to investigate matters that concern the Pax Imperalis, enforce the rulings of the Council, and stop threats to the galaxy as a whole. Each of the Great Civilizations of the Council provides personnel and equipment to accomplish this. In practice, however, the Keleres are underfunded and
understaffed. They are distrusted by the various peoples they must investigate, blocked at every turn as the Great Civilizations pursue their own agendas, and
riven by factionalism and infighting. However, they are often the only ones who
stand between the galaxy and threats that could end the lives of billions of innocents.
This book explores the Twilight Imperium setting as established in TI 4th Edition and Prophecy of Kings. It provides a canonical, in-depth look at the setting in the way that only a roleplaying game can do. Fans of Genesys, fans of Twilight Imperium, and fans of thrilling and heroic adventures in a sprawling and rich space opera setting should all love this book.
Wyczekany w końcu setting kosmiczny do Genesys. Szczęście trafiło, że wzięli TI a nie robili coś nowego. Co dostajemy? Ludzi-lwy, Ludzi-ptaki, ludzi-żółwie, ludzi-ludzi, ludzi-meduzy ect. Kalka wszystkiego co znamy. Technokracje, arabistyka w kosmosie, przeklęte planety, mistycyzm. Jak to się czyta na początku, to nie brzmi ciekawie ani porywająco. Jednak im dalej w głąb, to odkrywamy, że to nie gra ma nas zaciekawić możliwości grania kosmicznym elfem, tylko tym co świat gry oferuje. A oferuje nam głęboką historię settingu. konflikty małe i duże, odkrywanie zagadek upadłego imperium, poznawanie zapomnianych lub odkrywanie nowych technologii, walka o wpływy czy też próby przejęcia władzy nad całą galaktyką. Jest to bardzo przyjemny setting. Lekki, bo większość konfliktów jest banalna i nie napiętnowania jakimś głębokim mrokiem. Jeżeli szukamy systemu gdzie wraz z drużyną różnych specialistów w swojej dziedzinie będziemy pokonywać różnego rodzaju wyzwania - to jest to idealny setting. Jeżeli chcesz zagrać w Mass Effecta, a brakuje Ci mechaniki która by to wspierała -to weź ten setting - zmień parę nazw ras, pare wywal i proszę - gotowa gra. Tak jak w przypadku Terrinoth - Embers może być grą w szczególe lub w ogóle -czyli możemy grać w Twilight Imperium, albo możemy użyć tego jako uniwersalnej mechaniki genesys to każdego innego settingu SF. Szkoda, że nie ukaże się po polski.