gry planszowe gry RPG > Wampir Maskarada Świeża Krew
GRY RPG
logo przedmiotu Wampir Maskarada Świeża Krew

Wampir Maskarada Świeża Krew

Zestaw startowy wprowadzający do Świata Mroku oraz "Wampira: Maskarady"

cena:

54.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Alis Games (2020)

wersja językowa: polska

Opis


"Świeża Krew" to zestaw startowy wprowadzający do Świata Mroku oraz Wampira: Maskarady. Zaprojektowany z myślą o nowych Narratorach i graczach, zawiera nową historię uczącą grania w nową edycję gry fabularnej, skrót zasad, karty wrogów i ofiar do samodzielnego wydruku, 7 postaci graczy oraz Mapę Relacji.

Budzisz się w chłodni z niejasnymi wspomnieniami tego, co wydarzyło się zeszłej nocy. Coś jest z tobą nie do końca w porządku. Kiedy dochodzisz do siebie, zdajesz sobie sprawę, że czujesz głód, którego nie doświadczyłeś nigdy wcześniej. Powoli zaczyna do ciebie docierać, że dołączyłeś do świata Spokrewnionych…

Historia pozwala ci stawiać pierwsze kroki w świecie Wampira: Maskarady. Niezależnie od tego, czy będziesz Narratorem, czy graczem biorącym w niej udział, Świeża Krew nie wymaga żadnych wcześniejszych doświadczeń czy wiedzy związanej z tą grą.

Wprowadzenie do 5 edycji "Wampira: Maskarady", niezależnie od tego, czy dopiero poznajesz gry fabularne, czy grałeś w poprzednie edycje.

Krótka historia ucząca 5 edycji "Wampira: Maskarady" w czasie rozgrywki.

"Wampir: Maskarada to oryginalna", wyjątkowa gra fabularna osobistego i politycznego horroru. Wcielasz się w wampira walczącego o przeżycie, zwierzchnictwo i o swoje zanikające człowieczeństwo.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2023-07-08 Świeżutka krew autor: Andrzej Stój

Wszedłem w posiadanie Świeżej Krwi, swoistego startera do 5. edycji Wampira: Maskarady, zupełnym przypadkiem, ale bardzo się cieszę, że tak się stało, bo mimo niewielkich wad to bardzo dobre wprowadzenie w grę - w zasadzie wzór do naśladowania.

Na kilkudziesięciu stronach znajdziemy prostą przygodę wprowadzającą w realia i zasady V5, garść porad dotyczących prowadzenia wskazówki odnośnie kontynuacji scenariusza oraz pomoce. Uzupełniają je gotowe postacie - moim zdaniem konieczne do wykorzystania by móc komfortowo poprowadzić Świeżą Krew.

Nie będę się rozwodził na temat fabuły. Jest prosta, liniowa i zaprojektowana tak by powoli wprowadzać nowych graczy w system, czyli taka jak trzeba. Opiera się lekko na woli współpracy ze strony graczy, ale nie jest to nachalne, no i nie pada propozycja railroadowania w razie braku tej współpracy. Pojawiają się drobne wątki poboczne (historie ludzi, na których wampiry mogą żerować oraz tło agentów Drugiej Inkwizycji).

MG nie jest przeładowywany informacjami, podobnie zresztą gracze. Autorzy Świeżej Krwi rozsądnie kierują tempem przygody. Są sceny szybkiej akcji, ale nie miałem wrażenia, że walka jest w sercu systemu.

Generalnie - dobra robota. Biorę sobie Świeżą Krew jako wzór na przyszłość. To nie jest produkt do wielokrotnego wykorzystania i większość informacji dla osób znających system będzie zbędna, ale nie takie jest przeznaczenie produktu. Ma uczyć podstaw V5 i w tej roli sprawdza się bardzo dobrze.


kategorie

ważne informacje

pytania ?

e-mail:


telefon:
22 637 21 80
606 780 836

sklep stacjonarny:
ul. Morcinka 5 lokal 25
01-496 Warszawa
jak trafić

godziny pracy:
pon-pt: 11-19
sob: 11-15

odwiedź nas: facebook
najpopularniejsze
akceptujemy platnosci elektroniczne