GRY RPG
Neuroshima: Zabić Szczura
Kampania do Neuroshimy
Podstawowe informacje:
wydawca: Wydawnictwo Portal (2020)
kod kreskowy: 9788395802041
wersja językowa: polska
Opis
Kampania do Neuroshimy, w rolach głównych szczury z Sharrash, Moloch, automaty strażnicze, działka EMP i pseudożołnierze. Miejsce akcji: labirynty podziemnych kompleksów. Kupa nowego sprzętu, a do tego w samej przygodzie akcje skradankowe, łamigłówki, przygody, rzeźnickie napieprzanki oraz romans. Nie, sorry, romansu jednak nie ma. Uwaga, bonus w postaci nowego pochodzenia – Szczur z Sharrash! Stron 56, no bez jaj…
Słabiutko. Prosta, pozbawiona zupełnie wątków pobocznych, zaskakujących zwrotów akcji i ciekawych scen przygoda, którą można sobie rozpisać w zaciszu domu na kolanie w nie więcej, niż godzinę czasu. Dużo bezsensownych walk, nieciekawe postacie tła, marna (gamble) motywacja. Jedyną zaletą jest opis szczurzego Sharrash – na jego bazie można napisać coś znacznie lepszego. Zabić Szczura to scenariusz wyłącznie dla hardcorowych fanów Neuroshimy, którzy chcą postawić na półce komplet podręczników albo dla prawdziwie początkujących erpegowców – takich, co dopiero uczą się mechaniki oraz samego RPG i chętnie postrzelają do maszyn Molocha i gangersów.